Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En zo gek klinkt het helemaal niet als je zegt "zullen we eens afspreken?" Maar misschien is het nog wel logischer om gewoon te vragen of ze mee gaat iets doen, bijvoorbeeld inderdaad naar het park of de stad in, of naar een ander feest, of wat zij en jij maar leuk vinden om te doen.
|
![]() |
|
Heb je het wel eens op msn met haar over wat ze graag doet? Eet ze graag ijsjes of croissantjes of drinkt ze graag thee of houdt ze van grote heliumballonnen of bloemetjes plukken ofzo? Je kan haar meevragen om iets te gaan eten of drinken. Ik zou denk ik bijna altijd ja zeggen als een jongen die ik leuk vind me mee uitnodigt om een ijsje te gaan eten. Of warme chocolademelk drinken. Bedenk wat leuks, maar het hoeft ook weer niet iets heel bizars en origineels te zijn, denk er niet te veel over na. Als ze je leuk vindt, maakt wat jullie gaan doen weinig uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Afspraak Verwijderd | 52 | 11-01-2012 17:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Psychologie |
contact maken jmaster_1988 | 3 | 11-06-2004 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Kan jij zonder gezeik een afspraak maken bij de huisarts? G.T.C. | 31 | 07-05-2004 08:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Psychologie |
moet morgen van mijzelf afspraak maken met mijn counselor light fighter | 5 | 14-04-2002 19:58 |