Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2008, 17:17
Iza
Iza is offline
Ik praat heel veel, ben erg blij ik zing en neurie ook onbewust veel. Als hij er is denk ik te veel na over wat ik moet zeggen en floep ik er de meest oninteressante domste dingen uit. Heb altijd zin om hem te vertellen wat ik voor hem voel. Soms val ik opeens helemaal stil. Soms ben ik ook gewoon wel lekker mezelf en op mn gemak en blij. Als hij echt SUPER leuk is durf ik hem ook niet uit mezelf te bellen en als hij belt neem ik echt de tijd met opnemen van tevoren etc.

Jullie?
Advertentie
Oud 23-01-2008, 17:47
Bhoebha!
Bhoebha! is offline
en open je diit soort topics?

nee, ik verberg het meestal en wacht tot het weer over is.. laat er iig zo min mogelijk van merken.
Oud 23-01-2008, 18:14
Verwijderd
geen idee, ik eet slecht ;S
Oud 23-01-2008, 18:32
Verwijderd
Ik zeg dan heel vaak 'iiiiiiiiii', maar dat doe ik gewoonlijk ook. Verder krijg ik de kolder in de kop en doe ik dingen als over de grond rollen en omvallen en de garnalendans doen. Hoewel ik dat eigenlijk ook doe als ik niet verliefd ben. Alleen wat minder vaak.
Oud 23-01-2008, 18:45
Fayette
Citaat:
Ik zeg dan heel vaak 'iiiiiiiiii', maar dat doe ik gewoonlijk ook. Verder krijg ik de kolder in de kop en doe ik dingen als over de grond rollen en omvallen en de garnalendans doen. Hoewel ik dat eigenlijk ook doe als ik niet verliefd ben. Alleen wat minder vaak.
Oud 24-01-2008, 00:26
Verwijderd
Als ik echt crushig verliefd ben, ga ik stuiteren en praat ik continu over hem. Hm, dat doe ik sowieso denk ik wel, ik praat sowieso altijd over de mannen in mijn leven Ik ga naar 'm kijken, en wil hem de hele tijd zien, ga overal waar ik kom denken dat hij er ook is ("Hee donker haar! Oh shit nee toch niet.") en ik lach heel veel en ga dromerig aan hem denken... en nou ja, het maakt nogal uit of ik wat met hem heb of niet. Want als ik dat heb, dan ga ik lieve dingen zeggen en aaien en knuffelen enzo, anders hou ik het bij staren en blozen en onsubtiel bij hem rondhangen geloof ik Maar da's lang geleden, dat ik verliefd was op iemand en het was niet wederzijds...

*denkt even na* Oh ik ging ook heel lang nadenken of ik hem nu moest aanspreken op msn of hij mij. Zelfde met smsjes. En ik word jaloers op alle vrijgezelle vrouwen in z'n omgeving, ookal zijn ze al honderd jaar platonisch bevriend. En ik ga aan 'm denken in alle liedjes die ik hoor.
Oud 24-01-2008, 06:28
Verwijderd
Citaat:
Dit dus. Enkel geen herkenning bij die garnalendans, maar daar kan je duisent andere dingen voor invullen bij mij. Oh en ik word heel klunzig als ie zo lekker staat te wezen. Op onze eerste date stond ik te wachten ergens met een kop koffie en toen stond ie inene voor me en dacht ik #(#$%_! en toen heb ik mn koffie over mezelf heen gegooid
Oud 24-01-2008, 09:56
stout!
stout! is offline
Wat Morgan zegt, bij alle liedjes aan hem denken en dan ook vinden dat het heel goed bij hem/ons past. En hem overal zien. Veel aan hem denken, door alles aan hem herinnerd worden en er echt op moeten letten dat ik niet teveel over hem praat.
En gewoon de kriebels, onrustig zijn, me niet kunnen concentreren. Naar mijn telefoon kijken.
Oud 24-01-2008, 11:41
Magican
Magican is offline
Ik glimlach constant dom.
Oud 24-01-2008, 11:58
Verwijderd
Ik word een kluns en enorm oncharmant daarmee. Ik gooi drankjes om, loop tegen deurposten op, struikel midden op straat, gooi de hap eten naast mijn mond, stoot mijn hoofd etc etc etc. En dat dan allemaal vooral als hij in mijn buurt is, natuurlijk.

Verder word ik er altijd erg brutaal van. Ik ben normaal best verlegen bij nieuwe mensen, maar dan ineens maak ik hele leuke grapjes en ben ik spontaan en extravert en vind constant goede redenen om met hem te praten. Ik word enorm zeker van mezelf als ik verliefd ben

Echt heel raar, maar wel gunstig voor mezelf.. de tweede alinea dan, de eerste alinea is juist uiterst ongunstig.
Oud 24-01-2008, 12:12
Verwijderd
Ik word heel blij en gelukkig. En tegen de persoon waarop ik verliefd ben, doe ik juist heel normaal. Misschien zelfs een beetje terughoudend. En soms plagerig.
iig is het niet heel goed te merken bij mij
Oud 24-01-2008, 12:42
Verwijderd
De keer dat ik verliefd was werd ik zowat obsessief. Maar dat was ook wel een appart verhaal en niet echt representatief.
Crushes heb ik wel eens en dan wordt ik van gevat en extravert en bijdehand ineens té verlegen en onhandig ontloop ik diegene en zak ik het liefst terplekke door de grond als dat niet lukt. En ik bedenk altijd allerlei scenario's die vervolgens natuurlijk niet uitkomen.
Oud 24-01-2008, 12:59
T.M
T.M is offline
zweferig...
Oud 24-01-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
zweferig...
Oud 24-01-2008, 13:50
Verwijderd
Als T.M verliefd wordt verliest hij/zij zijn/haar vermogen Nederlands te schijven. Het arme mens, het zal je maar gebeuren.

Edit:

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 14:25.
Oud 24-01-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Als T.M verliefd wordt verliest hij/zij zijn/haar vermogen Nederlands te schijven. Het arme mens, het zal je maar gebeuren.
Jij ook als je niet verliefd bent? Je vorige post is nou niet echt foutloos te noemen.
Oud 24-01-2008, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Jij ook als je niet verliefd bent? Je vorige post is nou niet echt foutloos te noemen.
Ik kan überhaupt niet foutloos Nederlands schrijven en zal dat ook nooit leren.
Oud 24-01-2008, 14:22
Verwijderd
Dan moet je ook geen commentaar hebben .
Oud 24-01-2008, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je ook geen commentaar hebben .
Het was ook maar flauw bedoeld hoor, ik had er een smily (smilie/smylie??) achter moeten zetten.
Oud 24-01-2008, 14:26
Verwijderd
Mijne was ook flauw bedoeld .
Oud 24-01-2008, 14:31
Verwijderd
goh wat zijn we weer lekker bezig met zn allen

OT: Ik bloos nooit, maar als ik verliefd ben bloos ik om de haverklap. Verder ben ik de hele dag vrolijk en loop de godse dag met n grijns van hier tot Jeruzalem.
Oud 24-01-2008, 15:14
Lilium
Lilium is offline
Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik voor de buitenwereld heel normaal blijf terwijl ik verliefd ben. Maar volgens mijn zus loop ik constant met een grote glimlach op mijn gezicht en word ik zenuwachtig als ik weet dat we elkaar gaan zien.
Oud 24-01-2008, 15:23
Inanis
Inanis is offline
ik word zweverig, krijg last van staar.. als het meisje heel dichtbij me is verlies ik mezelf (afhankelijk van hoe leuk ze is) letterlijk in een soort roes van onnatuurlijke zachtheid.
en ik word onwijs bang als ze op me af komt.
maarja het meisje waar ik echt kapot verliefd op was heb ik nu al meer dan een jaar niet gezien,
en daar is gelukkig nog geen vervanger voor.
Oud 24-01-2008, 16:02
Verwijderd
ik ga me lomp gedragen.
Oud 24-01-2008, 17:56
Verwijderd
Ik heb echt zo'n lach op m'n gezicht die er met geen enkele mogelijkheid af te krijgen is, naar is dat. Verder doet de rest van de wereld me weinig meer en ben ik gewoon blij.
Advertentie
Oud 24-01-2008, 18:10
Mephisto
Mephisto is offline
Niet anders dan normaal.
Oud 24-01-2008, 18:28
Sens.
Sens. is offline
[QUOTE=Mala;26896947]Ik heb echt zo'n lach op m'n gezicht die er met geen enkele mogelijkheid af te krijgen is...QUOTE]
Oud 24-01-2008, 19:59
Verwijderd
Ik loop rond met een hele grote grijns, iedereen zegt altijd dat ik helemaal straal. Ik luister liefdesliedjes en denk ik van aahh... Ik heb het constant over hem, overal waar ik kom denk ik dat ik hem zie. Heel veel dingen doen me dan denken aan hem. En ik wil bij hem in de buurt zijn. Ik ben altijd al onhandig en dan nog meer en ik word vaak en snel rood.
Oud 24-01-2008, 21:20
Fosca
Fosca is offline
Ik heb de hele dag het gevoel dat ik een soort geluksamuletje met me meedraag. Hij zit constant ergens in mn achterhoofd en af en toe, door bijvoorbeeld een romantisch liedje, een foto van ons samen of gewoon zomaar, barst ik ineens helemaal uit elkaar van geluk.
Oud 24-01-2008, 21:24
Verwijderd
Aan de drank.
Oud 24-01-2008, 23:41
Fish!
Fish! is offline
Altijd lachen en ik stop meestal met eten.
Oud 25-01-2008, 00:14
Lynne
Lynne is offline
Echt de hele tijd lachen, net als de meeste mensen hier, en soms heel hyperactief... ik word dan echt een gigantische stuiterbal oid.
Verder word ik meestal een beetje cheeky en flirty en ook wel een beetje brutaal, en ja het normale zweverige gedoe wanneer je aan hem denkt, helemaal van de wereld.
Oud 26-01-2008, 00:33
MartinV
MartinV is offline
Ik ga veel te veel denken, net als quis onmogelijke scenario's etc, maar verder doe ik haast nooit wat.
Als ze der is probeer ik de hele tijd dingen te vinden om over te praten, maar ik kan dan juist minder bedenken, behalve standaard dingen. En ik kan me ogen niet van de hare afhouden, ik moet me dwingen haar niet constant aan te kijken.
Oud 26-01-2008, 18:09
Daboman
Daboman is offline
Ik word nogal vrolijk/uitbundig. En probeer haar er ook in te betrekken.
Oud 27-01-2008, 17:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wordt minder snel wakker met een ochtendhumeur en er wil wat vaker een grijns op mn gezicht verschijnen.
Oud 28-01-2008, 04:10
Changshan
Changshan is offline
Ik word keidepressief en wisselvallig totdat er vooruitgang in lijkt te komen. Verliefdheid op zich is helemaal niet leuk. Wanneer een relatie in zicht komt is echter alles jolijt, natuurlijk.
Oud 28-01-2008, 09:55
Verwijderd
Ik zit constant met hem in mijn hoofd en probeer er maar niet over te praten, of iig niet te veel, maar doe dat dan toch. Ik heb goede zin en zing de hele dag. Overal waar ik zijn naam zie staan, of iets wat daar op lijkt, krijg ik kriebels. Ook als anderen naar hem vragen of een keer onverwacht zijn naam noemen (dan hoeft t nog niet eens over hem te gaan), begin ik te blozen. Verder ben ik al heel lang niet meer echt verliefd geweest, dus ik zou het eigenlijk verder niet weten.
Oud 30-01-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar 'm kijken, en wil hem de hele tijd zien, ga overal waar ik kom denken dat hij er ook is ("Hee donker haar! Oh shit nee toch niet.") en ik lach heel veel en ga dromerig aan hem denken...

En liedjes inderdaad. In elk liedje dingen herkennen en blabla.
Verder ben ik ook nogal stuntelig dan, kan ik slecht uit mn woorden komen en blabla, tenzij ik bij hem in de buurt ben, dan kan ik juist weer buitengewoon uit m'n woorden komen. Heel apart.
Oud 31-01-2008, 18:41
Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
En liedjes inderdaad. In elk liedje dingen herkennen en blabla.
Dat. En ik droom vaak over hem
Oud 31-01-2008, 19:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk steeds aan hem en ik wil altijd bij hem zijn, maar eigenlijk weet ik het niet precies. Ik ben erg verliefd op iemand nu, maar dat is mijn vriendje en ik ben gewoon heel erg blij dat hij van me houdt! Dus steeds als ik hem zie vlieg ik hem om de nek, word ik helemaal woelig en stuiterig en blij en moet ik hem aaien ^-^
Oud 31-01-2008, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik word keidepressief en wisselvallig totdat er vooruitgang in lijkt te komen. Verliefdheid op zich is helemaal niet leuk. Wanneer een relatie in zicht komt is echter alles jolijt, natuurlijk.
En ik probeer het altijd verborgen te houden, maar aangezien ik de naam van die persoon dan 1000 keer per zin noem lukt dat nooit zo erg.
En ik word overenthousiast als 'ie in de buurt is en ga stomme dingen zeggen, waardoor ik weer verval in depressie modus. En dan ga ik maar van een afstandje stiekem naar 'm kijken en zwijmelen.

Ik heb 1 keer een wederzijdse verliefdheid meegemaakt en toen was ik zo blij en hoteldebotel dat ik een week niet heb gegeten.
Oud 20-05-2008, 15:43
Includ
Includ is offline
oh oh my god hahaha ik kijk stiekem naar haar maar zij is ook nog verliefd dan maak haar nog gekker
hahah de volgende dag loopt zij heel boos in de aula dat merk helemaal
soms als ik dichterbij kom daarna kijkt s me ff aan vervolgens loopt der weg hahah vraag aan de meisjes waarom lopen jullie weg als jullie verliefd zijn?

i don't know

misschien komt door die alle hormonen hahaah
Oud 20-05-2008, 19:44
Volk
Volk is offline
Citaat:
oh oh my god hahaha ik kijk stiekem naar haar maar zij is ook nog verliefd dan maak haar nog gekker
hahah de volgende dag loopt zij heel boos in de aula dat merk helemaal
soms als ik dichterbij kom daarna kijkt s me ff aan vervolgens loopt der weg hahah vraag aan de meisjes waarom lopen jullie weg als jullie verliefd zijn?

i don't know

misschien komt door die alle hormonen hahaah
Dat doen echt niet alle meisjes hoor. Ik zelf ken er eigenlijk geen die dat doen.. Zal wel aan jou liggen dan
Oud 20-05-2008, 20:03
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*knip*
Jezus zeg, lijkt wel alsof je je tekst een paar keer door een vertaalmachine hebt gehaald.
Oud 21-05-2008, 08:58
Includ
Includ is offline
Citaat:
Dat doen echt niet alle meisjes hoor. Ik zelf ken er eigenlijk geen die dat doen.. Zal wel aan jou liggen dan
hoezo aan mij
Oud 21-05-2008, 08:59
Includ
Includ is offline
Citaat:
Jezus zeg, lijkt wel alsof je je tekst een paar keer door een vertaalmachine hebt gehaald.
jezus lol
Oud 21-05-2008, 10:01
Includ
Includ is offline
Ik denk trouwens dat ik met pas echt verliefd kan voelen als die meisje uiteindelijk ook verliefd is op mij Je kunt wel een meisje leuk vinden en helemaal hoteldebotel van haar zijn, maar als zij jouw niets vind, dan heb je er helemaal niets aan. Dus ik hou mijn gevoel voor een meisje in de hand en als ik weet dat zij me ook leuk vindt, dan laat ik het toe om ECHT verliefd te worden op haar(l)
Oud 17-09-2010, 21:31
TheMostDarling
TheMostDarling is offline
Als ik verliefd ben.....
Dan kan ik niet stoppen om aan het te denken.
Ik raak snel nerveus en zeg altijd: Hij is heel grappig.
Als iemand mij vraagt: Ben je verliefd?
Zeg ik gauw: Op hem neeeeeee!
Dan krijg ik een rooie koppie
Als ik tegen hem praat dan stotter ik.
Soms vind ik het irritant als iemand ander aandacht aan hem besteed
En ik zal bijna alles doen om hem blij te maken?
Heeft iemand anders dit probleem ook?
e
Oud 17-09-2010, 21:40
Qimm
Qimm is offline
omg wat een up, heb je die grote rode waarschuwing gemist ofzo?
Oud 17-09-2010, 21:45
Verwijderd
Je zou een nieuw topic kunnen openen, dit is echt te oud.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten