Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2010, 12:16
Caviamax
Caviamax is offline
Hallo,

Ik zou graag weer eens op een club willen. Echter, ik heb geen idee wat er is.... Het enige wat ik kan bedenken is een sportclub, daar ben ik niet echt naar op zoek. Het voornamelijke doel is een beetje socialize, andere mensen ontmoeten.

Hebben jullie een idee? Ik zou het echt niet weten....

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2010, 12:21
Bright Blue
Bright Blue is offline
Heb je hobby's?

Je kan altijd op een curcus gaan. Die zijn er van dans tot tekenen tot het spelen van een muziek instument. Als je even na denkt is er genoeg keus.
Oud 05-09-2010, 13:21
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Heb je hobby's?

Je kan altijd op een curcus gaan. Die zijn er van dans tot tekenen tot het spelen van een muziek instument. Als je even na denkt is er genoeg keus.
Ja, een cursus... Bedankt voor de tip. Ja, m'n hobby's.... uh... Ja, ik pas me eigenlijk altijd aan aan m'n vrienden. Ik hou wel van gamen of een film pakken. M'n vrienden zeggen dat ik ook wel grappig ben, misschien kan ik daar iets mee doen?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 14:40
Verwijderd
Een kleinkunstcursus, als zoiets voor jongeren bestaat, schijnt erg leuk te zijn. Een muziekinstrument lijkt me minder geschikt als het om het socializen gaat, maar als je al iets speelt, kan het leuk zijn om in een band/orkest te gaan. Er hangen daarvoor vaak oproepjes op plaatsen als bibliotheken, culturele centra etcetera. Er bestaan ook speciale projecten die individuele muzikanten samenvoegen in bandjes. Ik weet dat er voor holebijongeren een soort 'kringen' bestaan, maar ik weet niet of zoiets ook bestaat voor andere groepen. Wel kringen voor mensen die iets heftigs hebben meegemaakt, maar volgens mij is dat niet helemaal waar je naar op zoek bent. Je kan ook een baantje zoeken, dan sla je twee vliegen in een klap: je verdient geld en ontmoet nieuwe mensen. Maar als je twaalf bent (ben je dat? In dat geval typ je erg goed voor een twaalfjarige ) is het moeilijk om iets anders te vinden dan een krantenwijk ofzo. Als je ouder bent kan je ook werken in een winkel, restaurant, als badmeester, weet ik wat. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 14:48
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Een kleinkunstcursus, als zoiets voor jongeren bestaat, schijnt erg leuk te zijn. Een muziekinstrument lijkt me minder geschikt als het om het socializen gaat, maar als je al iets speelt, kan het leuk zijn om in een band/orkest te gaan. Er hangen daarvoor vaak oproepjes op plaatsen als bibliotheken, culturele centra etcetera. Er bestaan ook speciale projecten die individuele muzikanten samenvoegen in bandjes. Ik weet dat er voor holebijongeren een soort 'kringen' bestaan, maar ik weet niet of zoiets ook bestaat voor andere groepen. Wel kringen voor mensen die iets heftigs hebben meegemaakt, maar volgens mij is dat niet helemaal waar je naar op zoek bent. Je kan ook een baantje zoeken, dan sla je twee vliegen in een klap: je verdient geld en ontmoet nieuwe mensen. Maar als je twaalf bent (ben je dat? In dat geval typ je erg goed voor een twaalfjarige ) is het moeilijk om iets anders te vinden dan een krantenwijk ofzo. Als je ouder bent kan je ook werken in een winkel, restaurant, als badmeester, weet ik wat. Succes ermee
Oke, ik ga zoeken dank je. Ja, ik heb een baan maar dat ligt nogal ingewikkeld. Het komt erop neer dat ik geen collega's heb. Ik ben trouwens zestien, bedankt voor je compliment over dat typen. Er bestaat een cursus waarin je leert ''vrienden maken''. Helaas is dat voor mensen die boven de achttien zijn. Dat word dus verder zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 16:45
Caviamax
Caviamax is offline
Ik sta open voor alle soorten cursussen. Weet er iemand waar meer meisjes opzitten? Het merendeel van mijn vrienden is jongen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 10:46
Verwijderd
er zijn ook cursussen fotografie en filmen, daar zitten ook meisjes op!!en tekenen en schilderen zijn ook genoeg meisjes te vinden
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 10:58
Verwijderd
Tekenen, schilderen, soorten dansen (streetdance, breakdance etc), theater, muzieklessen, naailessen.

Er zijn genoeg dingen die je kan doen!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 15:50
Caviamax
Caviamax is offline
Weet iemand ook of er een soort regiolijst bestaat waar je op kunt zien waar wat is?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 15:53
Verwijderd
Misschien zoeken bij google op de plaats/provincie waar je woont?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 19:55
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Misschien zoeken bij google op de plaats/provincie waar je woont?
Heb ik al geprobeerd, lukt niet echt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 14:26
Caviamax
Caviamax is offline
Ik dacht zelf aan een schrijfcursus, maar dan socialize je denk ik niet echt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten