Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 08:48
*ve*
*ve* is offline
hallo,

ik heb nog maar 1 dag een lief en hij wou mij al vingeren en ik had het gevoel dat hij ook meer wou. Hij zei dat hij het serieus met mij meende maar is dit normaal dat dit allemaal zo vlug gebeurt of is hij alleen op seks uit?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:50
Verwijderd
pff daar vraag je wat.. zelf ken 'k hem niet dus daar zou ik moeilijk antwoord op kunnen geven... als hij al meer meiskes heb gehad waarbij hij dat geflikt heeft zou 'k zgege opdondere.. maar je kan ook gewoon zeggen dat je het nog niet wil en het eens 2 maandjes laten wachten.. als hij zoveel geduld heeft dan zal het wel niet om de seks geweest zijn... dus gewoon omdat hij verliefd op je is
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:06
In_flames
In_flames is offline
ik had met mijn vriendin ook al na 2-3 weken sex, maar we hebben toen 8 maanden met elkaar gehad. dus het hoeft niets te zeggen. Als je dr allebei klaar voor bent maakt et niks uit.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:16
Unexplained
Unexplained is offline
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vanaf een bepaalde leeftijd is het heel normaal dat seks een essentieel onderdeel uitmaakt van de relatie.

Hij hoeft niet op seks uit te zijn, maar kan het nog steeds belangrijk vinden!
Oud 30-07-2002, 16:17
Kirk22
Kirk22 is offline
het gaat niet om wat normaal is, het gaat erom of jij vind dat het te snel gaat.
Als jij vind dat hij te hard van stapel loopt, hou je nog ff af en zeg je dat.
Oud 30-07-2002, 16:50
Verwijderd
Is wel erg snel .. doe het volgende: laat het niet toe Gewoon uitstellen, zo van "dit gaat mij allemaal te snel" .. Als hij je daarop gelijk laat vallen, weet je dat hij alleen op seks uit is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:09
miro
miro is offline
ben je dr zelf aan toe?

Zo ja, laat m lekker doen

zo nee, zeg t hem en laat t niet toe.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:52
AtHell
AtHell is offline
och als jij het ook wil, dan zeker doen, en als je het alleen wil als hij serieus is dan laat m een weekje w88 op zn minst dan zie je vanzelf hoe graag hij je mag.. en anders kan je dr uit opmaken dat je neukvlees voor m bent.. balen in dat geval.
Oud 30-07-2002, 19:12
Desp
Desp is offline
Als jij het te vlug vindt, is het te vlug!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:03
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
*ve* schreef:
hallo,

ik heb nog maar 1 dag een lief en hij wou mij al vingeren en ik had het gevoel dat hij ook meer wou. Hij zei dat hij het serieus met mij meende maar is dit normaal dat dit allemaal zo vlug gebeurt of is hij alleen op seks uit?
Ik denk dat je eerst zelf moet bedenken of jij het al zo snel wilt. Als je dat niet wilt en hij toont geen respect weet je meteen hoe het zit.
Ik ben ook een keer bij mijn eerste date verder gegaan. Het was helemaal niet gepland maar gebeurde gewoon, vooral door de ongedwonge en vrije sfeer waarbij ik me heel comfortabel voelde. De tweede nacht ben ik naakt voor hem gegaan, omdat ik me zo prettig en vertrouwd voelde bij hem. Met de echte daad hebben we wel gewacht maar het voorspel trad dus al meteen bij ons eerste afspraakje in. Toch heb ik nu al 9,5 maand met hem en het gaat super!
Oud 04-08-2002, 18:38
Verwijderd
Ikzelf vind het nogal heel erg snel ja.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoeveel 'relaties' jullie al achter de rug hebben. Kijk als je 20 bent ofzo dan vind ik het wel normaler maar als jullie allebei 13 zijn vind ik het raar.

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:41
a new noise
a new noise is offline
als ik een vriendin had zou ik haar echt niet linea reacte willen neuken.... daar heb ik als jongen zelfs tijd voor nodig (oei ) maar ach een beetje "kloten" kan nie tveel kwaad.... maar voor jou missschien wel... jij bepaalt het.

amen

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:49
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
als ik een vriendin had zou ik haar echt niet linea reacte willen neuken.... daar heb ik als jongen zelfs tijd voor nodig (oei ) amen
heb ik ook, kwam ik laatst achter.
Oud 04-08-2002, 21:14
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
a new noise schreef:
als ik een vriendin had zou ik haar echt niet linea reacte willen neuken.... daar heb ik als jongen zelfs tijd voor nodig (oei )
ik ook (*ik denk na, is een jaartje toch niet een beetje te lang?*)

[edit]Sorry maar gelijk na een dag??? Dat is wel een beetje snel. Een beetje teveel op seks uit zeker die vriend?[/edit]

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:47
Verwijderd
hij wil al na 1 dag je onderbroek uithebben?
hij denkt maar aan een ding: z'n lul.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:03
Bor
Bor is offline
Citaat:
Jadie schreef:
hij wil al na 1 dag je onderbroek uithebben?
hij denkt maar aan een ding: z'n lul.
zit ie toch in de verkeerde broek
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:04
Bor
Bor is offline
als een vrouw met jou de eerste keer al sext is de kans groot dat ze dat ook bij andere mannen heeft gedaan..

best wel een sletterig vies gevoel krijg ik dan bij dr
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:39
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Bor schreef:
als een vrouw met jou de eerste keer al sext is de kans groot dat ze dat ook bij andere mannen heeft gedaan..

Een vrouw gaat niet 'op' hoor, door seks te hebben.
Oud 05-08-2002, 20:09
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Bor schreef:

Waarom is dit alleen zo bij vrouwen... Die jongen kan evengoed slet zijn.
En sex van de 1e dag kan, als je 't alletwee aanvoelt, 't vanzelf komt... Wat hier dus duidelijk niet het geval is.

En hier blijft maar 1 jusit antwoord, imho : vraag hem waarom hij 't wou doen, staat z'n antwoord je niet aan, trek je conclusies en doe het nodige.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:27
Timberke
Timberke is offline
ik was ook eens een dag same en hij wou me ook vingeren, maar ik wou da niet, en de dag erna wou hij normaal afspreken maar heeft niets meer laten horen!

dus volgens mij alleen voor sex!
Oud 05-08-2002, 20:37
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Bor schreef:

mmmm dus als een man er 10 heeft gehad is het stoer
en de vrouw is een hoer?!?!

Ennee...ik had nar 1,5 maand als seks met me vriend en had daarvoor alleen nog maar gezoend....nu is het bijna 2 jaar later...en na heel veel problemen gaat het eindelijk weer is okj tussen ons....
Oud 05-08-2002, 20:37
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Timberke schreef:
ik was ook eens een dag same en hij wou me ook vingeren, maar ik wou da niet, en de dag erna wou hij normaal afspreken maar heeft niets meer laten horen!

dus volgens mij alleen voor sex!
welk een eikel
Oud 05-08-2002, 20:54
Timberke
Timberke is offline
welk een eikel?

bedoel je nu wat een eikel???

want dat is hij zeker wel
Oud 05-08-2002, 22:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miro schreef:
ben je dr zelf aan toe?

Zo ja, laat m lekker doen

zo nee, zeg t hem en laat t niet toe.
Oud 05-08-2002, 22:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Je hebt natuurlijk ook nog het woord "nee".
Oud 06-08-2002, 03:18
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Bor schreef:

zit ie toch in de verkeerde broek

Oud 06-08-2002, 07:46
Dark Angel
Dark Angel is offline
Je klinkt een beetje jong...

Tja, op zich is het niet schandalig, maar alleen als je je er allebei 100% okay mee voelt... En dat doe jij duidelijk niet.

Haal z'n hand weg, zeg iets van "nog niet" en houd het voorlopig lekker bij knuffelen en zoenen. Als hij daar problemen mee heeft is hij waarschijnlijk inderdaad alleen op sex uit.

In ieder geval is het (hoe oud je ook bent) volkomen normaal om NIET gelijk op de eerste dag zo ver te gaan. Het maakt je niet preuts ofzo. Als hij vind van wel, trek je eigen conclusies.
Oud 06-08-2002, 09:26
BELLEKE
BELLEKE is offline
mja... kzelf zou het zeker nog wat te vroeg vinden, zou er zelf mijn plezier en genot aan hebben om het beetje langzamer te laten gaan en de spanning erin te laten om elkaar te leren kennen... zeker niet vanaf de eerste dag n hoogtepuntje bereiken of toch niet dit hoogtepuntje...
x
Oud 06-08-2002, 17:14
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
hij hoeft idd niet op sex uit te gaan!
Ik zelf zou het nooit zo snel doen, maar jouw gevoel en hoe je je daarbij voelt is natuurlijk het belangrijkste!
Oud 14-08-2002, 10:39
verbal-violence
verbal-violence is offline
als je iets neit wilt dan doe je het gewoon NIET!! Ik bedoel jij hebt ook rechten NEE is NEE anders sla je hem in zijn noten
Oud 14-08-2002, 23:32
Roodelfje
Roodelfje is offline
bij mij isz het ook gebeurt ik had een keer met een gast afgesproken en die wou ook sex en ik zij nee toen ik um nog een keer zag wou die dat weer en toen heb ik he maar toegelaten later kwam ik derachter dat ie me alleen voor de sexx had gebruikt veder wilde die nix mja Kuss sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:42
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
*ve* schreef:
hallo,

Ik denk dat je dat het beste zelf kan uitmaken. Je hebt net 1 dag met hem, en hij wil je vingeren en meer... Maar hoe lang ken je hem bijvoorbeeld al? Als je twijfels hebt over of hij wel serieus iets wil, zou ik maar even rustig aan doen. En als hij het dan uitmaakt, weet jij waar het om ging...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:42
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Roodelfje schreef:
bij mij isz het ook gebeurt ik had een keer met een gast afgesproken en die wou ook sex en ik zij nee toen ik um nog een keer zag wou die dat weer en toen heb ik he maar toegelaten later kwam ik derachter dat ie me alleen voor de sexx had gebruikt veder wilde die nix mja Kuss sterkte!!
Klote voor je..... Helaas is dit bij heel veel meisjes zo! Wel 80% van de meisjes die ik ken hebben een zeer slecht verleden wat betreft sex. Ik heb zelf ook mijn share gehad van dit allemaal, heb nou al meerdere partners gehad en wel 3 daarvan deden het alleen voor de sex of het geld

Ik probeer als jongen enit zielig over te komen ofsow datk dit heb meegemaakt is klote ja maar het is niks in vergelijking met wat meeste meisjes meemaken. Jongens zijn eiglijk gewoon sletten

Regels voor berichten