Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed zoals ik al zei is het zinloos om het mee te nemen omdat heel Rome aan de jonko hangt ![]()
|
![]() |
je weet hoe streng ze in italie zijn kwa wiet?
ik zou dus absoluut niks meenemen wat makkelijk te vinden is als je toch iets meeneemt: verstop het in voedsel, dan ruiken de honden het nog steeds maar interpreteren de begeleiders het als valse melding verstop het in iets dat ongeveer dezelfde structuur heeft, zowieso niet iets waar je bij een rontgenopname een zakje ziet zitten of iets met een duidelijk andere structuur(ik denk dat in theezakjes mischien nog een kleine kans van slagen heeft, maar ik zou het niet riskeren) ik zit zelf dit jaar trouwens met dezelfde situatie ik denk dat de beste manier is om wat lekkers te bakken(en dan liefst niet iets voor de hand liggends zoals spacecake, bekend in nl, en special brownies, bekend in amerika) en dan wel eersr boter maken en het daarvan maken zodat er geen stukjes wiet inzitten zoiets kunnen ze niet makkelijk detecteren al zal het ook verdacht worden als je een enorme lading gebakken goederen in je bagage hebt.... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sziget, Boedapest algemeen Verwijderd | 34 | 29-07-2008 00:43 | |
Drugs & Alcohol |
Polen + wiet = ...? aaaaM | 40 | 16-08-2007 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Drugs & Alcohol |
meeting!!! very drunk driver | 124 | 11-04-2003 10:47 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |