Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 19:17
musicnote
musicnote is offline
Hoi,

Ik had een jaar geleden een jongen leren kennen, nou ja, ik had hem al wel eens gezien en we zeiden elkaar altijd gedag enzo als we elkaar tegen kwamen. Maar die avond had ik ook met hem gesproken enzo, ik vond hem wel een leuke jongen.
Dus ik had hem gesmst een aantal dagen later (uitnodiging voor een feest, had z’n nummer van een vriend van hem gekregen). Maar hij kon niet want hij had al een ander feest (dat was btw echt zo).
Maar we bleven een beetje heen en weer sms-en en het kwam er op neer dat we allebei wel een keer af wilden spreken. Maar na een tijdje (er was nog steeds niets van gekomen), had hij een vriendin. Ik had alleen heel soms nog contact met hem via msn.
Hij had me een hele tijd aan het lijntje gehouden en daar was ik best boos om, en dat weet hij. Hij had dat meisje namelijk al een tijdje in zijn hoofd zitten. Het is inmiddels al bijna een half jaar uit tussen hem en hij heeft z’n excuses een aantal keer aangeboden dat hij mij aan het lijntje had gehouden. Ik had hem ongeveer 1,5 maand geleden gevraagd of hij zin had om iets leuks te doen (wederom gewoon als vrienden, ik heb hem vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik hem gewoon een leuke jongen vind en hem beter wil leren kennen). Maar hij was nog niet over z’n ex heen. Nou heeft hij een paar dagen geleden gezegd dat hij het leuk zou vinden om een keertje langs te komen als we misschien nog eens af zouden spreken, enz.
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik dit doen?

Groetjes, Musicnote
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 19:20
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
als je zelfrespect hebt niet!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:23
Verwijderd
Ligt eraan. Als je zin hebt om iets met hem af te spreken, dan wel. Anders niet. Mag je lekker zelf beslissen.

Ik vind het wel vreemd dat hij weigert iets vriendschappelijks met jou te doen, omdat-ie niet over z'n ex heen is. Kent deze jongen de betekenis van het woord 'vriendschappelijk'?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:30
musicnote
musicnote is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-12-2004 @ 20:23 :
Ligt eraan. Als je zin hebt om iets met hem af te spreken, dan wel. Anders niet. Mag je lekker zelf beslissen.

Ik vind het wel vreemd dat hij weigert iets vriendschappelijks met jou te doen, omdat-ie niet over z'n ex heen is. Kent deze jongen de betekenis van het woord 'vriendschappelijk'?
dat heb ik mij dus ook afgevraagd. dus ik zei de laatste keer om te testen: ik wil het nog even aanzien omdat ik een afspraakje heb met een andere jongen (wat wel half waar is, we hebben nog geen dag en tijd afgesproken enz.). Daarop antwoordde hij dat hij alleen maar voor de gezelligheid langs wilde komen...

Hij heeft btw wel in die tijd dat hij dat andere meisje (zn ex nu) leuk vond wel gelogen tegen mij over bepaalde dingen. Als ik eens vroeg of hij savonds zin had om ergens heen te gaan (optreden van bandjes), zei hij: nee ik moet leren voor school. Terwijl ik later heb gehoord dat hij die avond gewoon uit was geweest. Ik wist toen natuurlijk nog niet van dat andere meisje af (hij was niet uit met haar hoor maar gewoon met vrienden).
Hij is gewoon raar.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 20:44
waves
waves is offline
idd. rare gast

als je zin hebt gaan, anders niet (en dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, geen smoesjes ofzo).

kijk wel uit dat hij je niet opnieuw aan het lijntje houdt.
Oud 09-12-2004, 23:10
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
*Finding*Niki* schreef op 09-12-2004 @ 20:20 :
als je zelfrespect hebt niet!
dat slaat echt als een lul op een drumstel !!!

als jij aangeeft dat je als vrienden wat leuks wil doen ga je zonder verplichtingen naar de afspraak. Komt het zover dat hij je wil gaan zoenen ofzo zeg dan dat de situatie van 'het lijntje' nog in je hoofd zit en je niet wil zoenen (ook al wil je wel). Laat hem dan even met rust en hij moet dan over de brug komen wil hij jou veroveren.
Oud 10-12-2004, 12:58
alleenvoorj0u
alleenvoorj0u is offline
Ja, je moet goed uitkijken dat hij niet weer van plan is je aan het lijntje te gaan houden, en trouwens.. als hij je echt heel leuk vond/vind had hij aan het begin (vóór zijn ex vriendin) al voor jou gekozen.. hieruit blijkt zowiezo wel dat jij waarschijnlijk zijn 2e keus was of bentt.. (? misschien heb ik het wel miss horr..)

als j hem echt heel leuk vind, moet j gewoon afspreken,
dan zie j vanzelf wel hoe het loopt..
en gewoon vriendschappelijk kan natuurlijk altijd!..
nouuu suc6 ermee meidd..
Oud 10-12-2004, 14:33
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:

jup... mee eens...
Oud 10-12-2004, 14:46
Cookie
Cookie is offline
je kan er alleen maar spijt van krijgen...naja...zo erg is dat tog niet? gewoon doen lijkt me
Oud 10-12-2004, 16:24
ilse
ilse is offline
Citaat:

inderdaad. en hoe ziet hij "vriendschappelijk" dan nu? ik weet niet...
Oud 10-12-2004, 17:20
filia dei
filia dei is offline
Ik vind dat je zelf moet weten of je wat met 'm wil afspreken. Als je 'm nog leuk vind moet je 't gewoon doen en niet afzeggen omdat een aantal mensen op 'n forum zegt dat je je laat gebruiken ofzo.

Als je 'm niet leuk vind niet...

Dus niet bedenken wat 't voor invloed heeft op je reputatie maar gewoon bedenken of je 'm leuk vind.
Oud 10-12-2004, 17:42
Luna
Luna is offline
tssk, eerst houdt ie je aan het lijntje en dan heeft ie een vriendin. Vervolgens is dat uit en gaat ie opeens excuses lopen maken om nog een kans bij jou te maken.. sorry hoor. is dat niet overduidelijk?
Oud 10-12-2004, 17:54
Poepkind
Poepkind is offline
Die gast is gewoon een poepzak! Je bent zijn 2e keusje en je laat je aan het lijntje houden. Maar als je hem nu eens echt leuk vind, echt echt echt heel leuk. Dan kan je proberen om over je zelfrespect heen te stappen, kbdoel je hebt best wat te winnen in dat geval. Zoniet, laat hem opflikkeren je bent geen hondje.
Oud 10-12-2004, 20:53
musicnote
musicnote is offline
Hey,

maar het gaat in de eerste instantie gewoon om vrienden en niet om een relatie of wat dan ook... er moet nog heeel wat gebeuren zou ik ooit eens iets met hem willen hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten