![]() |
|
Verwijderd
|
Ikzelf vind het nogal heel erg snel ja.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoeveel 'relaties' jullie al achter de rug hebben. Kijk als je 20 bent ofzo dan vind ik het wel normaler maar als jullie allebei 13 zijn vind ik het raar. Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 18:40. |
![]() |
|
![]() |
als ik een vriendin had zou ik haar echt niet linea reacte willen neuken.... daar heb ik als jongen zelfs tijd voor nodig (oei
![]() amen
Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 18:43. |
![]() |
||
Citaat:
[edit]Sorry maar gelijk na een dag??? Dat is wel een beetje snel. Een beetje teveel op seks uit zeker die vriend?[/edit] Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 20:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En sex van de 1e dag kan, als je 't alletwee aanvoelt, 't vanzelf komt... Wat hier dus duidelijk niet het geval is. En hier blijft maar 1 jusit antwoord, imho : vraag hem waarom hij 't wou doen, staat z'n antwoord je niet aan, trek je conclusies en doe het nodige. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de vrouw is een hoer?!?! Ennee...ik had nar 1,5 maand als seks met me vriend en had daarvoor alleen nog maar gezoend....nu is het bijna 2 jaar later...en na heel veel problemen gaat het eindelijk weer is okj tussen ons.... ![]()
||
Citaat:
|
Je klinkt een beetje jong...
Tja, op zich is het niet schandalig, maar alleen als je je er allebei 100% okay mee voelt... En dat doe jij duidelijk niet. Haal z'n hand weg, zeg iets van "nog niet" en houd het voorlopig lekker bij knuffelen en zoenen. Als hij daar problemen mee heeft is hij waarschijnlijk inderdaad alleen op sex uit. In ieder geval is het (hoe oud je ook bent) volkomen normaal om NIET gelijk op de eerste dag zo ver te gaan. Het maakt je niet preuts ofzo. Als hij vind van wel, trek je eigen conclusies.
|
![]() |
mja... kzelf zou het zeker nog wat te vroeg vinden, zou er zelf mijn plezier en genot aan hebben om het beetje langzamer te laten gaan en de spanning erin te laten om elkaar te leren kennen... zeker niet vanaf de eerste dag n hoogtepuntje bereiken of toch niet dit hoogtepuntje...
x
|
![]() |
bij mij isz het ook gebeurt ik had een keer met een gast afgesproken en die wou ook sex en ik zij nee toen ik um nog een keer zag wou die dat weer en toen heb ik he maar toegelaten later kwam ik derachter dat ie me alleen voor de sexx had gebruikt veder wilde die nix mja Kuss sterkte!!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik probeer als jongen enit zielig over te komen ofsow datk dit heb meegemaakt is klote ja maar het is niks in vergelijking met wat meeste meisjes meemaken. Jongens zijn eiglijk gewoon sletten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij wil niets serieus Coos1415 | 13 | 17-12-2014 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politie nam bedreigingen aan T. van Gogh niet serieus. Metro publiceert enige e-mails Gatara | 72 | 15-11-2004 22:44 | |
Psychologie |
ff heel serieus!!Ik meen t! CoveredEyes | 48 | 02-05-2003 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland wordt internationaal niet serieus genomen' Diovai | 45 | 30-03-2003 16:24 | |
Liefde & Relatie |
serieus gesprek met je ouders.. mar hoe? moondancer | 15 | 03-02-2003 18:47 | |
Liefde & Relatie |
in hoeverre moeten we girlpower serieus nemen? jnieuwelaar | 7 | 10-03-2002 12:45 |