Advertentie | |
|
![]() |
|
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaagmuur en dan vooral "Doordat vele joden aan de muur klaagden vanwege de verwoesting van de tempel en de diaspora, vooral tijdens de rouw- en vastendag Tisja Beav, wordt de muur vaak ook de klaagmuur genoemd".
|
Uitstelgedrag dus. Heeft iedereen wel eens. Neem hier eens een kijkje. Hoewel het over schoolwerk gaat, geldt het net zo goed voor andere dingen.
|
Verwijderd
|
Ik denk ook dat het meer discipline dan met concentratie te maken heeft. Ik zelf heb daar ook wel eens last van (alleen dan met andere dingen, maarja). Ik denk eigenlijk dat iedereen hier wel eens last van heeft (de een misschien erger dan de andere), maar ik denk niet dat je er echt veel aan kunt doen. Het beste lijkt me genoeg om tegen jezelf te zeggen, NU ga ik tekenen i.p.v. laptoppen en het dan ook daadwerkelijk te gaan doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verkoop je laptop en gebruik de pc van je ouders. Die kunnen er dan voor zorgen dat je niet meer dan een uur per dag kan computeren.
Verder moet het ook uit jezelf komen, als je denkt van: "ik blijf toch wel 2 uur achter de laptop hangen", dan probeer je het gewoon niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
concentratie gwnrandommm | 2 | 09-02-2017 17:47 | |
Psychologie |
motivatie - concentratie vedetje | 5 | 04-07-2007 14:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
concentratie m/m -> concentratie m/v Daantje_0705 | 9 | 29-09-2005 10:41 | |