Advertentie | |
|
![]() |
|
een van de makkelijkste manieren is om met html te werken: http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursu...noverzicht.php
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel basic, maar misschien genoeg : http://www.webs.com/
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor 'tekstwebsites' is het heel handig, als je veel speciale effecten wilt niet. |
![]() |
|
Ik doel dan niet op het uiterlijk, maar op de adressering.
Want www.daansbv.nl staat velen malen beter dan daansbv.webs.nl. En dan heb je ook nog eens de kans dat webs banners, popups en andere ongewilde zooi op je site plaatst
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er bestaan genoeg andere CMS-systemen die misschien meer op je noden zijn afgesteld. Meestal heb je enkel PHP en MySQL om mee te spelen op je webruimte; maar dat hangt natuurlijk van de provider af. Wat tegenwoordig meer en meer gebruikt wordt, zeker als het veel draait om kennis doorgeven is een soort wiki opzetten die je als site gebruikt (en wel bewerkbaar door jezelf en je medewerkers maar niet door iemand anders). Als je genoeg hebt aan een statische website, zou ik aanraden om met DreamWeaver aan de slag te gaan. Dat is WYSIWYG enerzijds, maar je kan er ook templates mee maken die ervoor zorgen dat je eenmaal dat die template gemaakt is, je enkel je echte content nog kan bewerken en op een consistente manier items kan toevoegen. Dus na het opzetten is dat voor leken ook nog bruikbaar. En je zit meestal aan goedkopere tarieven vast als je geen PHP/MySQL in je webspace nodig hebt. Aan de andere kant is een statische site minder geschikt om vaak updates mee te doen, of veel interactie tussen klant en jezelf op te bouwen (forum, wiki, ... vereisen allemaal dat je een dynamische site hebt).
|
Verwijderd
|
Je hebt inderdaad gelijk dat in interface van Joomla Administratie eigenlijk ruk is.
Ik weet niet op de Topicstarter het nog nodig heeft, kijk anders op http://php.opensourcecms.com/. Op deze site kan je een CMS uitproberen. Heel handig om te kijken welk systeem bij je past. Verder vind ik PHP-fusion ook wel fijn. |
![]() |
|
Met joomla heb ik ook eens een website gebouwd, en ik had er ook 0.00 verstand van. Is er niemand in je familie ofzo die je er een beetje bij kan helpen. Mijn broer had me geholpen en als k me er een beetje voor had ingezet kom k het nu ook. Maar ik ben alles weer vergeten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Website maken voor school muisje55 | 5 | 15-02-2013 19:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Website maken samen??? bramrxt | 5 | 19-08-2009 10:00 | |
Software & Hardware |
website maken tikmaarwat | 5 | 07-01-2005 18:18 | |
Software & Hardware |
ik heb een website gemaakt en ben dl op kritiek! xsanderx | 20 | 10-11-2003 20:33 | |
Software & Hardware |
website maken? *SatansGirl* | 7 | 16-04-2003 19:29 | |
Software & Hardware |
Website gemaakt! Verwijderd | 19 | 01-01-2002 17:22 |