Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat heb je gedaan toen hij het face 2 face had uitgemaakt? was je bij hem of hij bij jou thuis? zijn jullie meteen weg gegaan van elkaar zalk maar zeggen? hoe ging dat?
||
Citaat:
Hij wist zich geen raad want ik moest alleen maar huilen... Ik hou nog steeds zoveel van hem... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ik heb er gelukkig geen ervaring mee... Sterkte |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij heeft me zelfs op msn zitten vertellen hoe speciaal het voelde toen hij haar zoende *zucht* en dat hij dat niet (meer) voelde bij mij.... Hij doet raar, zelfs bot soms lijkt het wel.... een gesprek beginnen ho maar. Hij doet soms alsof we vreemden zijn. En als hij dan eens een gesprek begint dan heb ik het idee dat ie dat doet omdat ie zich daartoe verplicht voelt, meer niet. Als ik hem iets vertel wat hij niet graag wil horen, b.v. over het uitmaken via msn dan zegt ie dat ie me gaat blokkeren omdat ik het "nog niet verwerkt heb" Gister was hij aan het zeuren dat ie zich zo onzeker voelt als hij bij haar is. ![]() Ik mis hem ![]() *zucht* hij kan zo raar doen soms.
||
Citaat:
![]() hij is nu ook wéér online op msn, heeft dat meisje in ze avatar staan. Lijkt wel of ie het express doet, hij zegt trouwens ook niets... ![]() Ik wacht af tot hij iets zegt, maar dat doet hij dus niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij maakte het opeens uit , nooit gesnapt waarom en via de telefoon. Hij wou me soms ook beter laten voelen en dat deed ie door te liegen.Verhalen dat ik nog mocht langs komen, want ik d8 dat alles dan weer goed zou komen. Ik spreek hem af en toen nog op msn en bel soms ook met hem. Hij wou ook niet meer zijn spullen terug, (doe hij hier had laten liggen) pech voor hem dan maar. edit > leestekens (als het niet helemaal klopt sorrie) Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je nog contact met hem wilt kan dat want hij heeft zijn eccuus toch aan geboden en sorrie gezegt als jij hem nog wilt moet je het hem echt zeggen op een moment dat hij kan denken van ze vind me echt nog leuk bv om opeens voor zijn huis te staan, je ouders of vrienden ofzo willen je vast wel brengen dat zou ik ook well leuk vinden als mijn vriendje ineens voor mijn neus staat met een kado of bosje bloemen vinden jognesn ook leuk hoor trouwes, en als je hem niet meer wilt is het alleen maar handiger want het is dan wel heel toevallig dat jullie elkaar dan weeer zien omdat jullie zo ver vanelkaar wonen nog een tip voor als je naar zijn huis gaat je moet wel zeker weten dat hij dan daar is als je daarnaar toe gaat en ook zeker weten dat hij je nog wel wilt, want hij kan natuurlijk ook de deur voor je neus dicht doen he nmisschien kun hje een lief gedicht sturen in een lieve ecard ofzo alvast succes he dikke zoen
||
Geen idee
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Studeren- vriendje 20marianne12 | 14 | 21-01-2003 09:33 |