Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2010, 17:08
st3kki3
st3kki3 is offline
Pas geleden leerde ik een jongen kennen op skype hij is 14 zelf ben ik 16 we raakte heel erg in contact.
Ik vond hem wel leuk worden en toen we hadden afgesproken bleek dat we elkaar allebei wel zagen zitten,
Later kwam er een vriend van 18 bij mij langs ik had hem al een halfjaar niet gezien en nooit geweten dat die op mij was ik vind hem ook wel leuk maar toch die van 14 net leuker .
Maar mn ouders vinden hem weer ideaal en verbieden mij met die jongen van 14 te nemen kwa uiterlijk ziet die er als een jongen van 16 uit maar ze hebben hem nog niet eens gezien.
Ik weet niet wat ik moet doen want die van 18 gedraagt zich erg kinderlijk. Maar als m'n ouders die jongen van 14 verbieden wat kan ik er dan nog tegen doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2010, 17:12
Verwijderd
Ouders die een jongen verbieden? Raar.. Jij moet met je gevoel mee gaan! Als jij die van 14 leuk vind? Waarom is het een probleem voor je ouders?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kan je verzetten tegen je ouders. Als je 16 bent is dat vast wel in je opgekomen. Dat die jongen van 18 jou leuk vindt wil niet zeggen dat jij maar meteen met hem moet nemen, omdat je eerste keus blijkbaar niet gaat lukken.
Als je die 14jarige echt heel leuk vindt moet je gewoon heel duidelijk tegen je ouders zijn dat zij niet kunnen bepalen wie jij wel en niet leuk vindt. Je neemt je eerste keus of je neemt niemand!
Oud 01-09-2010, 17:35
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Pas geleden leerde ik een jongen kennen op skype hij is 14 zelf ben ik 16 we raakte heel erg in contact.
Ik vond hem wel leuk worden en toen we hadden afgesproken bleek dat we elkaar allebei wel zagen zitten,
Later kwam er een vriend van 18 bij mij langs ik had hem al een halfjaar niet gezien en nooit geweten dat die op mij was ik vind hem ook wel leuk maar toch die van 14 net leuker .
Maar mn ouders vinden hem weer ideaal en verbieden mij met die jongen van 14 te nemen kwa uiterlijk ziet die er als een jongen van 16 uit maar ze hebben hem nog niet eens gezien.
Ik weet niet wat ik moet doen want die van 18 gedraagt zich erg kinderlijk. Maar als m'n ouders die jongen van 14 verbieden wat kan ik er dan nog tegen doen?
Meestel verbieden ouders jongens die 18jaar of ouder zijn.
Dus vind nog al krom van je ouders...
Oud 01-09-2010, 17:49
Rachelll
Rachelll is offline
gewoon voor die jongen van 14 gaan! Vroeg of laat accepteren ze het wel als ze zien dat jullie e cht verlieft zijn. En al helemaal niet nemen met iemand waarmee je het niet ziet zitten.
xx
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 11:18
Verwijderd
Misschien zijn ze bang dat die jongen van 14 een pedofiel is?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 11:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Meestel verbieden ouders jongens die 18jaar of ouder zijn.
Dus vind nog al krom van je ouders...
Leeftijd zegt heus niet alles. Als die jongen van 14 een blowende alto is en die jongen van achttien een ideale-schoonzoon-type kan ik me wat voorstellen met hun reactie.

En wat, die 14-jarige een pedofiel? Dat lijkt me heel sterk.
Oud 04-09-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Misschien zijn ze bang dat die jongen van 14 een pedofiel is?
Hoe kan dat nou als zij 16 is? (of is dit een flauwe sarcastische grap )

Leeftijd is maar een getal. Ze kunnen hem echt niet verbieden en zeker niet als ze hem nog nooit hebben gezien. Neem hem een keer mee naar huis en laat jullie samen van je beste kant zien. Hij moet wel laten zien dat hij om jou geeft!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:10
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou als zij 16 is? (of is dit een flauwe sarcastische grap )
De jongen van 14 had ze ontmoet via skype, dus het had een pedofiel kunnen zijn die zich voordeed als een jongen van die leeftijd. Maar! Ze hadden met elkaar afgesproken (dus in 't echt gezien neem ik aan), dus dan is er helemaal niks aan de hand en zie ik niet in waarom haar ouders het zouden verbieden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:50
Verwijderd
Oeps, ik had niet gezien dat ze al met elkaar hadden afgesproken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 23:24
MiBe
MiBe is offline
Wellicht die jongen van 14 maar eens voorstellen aan je ouders, wellicht begrijpen ze het beter als ze weten om wie het gaat.
Reageren

Regels voor berichten