Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 20:49
Krekkie
Krekkie is offline
Hallo, ik ben 13 jaar en ik zit in de 2e klas kgt.
Ik heb een meisje leren kennen en ik ga er al een lange tijd mee overweg. Ik praat veel met d'r op MSN en heel soms in de pauze wanneer ik dan bij haar kom zitten. Ik weet dat zij mij leuk vind en zij weet dat ik haar leuk vind. Nou is er binnenkort feest in het dorp en mijn bedoeling was om met haar te gaan dansen. Maar ik wou eerst graag afspreken met d'r, ergens buiten na schooltijd. Maar nou weet ik niet hoe ik dat moet aanpakken aangezien dit mijn eerste afspraakje zou moeten worden. Ik kan wel aan d'r vragen wil je met me afspreken een keer, maar dat klinkt ook zo raar.

Gr krekkie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 20:54
Mark
Mark is offline
Wel heel gaaf dat je met haar wil gaan dansen. Als je haar vraagt bij het feest is dat al een hele goede stap!

Als je wil afspreken met haar samen, zonder anderen erbij, dan kun je dat misschien beter daarna doen? Je kunt bijvoorbeeld vragen of ze het leuk vindt om samen naar het park of de waterkant te gaan om te chillen.

Eerst maar eens dansen.
Oud 22-09-2010, 21:01
Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
Wel heel gaaf dat je met haar wil gaan dansen. Als je haar vraagt bij het feest is dat al een hele goede stap!

Als je wil afspreken met haar samen, zonder anderen erbij, dan kun je dat misschien beter daarna doen? Je kunt bijvoorbeeld vragen of ze het leuk vindt om samen naar het park of de waterkant te gaan om te chillen.

Eerst maar eens dansen.
Hmm ja, oke. Hier kan ik vast wel wat mee! Dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:32
Verwijderd
En zo gek klinkt het helemaal niet als je zegt "zullen we eens afspreken?" Maar misschien is het nog wel logischer om gewoon te vragen of ze mee gaat iets doen, bijvoorbeeld inderdaad naar het park of de stad in, of naar een ander feest, of wat zij en jij maar leuk vinden om te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heb je het wel eens op msn met haar over wat ze graag doet? Eet ze graag ijsjes of croissantjes of drinkt ze graag thee of houdt ze van grote heliumballonnen of bloemetjes plukken ofzo? Je kan haar meevragen om iets te gaan eten of drinken. Ik zou denk ik bijna altijd ja zeggen als een jongen die ik leuk vind me mee uitnodigt om een ijsje te gaan eten. Of warme chocolademelk drinken. Bedenk wat leuks, maar het hoeft ook weer niet iets heel bizars en origineels te zijn, denk er niet te veel over na. Als ze je leuk vindt, maakt wat jullie gaan doen weinig uit.
Oud 23-09-2010, 15:59
Verwijderd
Vragen of ze iets wil drinken of mee gaat een broodje halen bij de supermarkt o.i.d. zijn denk ik wel de makkelijkste.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 17:39
Verwijderd
Ja inderdaad,

Afspraakjes moet niet perfect gaan inplannen, dat loopt toch nooit zo als ingepland. Je moet het op je af laten komen, gewoon een keer heel nuchter vragen om af te spreken om iets leuks te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:39
Krekkie
Krekkie is offline
Hmm, ja.. Bedankt voor al jullie antwoorden, hier kan ik wel wat mee!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 14:17
Miss<3
Miss<3 is offline
of gwn tijdens een tussenuur vragen of ze mee gaat ergens een broodje of iets ander halen,, en dan voor haar betalen =)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten