Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Laten we onthouden dat dit een subforum is voor de jongere forummers.
Op die leeftijd mag je nog rustig zeuren over het ongesteld zijn en zit je niet te wachten op oudere jongens die jou vertellen dat je leuk met je borsten kan spelen en dat je maar aan de pil moet of moet stoppen met miepen. Ik stel voor dat de heren boven de 18 weer terug gaan naar Onzin of alle andere subfora die wel aansluiten bij hun leeftijd ![]()
||
Citaat:
Maar volgensmij zitten de meeste meisjes er niet mee dat ze borsten krijgen hoor. Alleen vinden ze ze allemaal te klein of te groot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat eigenlijk niet zo goed is, want ze menen het waarsch niet zo slecht. Maarja, kijk, |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Ik heb het heel erg moeilijk dat ik geen normale jeugd heb gehad, ben nu 24, en heb van mijn 3e tot mijn 17e in internaten moeten zitten! Compleet afgesloten van de buitenwereld, iedereen zei dat ik gek was, en geen gewone school maar ZMOK!
Pas daarna kon ik heel rustig een leven beginnen, en na 24 jaar heb ik pas een leven. |
![]() |
|
Ouders/familieleden heb ik niet echt problemen mee.
Ik kan me achter de pc alleen niet echt concentreren voor schooldingen, wat onhandig is als je een profielwerkstuk moet maken. En dat mijn vriendin anderhalf uur met de trein van mij vandaan woont.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Toen ik in groep 8 zat toen was het bij ons altijd 'stoer' om als een van de eerste ongesteld te zijn. Nou, achteraf wou ik dat het bij mij nog wel wat langer had geduurd. Het is serieus echt kut om ongesteld te zijn. Wat dat betreft hebben jongens/mannen het een stuk makkelijker vind ik. Met heel veel dingen. Ze worden niet ongesteld, zijn in zekere zin niet verantwoordelijk voor het kind (ze kunnen er zo bij weg lopen). Ze kunnen plassen waar ze maar willen. Ze maken niet overal een super groot probleem van.. Maar het leven van een meisje/vrouw daarentegen vind ik zelf dan weer een stuk interesanter, gezelliger, leuker, enz. ![]()
|
nou, wel meerdere dingen....
ik ben 13 jaar, ^^ - ik heb nog nooit een vriendje gehad, en dus ook nooit gezoend of gekust... ik wil het wel.. maar ik wacht totdat ik diegene ook leuk vind.. maja genoeg over dat... en het tweede is... ik heb nog geen borsten... helemaal niks.. de rest van al mijn vrienden wel.. ik schaam me erg voor deze dingen, ook al weet ik niet waarom.. 't is gewoon dat de rest van mijn vrienden het al gedaan hebben en het er de hele tijd over hebben,.. en dan kan ik het er niet mee over hebben... wantja.. ik heb het allemaal nog niet (gedaan)....
||
Citaat:
![]()
|
|