Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 15:47
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Mijn vriend heeft het uitgemaakt via msn, daarna hebben we ruzie op msn gekregen en heeft die mafkees me geblokkeerd.

We woonden zo'n 2 uur reizen van elkaar weg.

Nu zullen we na meer als 2jaar samen te zijn geweest dus elkaar nooit meer spreken, omdat ik echt kwaad op hem ben. Ik heb hem nog opgebeld, maar hij zei alleen maar dat hij er niks aan kon doen, en dat het hem speet. Verder als "Ik weet niet wat ik moet zeggen" kwam hij niet meer.

Hij zat zelf wat te jammeren aan de telefoon en besloot toen maar om op te hangen.

Mijn vraag aan jullie nu is, heeft iemand van jullie weleens een lange-afstands relatie gehad en hoe is het afgelopen toen 1 van jullie het uitmaakte?

Hebben jullie nog contact? Spreken jullie nog weleens met elkaar af, of spreken jullie elkaar alleen nog maar op msn?
Oud 07-11-2004, 15:52
Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. ik heb wel iets gehad wat er een beetje op leek maar het was toch ook wel anders.
Ik heb een tijdje met iemand uit Noorwegen wat gehad. Hij is na een paar maanden in Nederland komen wonen. Dus toen was het geen lange-afstandsrelatie meer.. Toen ik het uitmaakte is hij terug gegaan naar Noorwegen. (dat zo'n 9 maanden geleden) In het begin heeft hij mij vrij veel gebeld maar het was allemaal nogal wanhopig en ik heb gezegd dat ik dat niet meer wilde en dat hij moest ophouden met proberen me terug te krijgen. En later heb ik nog 1 email van 'm gehad. Maar die email was al weer een paar maanden geleden en het bellen al ruim een halfjaar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 15:56
justhanna
justhanna is offline
hij woont 3 uur reizen weg...
we hebben 8 maand gehad...
maar hij heeft het wel gewoon face to face uitgemaakt..
maar twee weken daarna heeft hij alle contact verbroken..

it still hurts...
Oud 07-11-2004, 16:36
elledc
elledc is offline
Uitmaken via internet, telefoon of gsm is de makkelijkste weg maar zo zie je ook hoe flauw hij is om je niet face to face recht in de ogen te kunnen kijken en je uit te leggen waarom hij het uitmaakt. Ik denk dat ik de eerste trein zou nemen en hem tegemoet zou gaan om uitleg te vragen. Het is eigenlijk wel aan hem om dit te doen, maargoed, wel vrij egoistisch van hem om jou zomaar in de kou te laten zonder veel uitleg.
Maar zagen jullie elkaar vaak of slechts een paar keer in de maand?
Sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik geloof dat ik hier liever nog maar even niet aan wil denken.....
Oud 07-11-2004, 16:52
Verwijderd
Ik heb 14 maanden een LAT-relatie gehad.
Dit is zo'n acht maanden terug uitgegaan. Hij was bij mij dat weekend en we hebben t huilend uitgemaakt. Het was allemaal heel erg moeilijk. De weken daarna hadden we veel contact. We mailden weer heel veel (wat we eigenlijk niet meer deden, behalve in het begin van onze relatie) en we spraken af. Dit werd steeds minder en minder.
Een tijdje terug sprak hij me opeens vaker aan op msn en we hebben nu weer met regelmaat contact. We hebben al een paar keer elkaar weer gezien, gewoon samen, zonder anderen erbij en t was wel raar opzich, maar ik begin er aan te wennen. Het is gewoon gek allemaal en hij is ook wel veranderd, dus dat is ook heel erg wennen.
Nu spreek ik m iets minder omdat ik er zelf niet zoveel behoefte aan heb op t moment (althans, dat houd ik mezelf lekker voor )...
Maarja, het zal altijd moeilijk blijven, want je zag elkaar al weinig en nu dus bijna niet tot helemaal niet meer..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:11
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik heb bijna een jaar gegaan met een jongen die 2 uur bij me vandaan woonde. Op een gegeven moment heb ik het uitgemaakt omdat ik geen gevoelens meer voor hem had. Ik was wel gewoon bij hem toen ik zei dat ik ermee wou stoppen, maar gaf het ook al eerder te kennen via msn, omdat dat vooral onze manier van communicatie was voor door de week.

We bleven altijd contact houden met elkaar. Het is niet zo dat we elkaar iedere dag spraken, maar zo nu en dan kletsen we even bij. 2 Weken geleden is hij hier nog een dagje geweest en dat was wel gezellig.

Ik hou totaal niet van ruzie en daarom lijkt het me ook erg rot voor jou! Deze situatie..

Maar zo is het dus bij mij gegaan
Oud 07-11-2004, 17:14
Sade
Sade is offline
Ik neem aan dat je dan helemaal geen contact meer met elkaar hebt.

Edit: wat lame trouwens van je vriend om het na een relatie van twee jaar via msn uit te maken
Oud 07-11-2004, 18:27
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-11-2004 @ 16:56 :
hij woont 3 uur reizen weg...
we hebben 8 maand gehad...
maar hij heeft het wel gewoon face to face uitgemaakt..
maar twee weken daarna heeft hij alle contact verbroken..

it still hurts...
oewww mja dat doet pijn ja....lijkt mij...ik woon ook 3 uur bij mn vriend vandaan en we hebben nu 1 jaar.....t gaat wel goed, maar soms denk ik ook wel eens hoe het uit zou kunnen gaan, msn, foon, face 2 face....

wat heb je gedaan toen hij het face 2 face had uitgemaakt? was je bij hem of hij bij jou thuis? zijn jullie meteen weg gegaan van elkaar zalk maar zeggen? hoe ging dat?
Oud 07-11-2004, 19:01
Poor twisted me
ik zag hem ieder weekend bah ik mis hem.... heb hem zo verrot gescholden met de meest stomme dingen, dingen die ik eigenlijk nieteens meen.

en wat ik nu ook doe hij wil me niet terug, vanwege de afstand.

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:59
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Wat rot, een relatie van 2jaar verbreek je toch niet eventjes via msn..

Mijn vriend woont ook wel een eindje rijden weg, al valt dat met de auto meer dan mee. We zien elkaar ook meestal alleen in 't weekend.

Maar we hebben wel afgesproken, dat als één van beiden beslist om er een einde aan te maken, het face to face te doen.

Onlangs was dit bijna het geval.. Op msn vielen wel de eerste woorden "het is beter elkaar los te laten, we doen alleen maar onszelf zeer"..

We hebben ons aan de afspraak gehouden en hij is dan tot bij mij gekomen, uit respect voor beiden vind ik dat dit wel moet.. Ik zou het niet anders willen / aanvaarden..

Edit: het is dan zelf nog goedgekomen en het gaat fantastisch

Dus ik zou op de trein springen, het is ook beter om het te verwerken als je alles "mooi" hebt uitgepraat..

Sterkte alvast !
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 20:47
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mja, lange afstand, ik heb nu wel een lange afstand relatie, en dat gaat gelukkig heel goed! Mijn vorige vriend woonde ook niet echt dichtbij. Ongeveer anderhalf uur treinen.

Hij heeft het uitgemaakt via de telefoon. Ik was er helemaal kapot van, het heeft me echt veel pijn gedaan. Ik heb hem eerst een tijdje niet gesproken, maar dat was meer om mezelf rust te kunnen geven. Daarna heb ik hem nog wel eens op MSN gesproken. Ook nu spreek ik hem nog af en toe via MSN. Hij zegt dat hij me heel graag nog eens wil zien, dat lijkt me op zich ook wel leuk, alleen hij wil er niet voor naar Delft komen (terwijl hij een OV heeft, en ik niet ). En dat vind ik wel een beetje raar, vraag ik me af hoe graag je het wil, maar ja. Ik spreek hem dus nog wel eens en ik heb verder ook absoluut geen haatgevoelens of boosheid. Het scheelt denk ook wel dat de relatie bij mij 'maar' 2 maanden heeft geduurd en dat ik achteraf meer verliefd op het verliefd zijn was, dan verliefd op hem...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 21:10
Someboy
Someboy is offline
Zal ook even mijn verhaal vertellen, misschien heb je er wat aan.

Me ex woonde ongeveer anderhalf uur "openbaar vervoeren" van me vandaan. We hebben niet zo lang gehad als wat jij had, 6,5 maand namelijk maar dat is lang genoeg om van elkaar te houden en verdriet te hebben als het uitgaat... Ik weet wat je meemaakt het is klote... Toen het tussen ons uitging dacht ik: zal ik dr blokkeren op msn want ik heb geen zin om dr steeds te spreken en haar steeds online te zien. Krijg ik weer die gevoelens boven en dan verwerk ik het tenminste beter. Aan de andere kant dacht ik zoiets van: Je kunt toch altijd nog gewoon met elkaar chatten en omgaan ook al zie je elkaar vanwege de afstand niet meer... Uiteindelijk had ik toen het net uit was haar geblokt, zij mij ook, omdat we veel en erge ruzie hadden. Nu (een jaar later) spreek ik dr zelden. Zo heel af en toe op een spel/chat gebeuren. Op msn heb ik dr niet meer. Al lang niet meer. Heb dr niet geblokt zodat ze nog kan praten tegen me als er wat is ofzo maar das ook het enige.
Je komt er wel bovenop, kwam ik ook en ik dacht dat het nooit meer goed kwam. Kon het niet vatten dat het uit was, de ruzie en het elkaar nooit meer zien. Duurde ook lang voor ik het echt verwerkt had moet ik eerlijk zeggen.

In ieder geval sterkte...

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 21:11
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
evanescene schreef op 07-11-2004 @ 19:27 :
oewww mja dat doet pijn ja....lijkt mij...ik woon ook 3 uur bij mn vriend vandaan en we hebben nu 1 jaar.....t gaat wel goed, maar soms denk ik ook wel eens hoe het uit zou kunnen gaan, msn, foon, face 2 face....

wat heb je gedaan toen hij het face 2 face had uitgemaakt? was je bij hem of hij bij jou thuis? zijn jullie meteen weg gegaan van elkaar zalk maar zeggen? hoe ging dat?
Hij was bij mij thuis... We zijn nog uitgeweest... Hebben zelfs nog seks gehad... Hij is blijven slapen... Volgende dag is hij pas weg gegaan...
Hij wist zich geen raad want ik moest alleen maar huilen... Ik hou nog steeds zoveel van hem... damn..
Oud 07-11-2004, 21:14
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-11-2004 @ 22:11 :
Hij was bij mij thuis... We zijn nog uitgeweest... Hebben zelfs nog seks gehad... Hij is blijven slapen... Volgende dag is hij pas weg gegaan...
Hij wist zich geen raad want ik moest alleen maar huilen... Ik hou nog steeds zoveel van hem... damn..
Hoelang is het nu uit dan?
Oud 07-11-2004, 22:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mijn relatie ging via de telefoon uit.. ik wilde er al een tijdje mee stoppen maar hij bleef aandringen om samen te blijven, en uiteindelijk heb ik via de telefoon de knoop doorgehakt. (hij woonde wel 2 uur vliegen weg, dat is mijn excuus)

Omdat ik me heel akelig voelde over hoe dat destijds gegaan is - hij was heel gek op mij en ik vond hem 'ook wel leuk' en ben dus veel te lang in een relatie gebleven waarvan ik wist dat het niet goed zat - hebben we ruim een jaar geen contact gehad. Nu heb ik heb vorig weekend weer gezien en het was gezellig. We zijn echt allebei verder met ons leven dus nu voelt het alsof we weer vrienden kunnen zijn. En dat vind ik heel prettig.
Oud 07-11-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
vrancken_anke schreef op 07-11-2004 @ 20:59 :
Wat rot, een relatie van 2jaar verbreek je toch niet eventjes via msn..
Nee idd Dat dacht ik ook al toen ik het las.
Verder ik heb er gelukkig geen ervaring mee...
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 23:38
ilse
ilse is offline
heb 13 maanden een relatie gehad op afstand. dit ging ook over de telefoon uit, omdat hij vreemd gegaan was en ik daar via de telefoon achter kwam. doeidoei.

maar we hebben toen wel contract gehouden. heeft het zwaarder gemaakt maar evengoed ook makkelijker. hij wist ontzettend veel van me en ik van hem, dat wilden we niet zomaar weggooien.

heel veel succes ermee, weet uit ervaring dat het wel erg veel pijn zal doen..

(en erg laf over msn hoor...)
Oud 13-11-2004, 11:51
shorty1988
shorty1988 is offline
Mijn exvriend woonde ook een dikke 2 uur reizen van me weg...
Toen ik het uitmaakte (over msn trouwens) werd hij boos, en een maand later had hij iets met mijn toenmalige beste vriendin.
We hadden maar 2 maandjes iets met elkaar gehad, een vriend die zo ver weg woont werkt niet echt.
Oud 13-11-2004, 11:52
shorty1988
shorty1988 is offline
enne owja ik heb nu ruzie met hem
Oud 13-11-2004, 11:55
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Someboy schreef op 07-11-2004 @ 22:14 :
Hoelang is het nu uit dan?
bijna 3 maand...
Oud 13-11-2004, 13:36
Yolcu
Yolcu is offline
Mijn exvriend woont een uur of 8 reizen bij me vandaan (2 uur treinen, 4 uur vliegen, 2 uur bussen). Dan kun je niet zomaar even langskomen om de relatie te verbreken. Ik begreep toen ik de laatste keer bij hem was al dat het niet lang meer goed zou gaan. Hij voelde dat ook, maar we wilden elkaar nog niet kwijt. Uiteindelijk hebben we het via mail allemaal uitgepraat en hebben we dus samen de relatie verbroken. Daarna hebben we contact gehouden.

@TS: in jouw geval zou ik echt naar hem toegaan om alles uit te praten.. 2 uur treinen is best te doen.
Oud 13-11-2004, 13:37
Mennuz
Mennuz is offline
Yep, wel eens gehad
De meisjes in kwestie gingen vreemd. wel makkelijk dat je elkaar dan kan ontlopen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 14:01
MQ
MQ is offline
jup gehad, eerst had ze het uitgemaakt voor zo'n euhh uurtje en toen ik terug in de trein was had ze al spijt.
aangezien dat et 1ste meisje was waar ik helemaal stapel op was vond ik het goed als ze het volgende weekend zou komen, maar toen was alles heel anders, dus heb ik et uitgemaakt omdat ik me er heel erg kut onder voelde.
daarna die bullshit van we blijven vrienden enzo
maar heb dr dus nooit meer gezien daarnahelaas maarja,
zo'n maand of 2 moeilijk mee gehad, eigenlijk tot ik een meisje ontmoette die nu mn vriendin is
nu spreek ik dr soms op msn maar dat zijn van die oppervlakkige msn-gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 14:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-11-2004 @ 17:38 :
Ik geloof dat ik hier liever nog maar even niet aan wil denken.....
Same here, ik kom in septemder in die situatie... Hopen dat t goed gaat
Oud 19-11-2004, 15:00
Verwijderd
Gewoon, hetzelfde als bij een normale relatie lijkt me. Dus als je elkaar nog aardig vindt en gezellig kunt afspreken, dat gewoon blijven doen. Als je elkaar niet meer kunt luchten of zien, gewoon niets meer van je laten horen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:28
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, ik heb ook 2 jaar een vriend gehad (is nu al meer dan een jaar uit) en hij woonde eerst 30-45 minuten fietsen oid van mij vandaan (zelfde school) en toen hij ging studeren opeens anderhalf uur treinen.. Was wel even slikken. Dat is toen ook uitgegaan via de telefoon, en eerlijk gezegd had ik er niet zo'n moeite mee. Anders zit je zo anderhalf uur in de trein om 'het' te zeggen, dusja... En wat doe je als het uitgaat? Ehh, lekker naar de kroeg?
Oud 19-11-2004, 23:55
Arniee
Arniee is offline
Jaaaa...
Hij woonde zo'n uurtje reizen van mij vandaan.
Maakte het uit via mail en daarna heb ik hem 2 keer opgebeld maar dat schoot niet echt veel op, heb hem nooit weer gezien
denk ook niet dat dat nog komt..
Mja..

×je
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 20:13
MQ
MQ is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 19-11-2004 @ 20:28 :
Tja, ik heb ook 2 jaar een vriend gehad (is nu al meer dan een jaar uit) en hij woonde eerst 30-45 minuten fietsen oid van mij vandaan (zelfde school) en toen hij ging studeren opeens anderhalf uur treinen.. Was wel even slikken. Dat is toen ook uitgegaan via de telefoon, en eerlijk gezegd had ik er niet zo'n moeite mee. Anders zit je zo anderhalf uur in de trein om 'het' te zeggen, dusja... En wat doe je als het uitgaat? Ehh, lekker naar de kroeg?
daar mag je helemaal niet naartoe op je 15de!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 23:00
Multilot
Multilot is offline
af en toe spreek ik hem nog..

Ik heb op dit moment een langeafstand-dichtbij relatie zegmaar.. Het bevalt me tot nu toe prima!
Oud 21-11-2004, 11:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 07-11-2004 @ 16:47 :
Mijn vriend heeft het uitgemaakt via msn, daarna hebben we ruzie op msn gekregen en heeft die mafkees me geblokkeerd.

Nu zullen we na meer als 2jaar samen te zijn geweest dus elkaar nooit meer spreken, omdat ik echt kwaad op hem ben. Ik heb hem nog opgebeld, maar hij zei alleen maar dat hij er niks aan kon doen, en dat het hem speet. Verder als "Ik weet niet wat ik moet zeggen" kwam hij niet meer.

Hij zat zelf wat te jammeren aan de telefoon en besloot toen maar om op te hangen.

Mijn vraag aan jullie nu is, heeft iemand van jullie weleens een lange-afstands relatie gehad en hoe is het afgelopen toen 1 van jullie het uitmaakte?

Hebben jullie nog contact? Spreken jullie nog weleens met elkaar af, of spreken jullie elkaar alleen nog maar op msn?
dit had mijn verhaal kunnen zijn ... alleen heb ik het toen via de mail uitgemaakt. Toen ruzie gehad op msn en toen heeft ie me geblocked en ik spreek hem nooit meer.
Oud 21-11-2004, 11:23
Poor twisted me
Ik heb hem nu niet meer geblokkeerd op msn, maar ik zeg ook niets tegen hem. Toevallig zei hij gisteren uit zichzelf ineens wat, maar toen was ik net weg. Daarna hebben we wat gepraat, en vertelde hij me dus dat hij bezig was met een cu2. Die heeft hij laten zien... en daar stond natuurlijk al vanalles op over zijn nieuwe vriendin, dat ze geweldig is etc en de leukste persoon ,en natuurlijk ook een foto. Ik geloof niet echt dat het echt wat zal worden tussen hun zoals het ooit tussen ons is geweest. Maargoed....

omdat ik hem eigelijk liever als vriend houd en geen ruzie wil hebben... probeer ik dan maar weer begrip op te brengen. (raar he)

ergens kan ik hem wel schieten maargoed
Oud 21-11-2004, 11:30
Multilot
Multilot is offline
Dat bewijst des te meer dat hij jou mist...
Oud 21-11-2004, 16:04
Poor twisted me
Citaat:
Multilot schreef op 21-11-2004 @ 12:30 :
Dat bewijst des te meer dat hij jou mist...
Daar zie ik geen verband in, ik heb meer het idee dat hij mij wil laten voelen dat hij juist haar zo geweldig vindt nu....
Hij heeft me zelfs op msn zitten vertellen hoe speciaal het voelde toen hij haar zoende *zucht* en dat hij dat niet (meer) voelde bij mij....
Hij doet raar, zelfs bot soms lijkt het wel.... een gesprek beginnen ho maar. Hij doet soms alsof we vreemden zijn. En als hij dan eens een gesprek begint dan heb ik het idee dat ie dat doet omdat ie zich daartoe verplicht voelt, meer niet.

Als ik hem iets vertel wat hij niet graag wil horen, b.v. over het uitmaken via msn dan zegt ie dat ie me gaat blokkeren omdat ik het "nog niet verwerkt heb"

Gister was hij aan het zeuren dat ie zich zo onzeker voelt als hij bij haar is.

Ik mis hem
*zucht* hij kan zo raar doen soms.
Oud 21-11-2004, 16:25
loeka
loeka is offline
Ik heb ook een lange-afstand relatie gehad. Twee uur rijzen ongeveer. Na een bepaalde tijd heb ik een een punt achter gezegt. Gewoon rechtstreeks.
We hielden gewoon contact. Wel was het moeilijk en moeizaam. Ik ging eerste elke vakantie een aantal dagen naar hem toe. In het begin heb ik een vakantie over geslagen.
Nu is hij heel erg ziek en is er nog een mogelijkheid dat hij heeeeeeeel misschien beter wordt. Al het andere is alleen levensverlengend. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik weer vaker naar hem toe ga. Nu na ongeveer een jaar voel ik me weer hem op mijn gemak en hebben we weer lol samen.

Ik zou zeggen hou wel contact, ga nog eens langs. Een lange afstand heeft niets te maken met het feit dat je elkaar uit het oog zou kunnen verliezen. zoalng jij dat wil zul je er wat voor moeten doen. Op geven zou ik nooit doen, Zeker niet als het ook nog een goede vriend is.

Mijn situatie is welligt niet hetzelfde maar we hadden al niets meer met elkaar voordat hij te horen kreeg dat hij ziek is.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:33
Madgirl
Madgirl is offline
Ik heb ook een lange afstandrelatie gehad. Hij woonde vlakbij Rotterdam en ik in Friesland. Omdat ik hem eigenlijk heel weinig zag en een andere jongen leuk begon te vinden hier in de buurt, heb ik het uitgemaakt. We hadden echt bijna een jaar, scheelde 1 of 2 weken. Ik zou het weekend naar hem toe, maar een dag ervoor heb ik opgebeld en gezegt dat ik niet meer kwam. Achteraf vind ik dat ik zo lullig heb gedaan! Hij was echt helemaal down, en dat begrijp ik wel. Hij wou verder geen contact meer met me..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 17:10
Poor twisted me
Citaat:
Madgirl schreef op 21-11-2004 @ 17:33 :
Ik heb ook een lange afstandrelatie gehad. Hij woonde vlakbij Rotterdam en ik in Friesland. Omdat ik hem eigenlijk heel weinig zag en een andere jongen leuk begon te vinden hier in de buurt, heb ik het uitgemaakt. We hadden echt bijna een jaar, scheelde 1 of 2 weken. Ik zou het weekend naar hem toe, maar een dag ervoor heb ik opgebeld en gezegt dat ik niet meer kwam. Achteraf vind ik dat ik zo lullig heb gedaan! Hij was echt helemaal down, en dat begrijp ik wel. Hij wou verder geen contact meer met me..
dat is echt erg ja, ik heb nooit gedacht dat ik het zo erg zou vinden als het uit zou gaan.

hij is nu ook wéér online op msn, heeft dat meisje in ze avatar staan. Lijkt wel of ie het express doet, hij zegt trouwens ook niets...
Ik wacht af tot hij iets zegt, maar dat doet hij dus niet.
Oud 21-11-2004, 17:20
Susanne
Susanne is offline
Nou het is nu een klein maandje over denk ik, en ja het was wel ff verdrietig want we vonden elkaar echt leuk.. toen het uitging was ik juist opgelucht, zo van nu kan ik lekker doen wat ik zelf wil, maar nu mis ik hem steeds meer en de voordelen die de relatie met zich meebracht ook (het gaat deze keer andersom met de gevoelens lijkt wel)
Nu spreken we elkaar soms via mijn broer ofzo, dan krijg ik de groetjes of liefs van hem, maar nee echt spreken doen we elkaar niet meer, en dat lijkt me voor mij ook beter Gelukkig kan ik hem ook niet zomaar tegenkomen dus dat scheelt ook wel weer
Oud 21-11-2004, 17:20
Poor twisted me
Citaat:
loeka schreef op 21-11-2004 @ 17:25 :
Ik heb ook een lange-afstand relatie gehad. Twee uur rijzen ongeveer. Na een bepaalde tijd heb ik een een punt achter gezegt. Gewoon rechtstreeks.
We hielden gewoon contact. Wel was het moeilijk en moeizaam. Ik ging eerste elke vakantie een aantal dagen naar hem toe. In het begin heb ik een vakantie over geslagen.
Nu is hij heel erg ziek en is er nog een mogelijkheid dat hij heeeeeeeel misschien beter wordt. Al het andere is alleen levensverlengend. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik weer vaker naar hem toe ga. Nu na ongeveer een jaar voel ik me weer hem op mijn gemak en hebben we weer lol samen.

Ik zou zeggen hou wel contact, ga nog eens langs. Een lange afstand heeft niets te maken met het feit dat je elkaar uit het oog zou kunnen verliezen. zoalng jij dat wil zul je er wat voor moeten doen. Op geven zou ik nooit doen, Zeker niet als het ook nog een goede vriend is.

Mijn situatie is welligt niet hetzelfde maar we hadden al niets meer met elkaar voordat hij te horen kreeg dat hij ziek is.
tja ik heb het daar ongeveer een week geleden ook eens met hem over gehad. We hebben toen we nog iets hadden altijd gezegt toen we nog iets hadden, dat we weleens een keer samen naar sixflags zouden gaan. Dat is er nooit van gekomen. Ik stelde voor om in de zomer toch nog een keer te gaan, alleen hij wilde dat niet, i.v.m. zijn nieuwe vriendin, dat zei die ook toen ik vroeg of ie nog wel op mijn verjaardag wou komen.
Oud 21-11-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:

Ja, 4mnden met iemand 120 km van me vandaan gehad het was 2 uur treinen.
Hij maakte het opeens uit , nooit gesnapt waarom en via de telefoon.

Hij wou me soms ook beter laten voelen en dat deed ie door te liegen.Verhalen dat ik nog mocht langs komen, want ik d8 dat alles dan weer goed zou komen.

Ik spreek hem af en toen nog op msn en bel soms ook met hem.

Hij wou ook niet meer zijn spullen terug, (doe hij hier had laten liggen) pech voor hem dan maar.

edit > leestekens (als het niet helemaal klopt sorrie)

Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:29
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 21-11-2004 @ 19:14 :
ja 4mnden met iemand 120 km van me vandaan gehad 2 uur treinen
hij maakte het uit peens nooit gesnapt waarom via de telefoon

hij wou me soms ook beter laten voelen en dat deed ie door te liegen dat ik nog mocht langs komen want ik d8 dat alles dan weer goed zou komen

ik spreek hem af en toen nog op msn en bel soms ook met hem

hij wou ook niet meer zijn spullen terug (doe hij hier had laten liggen) pech voor hem dan maar
Punten, komma's en hoofdletters zijn soms erg makkelijk om een tekst beter te begrijpen.
Oud 21-11-2004, 18:36
Verwijderd
ja sorrie
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:48
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:

nou ligt er aan he
als je nog contact met hem wilt kan dat
want hij heeft zijn eccuus toch aan geboden en sorrie gezegt
als jij hem nog wilt
moet je het hem echt zeggen op een moment dat hij kan denken van ze vind me echt nog leuk
bv om opeens voor zijn huis te staan, je ouders of vrienden ofzo willen je vast wel brengen

dat zou ik ook well leuk vinden als mijn vriendje ineens voor mijn neus staat met een kado of bosje bloemen vinden jognesn ook leuk hoor trouwes,

en als je hem niet meer wilt
is het alleen maar handiger want het is dan wel heel toevallig dat jullie elkaar dan weeer zien omdat jullie zo ver vanelkaar wonen

nog een tip voor als je naar zijn huis gaat
je moet wel zeker weten dat hij dan daar is als je daarnaar toe gaat
en ook zeker weten dat hij je nog wel wilt, want hij kan natuurlijk ook de deur voor je neus dicht doen he
nmisschien kun hje een lief gedicht sturen in een lieve ecard ofzo

alvast succes he
dikke zoen
Oud 21-11-2004, 20:22
Iduna
Iduna is offline
Geen idee daar denken we nog lang niet over, geloof ik.

Citaat:
Loontjuh schreef op 07-11-2004 @ 17:52 :
Ik heb 14 maanden een LAT-relatie gehad.
Living Apart Together of gewoon een lange afstandrelatie bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 21-11-2004 @ 21:22 :
Living Apart Together of gewoon een lange afstandrelatie bedoel je?
de meesten hier bedoelen een lange-afstandsrelatie als ze het over een LAT-relatie hebben... best verwarrend. we zouden het ze eens moeten afleren hé
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten