Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt nou niet echt een goede instelling om die vriend op te zoeken, vind ik. Sorry dat ik het zeg, maar het klinkt echt zo van, ja ik wil wel afspreken maar hij heeft geen tijd en is druk en heeft geen zin om zover te reizen en ik vind het moeilijk mijn ouders dan over te halen en ik heb niet altijd geld en met de bus en de trein vind ik eng en dat kan ik vast niet bla bla bla. Wil je hem nou zien of niet? Als je het zo eng vind allemaal moet je het maar gewoon niet doen en wachten tot je ouder bent en een jongen vindt die je de moeite waard vindt. Hij lijkt nu dus ook niet zo veel voor jou over te hebben. Hardly true love, zou ik zeggen.
|
Een lange-afstand-relatie hoeft geen problemen op te leveren. Op elkaars lipzitten is ook niks, dan heb je niets meer te bepraten. Ik weet niet hoe lang het duurt om van Tilburg in Amsterdam te komen met de bus/trein, maar volgens mij kan dat geen kwaad. Het is misschien maar 1x in de week ofzo, maar dan kijk je gelijk al weer uit naar volgende week en houd je het spannend.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Kabinet neemt afstand van de multiculturele samenleving" Verwijderd | 27 | 22-06-2011 22:47 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstands relatie! Ikhebgeenidee | 20 | 18-03-2010 19:18 | |
Liefde & Relatie |
LANGE afstand relatie?? mr.kakoii | 18 | 05-09-2009 06:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Lange-afstands relatie, wat doe je als het uit gaat? Poor twisted me | 44 | 23-11-2004 15:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |