Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een vervelende situatie voor je, succes.
Alleen een wettelijk erkende vader heeft recht op de voogdij. Dus zolang hij de biologische status houdt, kan dat niet veel betekenen en kun jij omgang met je kind weigeren. Ik ben niet erg bekend met de praktijk in dit soort situaties, maar ik kan er praktisch zeker van zijn dat zolang je ex rondzwerft, hij geen aanspraak kan doen op jullie kind. Zeker niet als verder jouw situatie stabiel is en je je kind veilig kunt laten opgroeien. Belangen van het kind zijn altijd het belangrijkst. Overigens, voor jou wel fijne informatie, moet jij toestemming geven voor de erkenning. Je kunt veel nalezen op http://www.rijksoverheid.nl/document...erkenning.html. Ik heb dit wel behandeld tijdens mijn studie, maar het was wat weggezakte informatie. Ik heb het net ook gebruikt, handig. Misschien een brug te ver, toch: je kunt aangifte doen tegen de afschrijving die je ex van je rekening heeft gedaan. Denk je goed na over de manier waarop hij bij jouw geld kan? Misschien een idee dat een keer te regelen met je bank, zodat hij dit niet nog eens zomaar kan doen? |
![]() |
||
Citaat:
Maar recht op beslaglegging hebben ze niet omdat er geen reden is om te denken dat er bezittingen van de schuldenaar aanwezig zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Haar ex kan naar schuldsanering fluiten, dat is simpel. Daarvoor is zijn situatie ronduit instabiel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Boete bij Openbare Bibliotheek Verwijderd | 36 | 04-08-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
recensie gezocht muts8848 | 19 | 04-10-2004 15:38 | |
De Kantine |
Niet altijd volgens de regeltjes! sans plomb | 97 | 20-06-2004 13:24 | |
De Kantine |
Heb je wel eens boete's gehad? zo ja waarvoor? MissCzechMeOut | 93 | 11-02-2004 15:38 | |
De Kantine |
Word je met een scooter ook geflitst ? BBEM | 234 | 09-06-2003 10:45 |