Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het even nog eens leest zeg ik dit: ik zoende haar niet terrug . en daarbij kan ik toevoegen dat ik haar wegduwden oke ik heb dr nooit willen zoenen oke zij zoende mij en ik zoende niet terug en duwde haar weg en ja het is stom om het daarvoor uit te maken maar als ik denk dat het beter is voormijn liefie dan doe ik dat ja het is dom oke zo dat is eruit ![]() |
![]() |
|
Ik heb die uitleg van "ik zoende niet terug" altijd al wat lame gevonden. Behalve als ze je besprongen had en vastgepind had op de vloer om dan haar lippen op die van jou te duwen, vind ik dat geen excuus. Je ziet dat toch aankomen?
Mja, dat is ook ni echt belangrijk, maak gewoon uit wat je wil, en ga er dan voor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dus in feite heb je het uitgemaakt om haar 'te beschermen', en nu wil je haar terug en zij wil jou ook terug maar pas als je 'er iets voor doet'? Het klinkt alsof jullie vrij jong zijn, ik zie zelf namelijk het probleem niet zo. Maar goed, lijkt er dus op dat je 'er iets voor moet doen' dus dat zou ik maar eens gaan doen. Neem haar mee uit eten, naar de bioscoop, picknicken als het mooi weer is?
|
Verwijderd
|
Ongeacht of je het aan zag komen of niet, ik vind het een beetje dom dat jij voor je vriendin denkt en dus besluit dat het beter voor haar is om het uit te maken omdat iemand anders jou probeerde te zoenen. Iemand die je weg hebt geduwd, iemand voor wie je geen gevoel hebt. Ik heb in dezelfde situatie als jou gezeten (iemand zoende me totaal onverwacht, iemand voor wie ik geen gevoel had en ik heb m ook weggeduwd), maar ik heb dat meteen op dat moment aan mijn vriendje vertelt. Dan is het aan hem wat hij er mee doet, uitmaken of me toch het vertrouwen gunnen en doorgaan. Hij koos voor het laatste, waar ik heel blij mee ben. Misschien is dat een tip voor de volgende keer, overleg eens met je vriendinnetje om te zien wat zij er van denkt en zegt.
Daarnaast vind ik je heel vaag, dus zou ik niet weten wat je er mee moet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en zij wil mij terug omdat ze anders niet gelukkig is zei ze dan wil ik die wens graag in vervulling laten gaan... |
![]() |
|
En wat wil jij? Als jij elke dag denkt dat het beter is dat het uit is, dan lijkt het mij ook beter. Hoewel ik de reden van het uitmaken niet zo sterk vind, omdat je niet echt vreemd bent gegaan (en sowieso tegen je wil in) en omdat zíj moet beslissen of ze het dan uit wilt maken, niet jij. Het verbaast me dat jij het uitgemaakt hebt, eigenlijk. Misschien wel om haar te beschermen, maar als je echt van haar houdt, waarom maak je het dan al zo snel uit? Om zoiets? Ik mis een beetje wat jij wilt, in dit topic.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk besefde ik vanmiddag pas hoe erg ik d'r miste
![]() Dus als ze zondag uit brabant komt sta ik op het station. Hoop dat dr ouders er niet zijn die denken dat ik het uitmaakte om een andere redenen... En dan neem ik iets leuks mee alleen wat? Volgens dr neefje houd ze van bloemen maar dat vind ik zo oudlullig. Ze stuurde vanmiddag echt een lief mailtje(l) En wat moet ik zeggen? ik bedoel ik kan daar niet zo staan van HOI ik wil je terug! Ik zat aan zo iets te denken:: [groet] sorry dat ik het uit heb gemaakt ik had de verkeerde keuze gemaakt en dan iets zeggen over het zoenen zou zoeits goed zijn? moeilijk te zeggen omdat jullie dr niet kennen ik vraag het ook aan een vriendin van haar maar daar kan ik gewoon sommige dingen niet kwijt en ik weet niet wat ik heb maar ik kom elke keer weer bij haar terug |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part deux KIET | 500 | 10-06-2010 20:00 | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) Verwijderd | 500 | 28-07-2006 08:45 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
De Kantine |
Mensen met een rijbewijs lees dit aub. Q | 41 | 08-01-2003 13:01 |