Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 23:32
Go
Go is offline
--

Laatst gewijzigd op 18-05-2020 om 23:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2010, 00:00
[untitled]
[untitled] is offline
Ik denk dat je jezelf momenteel zo vaak mogelijk moet confronteren met je ex, dat is de meest pijnlijke manier om dit op te lossen.. maar waarschijnlijk ook de enige..

Waarschijnlijk kunnen jullie uiteindelijk nog samen door 1 deur als vrienden, als dat niet lukt dan is contact verbreken wel een relatief pijnvrije uitweg
Oud 21-10-2010, 08:12
Dott
Dott is offline
Dit gaat heel vreemd klinken, maar wat ij heel erg geholpen heeft is juist aandacht en tijd in de nieuwe vriend/vriendin steken om die te leren kennen.
Op de 1 of andere manier maakt dat het makkelijker.,. ervanuitgaande dat het een aardig persoon is die het niet om de haverklap over je ex heeft..
Oud 21-10-2010, 10:09
hookee
hookee is offline
Ik heb ook een situatie gehad dat ik veel moeite had m'n ex met een nieuwe vriend te zien, ondanks dat ik het zelf had uitgemaakt. Toen ik zelf een nieuwe relatie had, was dat gevoel in één keer over. Dat klinkt heel kinderachtig of egoïstisch maar blijkbaar zit dat toch in onze kern. Emoties laten zich niet door zakelijke logica wegredeneren. Je zult je emoties moeten verwerken; accepteren dat ze een ander heeft en niet meer terugkomt.
Waarschijnlijk voel je jezelf de "mindere" van haar nieuwe date, zet dàt gevoel in ieder geval van je af, dat is ongegrond.
Stel jezelf open voor anderen, blijf jezelf en praat met een eventuele nieuwe vriendin NIET over je ex... (en neem aan dat jouw vriendin dat ook niet deed/doet)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten