![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of dit topic in dit gedoe thuishoort maja......ik had een oproep!!!! over www.clubs.nl...mensen die actief daar zijn, en misschien een club daar hebben, maar er eigenlijks niks mee doen opgelet!!! Zouden jullie misschien jullie club willen afstaan aan mij ofzo...dat ik er een nieuwe club van kan beginnen??? Alvast bedankt!!
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.geocities.com
ALs je je daar aanmeld kun je een website maken, daar zit een website maker tool bij.. Simpeler kan het volgens mij niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Probeer het dan eens bij http://www.tripod.lycos.nl/myaccount/freehosting/ (maar weet niet of er zo'n ding bij zit om de website ook te maken, maar dat zien we dan wel..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat hebben Alto's ermee te maken dan? En jij beweert nu dus dat iedreen die een website kan maken, geen social life hebt? Ik weet dus echt wel zeker dat de meeste hier die een website kunnen maken net zo'n social lifehebt als jou.. En verder is het dus WEL helpen, ik geef toch ook aan wat je beter KAN doen. Dus ik verplicht niks en zeik niemand af, verder geef ik ook een aantal hulpmiddelen om het te bereiken.. Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 18:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Maagdenhuis bezet Uice | 234 | 20-03-2005 21:45 | |
Vrije tijd |
[Spreekkoren] Schapie | 248 | 22-01-2005 12:46 | |
VVD'er Wilders haalt uit naar de islam. JantjePietje | 220 | 17-02-2004 17:40 | |
Vrije tijd |
[voetbal] Belgie - Nederland Tofke_H | 146 | 26-08-2003 14:19 |