Hallo,
Ben hier net nieuw.. maar wil graag raad/tips van jullie. en ben benieuwd hoe jullie hier over denken, ik weet het niet meer...
Tijdens dance valley heb ik een hele leuke jongen ontmoet.
Na een tijdje raakte we aan de praat en al snel daarna stonden we te zoenen.
Nummers uitgewisseld en ik kreeg dezelde de avond nog een smsje.
Anderhalve week daarna zijn we ergens wat gaat eten en een rondje gaan lopen in het bos.
Was erg gezellig, hij wou toen verder. Ik wou dit niet en dat vond hij oke, hij zei dat we ons allebei er goed bij moeten voelen.
Na veel smsjes zijn we de week daarna naar de bios geweest, was erg gezellig en daarna zijn we naar zijn huis gegaan om wat te drinken.
Bij hem thuis hebben we elkaar gezoend en elkaar gestreeld.
Verder wou ik niet, vond hij nog steeds prima.
Afgelopen zaterdag heeft hij voor mij gekookt, wat ik erg leuk en lekker vond.
Daarna zijn we een filmpje gaan kijken in zijn bed. Daar hebben we elkaar gestreeld enz. We hebben geen sex gehad want dt wou ik niet, vond hij niet erg, al wou hij het wel graag.
Nou weet ik niet goed waar ik aan toe ben.
Ik vind hem erg leuk, hij zegt dat hij mij ook leuk vind maar we hebben niets met elkaar.
Durf hem het ook niet vragen, wat het er ook niet makkelijker op maakt is dat hij een collega van mijn vader is. Heel veel contact hebben ze niet met elkaar.
Ik ben nu best bang dat hij mij aan het lijntje houd en dat als we sex met elkaar hebben gehad dat ik hem daarna niet meer zie of spreek....
Help...