Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2010, 21:54
tinus199
tinus199 is offline
hoi ik had een vraag want kijk ik heb iemand leren kenen en we vinden elkaar leuk enzo maar ik woon in tilburg en hij in amsterdam en mijn ouder enzo wete er niks van maar hoe zoude we elkaar het makkeljkste ontmoete want ik ben 14 hij 18 en gaat beetje moeilijk kan iemand helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2010, 22:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jullie zijn allebei jongens, dus homoseksueel (even voor de duidelijkheid?)
Nou, aangezien hij ouder is dan jij kan je kijken of hij misschien makkelijker naar tilburg kan komen dan jij naar Amsterdam. Zijn ouders geven hem waarschijnlijk meer vrijheid dan jouw ouders. Dan kunnen jullie in Tilburg afspreken (op een openbare plek, want je weet met mensen die je op internet ontmoet nooit helemaal zeker of ze wel zijn wie ze zeggen en het best met je voor hebben. Als je in het openbaar bent kan er sowieso minder geks gebeuren) en dan wat leuks gaan doen. IJsje halen ofzo.
En ik zou me nog geen zorgen maken over of jullie wel een lange afstandsrelatie kunnen hebben, eerst maar kijken of jullie in het echt elkaar ook nog leuk vinden!
Oud 03-09-2010, 22:54
tinus199
tinus199 is offline
jahh idd:$ maar ik ken hem al een halfjaar ne heb hem gezien op cam enz hyves enzo maar kijk hij heeft het druk en ik en mijn ouder weten het niet en hij komt leiver niet 1 uur naar tilburg en dan weer trug naar amsterdam en dat begrijp ik ook wel
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:59
Cherry Springs
Als jij van je ouders naar ergens halverwege mag, dan kan je daar afspreken, in Utrecht ofzo. En als hij het echt, echt te druk heeft dan wordt het lastig om zomaar af te spreken.
Oud 03-09-2010, 23:01
tinus199
tinus199 is offline
jahh idd maar hoe krijg ik ook mijn ouders zo ver en die wille ook weten waarom denk ik. en ik ben niet zo goed met bus en trein kan de weg nooit vinde
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 23:05
Cherry Springs
Nouja, je ouders zover krijgen dat weet jij beter dan ik. Eerlijk tegen ze zeggen dat je een vriend wil opzoeken ergens verder in het land kan je proberen. Hoef je niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt, als je nog niet tegen ze uit de kast bent gekomen. En met de bus en trein de weg vinden is iets dat je uiteindelijk toch zal moeten leren. Zolang je goed oplet en van te voren opzoekt waar je precies heenmoet en moet overstappen ofzo dan is het echt te simpel voor woorden.
Oud 03-09-2010, 23:07
tinus199
tinus199 is offline
oke maar mijn ouder zoverkrijgen zou wel lukken maar jahh waarvan ken ik hem dan want van vakantie zoude mijn ouder wel weten dus is het moeilijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 23:12
tinus199
tinus199 is offline
weet jij nog mogelijk heden of andere opties
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 23:31
Verwijderd
Je kan toch gewoon met de trein en bus naar hem toe.. Is nog niemand dood aan gegaan hoor! Het wijst zich vanzelf
en nog iets..als iemand iets weet meld hij of zij zichzelf .!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 23:32
tinus199
tinus199 is offline
jahh zou wel wille maar wat moete me ouders dan denke en ik heb nie altijd geld heb geen werk ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 00:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
jahh zou wel wille maar wat moete me ouders dan denke en ik heb nie altijd geld heb geen werk ofzo
Geld wordt inderdaad nog even lastig, en hoewel het nog 2jaar duurt zal het wel allemaal makkelijker zijn als je 16 bent en echt kan gaan werken.
Je kan op je huidige leeftijd ook al werk krijgen maar dan moet je goed kijken hoe en wat.

Als je werkt heb je en wat geld en ben je minder afhankelijk van je ouders om hem te bezoeken.
Ook heb je een argument mochten ze het afkeuren want je betaalt het immers zelf.

Maar zoals gezegd blijft het wel lastig op je leeftijd,
Succes.
Oud 04-09-2010, 06:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
jahh idd:$ maar ik ken hem al een halfjaar ne heb hem gezien op cam enz hyves enzo maar kijk hij heeft het druk en ik en mijn ouder weten het niet en hij komt leiver niet 1 uur naar tilburg en dan weer trug naar amsterdam en dat begrijp ik ook wel
Als hij die moeite niet voor je wil nemen vraag ik me af hoe belangrijk jij voor hem bent. Reizen is voor hem op z'n 18de veel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 09:28
Cherry Springs
Je hebt nou niet echt een goede instelling om die vriend op te zoeken, vind ik. Sorry dat ik het zeg, maar het klinkt echt zo van, ja ik wil wel afspreken maar hij heeft geen tijd en is druk en heeft geen zin om zover te reizen en ik vind het moeilijk mijn ouders dan over te halen en ik heb niet altijd geld en met de bus en de trein vind ik eng en dat kan ik vast niet bla bla bla. Wil je hem nou zien of niet? Als je het zo eng vind allemaal moet je het maar gewoon niet doen en wachten tot je ouder bent en een jongen vindt die je de moeite waard vindt. Hij lijkt nu dus ook niet zo veel voor jou over te hebben. Hardly true love, zou ik zeggen.
Oud 04-09-2010, 11:26
Verwijderd
Ik zou het ook gewoon proberen tegen je ouders te zeggen. Dan mag je misschien niet gelijk afspreken, maar misschien mag je dan wel over een paar maandjes afspreken. Als je ouders een beetje weten hoe die jongen in elkaar zit.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:23
Rysair
Rysair is offline
Een lange-afstand-relatie hoeft geen problemen op te leveren. Op elkaars lipzitten is ook niks, dan heb je niets meer te bepraten. Ik weet niet hoe lang het duurt om van Tilburg in Amsterdam te komen met de bus/trein, maar volgens mij kan dat geen kwaad. Het is misschien maar 1x in de week ofzo, maar dan kijk je gelijk al weer uit naar volgende week en houd je het spannend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten