Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg steeds het beeld van Veilige Modus of Windows normaal opstarten. En wat ik ook doe, ik kom steeds weer bij dat beeld uit. Ook Restore werkt niet (gelukkig maar, want ik ben al eeuwig bezig met een project). Dusja, dan toch maar de computerexpert bellen? |
![]() |
|
Persoonlijk vertrouw ik die reperatie optie van windows xp setup niet.
Och, dit probleem heb ik ook bij iemand gehad. Ook al selecteerde veilige modus, hij kwam niet verder. Dus pakte ik een linux livecd met pakket ntfsprogs (hier maakte ik gebruik van parted magic), koppelde ik de ntfs schijf en draaide ntfsfix. Deze controleerde zijn bestandssysteem en zorgde ervoor dat, na de herstart, scan programma automatisch startte. Als ik jou was, Sorry.x, zou ik hem naar een computerexpert brengen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows wil niet meer opstarten mightymaik | 8 | 06-02-2009 18:22 | |
Software & Hardware |
[Windows] Niet meer opstarten; bestand beschadigd/weg duivelaartje | 10 | 25-06-2007 17:31 | |
Software & Hardware |
COmputer start niet op Brammetje-88 | 3 | 01-06-2005 18:32 | |
Software & Hardware |
[USB-hub] Computer start niet meer door.. In Your Room | 5 | 08-10-2004 19:13 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Computer wil niet opstarten Verwijderd | 24 | 15-06-2004 21:08 | |
Software & Hardware |
[Win98] Computer start niet op Verwijderd | 9 | 03-12-2003 18:51 |