Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 18:45
light fighter
light fighter is offline
kutzooi ik loop het al 3 weken te roepen dat ik het ga doen maar durfde steeds niet, schijtlaars die ik ben. als ik eerst maa die afspraak heb dat gesprek vindt ik niet zo'n groot probleem. maar iedereen zegt dat het logisch is dat ik het niet durf behalve ik. want tijdens die gesprekken heb ik nog een keer een tussen afspraak gemaakt en nu durf ik niet!!! vaaaaaag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 07:15
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
skatboard schreef:
kutzooi ik loop het al 3 weken te roepen dat ik het ga doen maar durfde steeds niet, schijtlaars die ik ben. als ik eerst maa die afspraak heb dat gesprek vindt ik niet zo'n groot probleem. maar iedereen zegt dat het logisch is dat ik het niet durf behalve ik. want tijdens die gesprekken heb ik nog een keer een tussen afspraak gemaakt en nu durf ik niet!!! vaaaaaag
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar please ga er gewoon heen! Weet niemand iets van je probleem af ofzow, misschien kan diegene dan ff die counselor aanspreken. Als dat ook niet lukt, moet je toch gewoon alleen gaan. Je wilt geholpen worden. Ik weet dat je dan helemaal gestresst ben ofzow als je het moet gaan vragen, maar als je eenmaal een afspraak hebt , ben je superopgelucht , echt! Dat is toch het belangrijkste . Waar ben je precies bang voor?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:47
light fighter
light fighter is offline
wat jij daar neer zet klopt precies. ik was super gestressd daarom maar ook omdat mijn mentor loopt te zeiken. maar gewoon na de les, we hadden studieuur ff naar haar toe gegaan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:10
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
skatboard schreef:
wat jij daar neer zet klopt precies. ik was super gestressd daarom maar ook omdat mijn mentor loopt te zeiken. maar gewoon na de les, we hadden studieuur ff naar haar toe gegaan.
Ben je toch naar haar toegeweest? Echt knap van je.. Hoe ging het?
Is er iets nuttigs uitgekomen..ik hoor hetwel
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:34
light fighter
light fighter is offline
niks nuttigs nog gewoon een afspraak gemaakt. helaas pas over een week maar als het echt niet gaat heb ik met haar afgesproken dat het naar voren wordt gehaald. het is maar afwachten nu
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:58
Sommetje
Sommetje is offline
Ga gewoon. Het zal best moeilijk zijn, maar het zal je ook kunnen helpen.
Suc6!!
Reageren

Regels voor berichten