Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=oLCWJ...has_verified=1 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar een beetje spieren in de armen, daar ben ik niet vies van. En je wasbordje en borstspieren zijn vast ook niet verkeerd.
![]() Maar mijn #1 is een lekker kontje, en dat kan ook zonder spieren. En die extreme superbulkerige bodybuilders zijn gewoon eng, het moet niet te overdreven worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ziet er altijd zo kneuzig uit als je maar een lichaamsdeel gespierd hebt, alsof je heel hard je best hebt gedaan om brede schouders te krijgen maar er van die kippeknietjes onder zitten ofzo. Terwijl je misschien gewoon heel veel roeit, maar ga dan ook gewoon een beetje hardlopen.
Oftewel, hou het lekker in verhouding... lijkt me ook een stuk beter voor je lichaam als je alle spieren min of meer op hetzelfde niveau ontwikkeld hebt, en niet maar een onderdeel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het moet echt in verhouding zijn, een wasbordje met spillepootjes ziet er echt niet uit. Ik vind gespierde armen heel mooi, maar daar horen dan wel brede schouders bij (grotendeels afhankelijk van je bouw) en mja, de rest hoort er ook bij. Overigens moet het ook niet te gespierd zijn, dan wordt het eng en lelijk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het is ook altijd grappig als anderen verbaasd zijn als ze er achter komen dat ik wel redelijk gespierd ben(aangezien ik lui als de tering ben) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT ik heb zelf redelijke armen en kont maar een flubberbuik. |
![]() |
|
|