![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk zou ik denk ik gaan voor iets als dat we elkaar eindeloos gingen plagen, gek maken maar nog niks doen, totdat we elkaar zowat besprongen bijvoorbeeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tsja,
misschien had ik moeten antwoorden op dat topic van gekke plekken sex Een heel geile plek was in een kabelbaan in oostenrijk: we zaten met zijn twee-in in een cabine, veel kleren die we (half )uit moesten doen beslagen raampjes, dus dat viel mee en zorgen klaar te zijn voor we boven waren en weer alle kleren netjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Moeilijk. Ik aan het rijden op de autosnelweg, en tja...dan gaat de stoel wat naar achter en begon me vriendin wat te flikflooien. Kun je dus niets omdat je op de weg moet letten, je wilt niet stoppen omdat het wel zeer lekker is en is er een beetje het tijdelijke betrap moment van passerende auto's.
![]() edit: schakelen is dan wel beetje lastig
|
via TMF-chat een peruaanse studente uit Groningen leren kennen, in utrecht afspreken (ik studeerde in haarlem) om iets te drinken en als het beviel met mij mee gaan. nou die morgen hadden ik de nagelkrassen op mijn rug staan, maar geil dat het was.. wat kon die meid te keer gaan zeg.... helaas nooit meer ontmoet. was geadopteerd en weet alleen nog dat ze Carla heet......
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=nature_lover;30463456]via TMF-chat een peruaanse studente uit Groningen leren kennen, in utrecht afspreken (ik studeerde in haarlem) om iets te drinken en als het beviel met mij mee gaan. nou die morgen hadden ik de nagelkrassen op mijn rug staan, maar geil dat het was.. wat kon die meid te keer gaan zeg.... helaas nooit meer ontmoet. was geadopteerd en weet alleen nog dat ze Carla heet......[/QUOTE
Spijtig.... |
![]() |
|
![]() |
ik heb wel meerdere echte echte geile beurten gehad. een keer dat ik me ex ontmaagde dat was sexy hij wist niet wat hij moest doen dus ik deed alles. haha nog leuker was dat hij strengelovig was het mocht dus echt niet enz. en een keer met me recente vriend op het bed van zijn ma. hij was aan het koken ik zij ik heb zin en hij besprong me nam ne mee naar boven en nam me dus op het bed van zijn ma haha. Klink een beetje ordinair maar het was wel super lief!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
lekker op vakantie in de caravan, en dan smorgens je bed uit komen en dan van de buren te horen te krijgen was het lekker gisteraaf!! en dan rustig tegen die mensen zeggen ja het was echt zo geil en zo lekker.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 |