Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pas bij een aantal x ofzo en ze kijken ook naar hoeveel km je te hard gereden hebt, bij een paar km sturen ze soms nix, terwijl dat bij auto's anders ligt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Staat het antwoord wel in denk ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
Goed dat ik dat weet ik he jah. Tsjah zo zie je maar mensen zonder certificaat weten de regels wel!
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:00. |
![]() |
||
Citaat:
Heheheh doodrijden..... tsjah hopen mag je Talon dat ik mezelf doodrij maar denk het niet. Maaruh ik zal het effe uitleggen, want er zijn hier een aantal mensen die echt uit hun nek zitten te lullen en onzinnige reply's plaatsen dat ze iedereen de dood wensen waarvan de brommer/ scooter is opgevoerd. Ik zal die mensen voor deze ene keer niet helemaal verrot schelden. (uitzondering Talon en andere mensen die erom vragen) Als je geflists bent op je scooter/brommer mogen ze je niks doen. Want ivm privacy regels mag de verzekering je gegevens niet door geven aan de blauwe homotjes. Dus je hebt niks te vrezen volgende keer als je een flitspaal zit gewoon de gas erop.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hehehehehe maar ik twijfel tsx was het nou een hond of een kat wie hij neukte? Ach boeie jij hebt het op foto staan. De dierenbescherming zal smullen. En die enne Willebord ook die komt langs om uitleg te vragen waarom je dieren neukt enz enz.
||
Citaat:
Moet je vaker doen langs een flitspaal scheuren, lijkt net vuurwerk ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
wtf, heb je t nou over een brommer of een motor, hoe kan een brommer nou 90 ![]() ![]() als je 90 kan, kan je net zo goed de weg op. Ja, maar ze houden zich er niet aan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lijkt net Bassie&Adriaan |
![]() |
||
Citaat:
jammer dat je niet hier in de buurt rijd, anders zou ik je mooi aan kunnen rijden, en dan nog ff in de achteruit eroverheen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in de rij staan voor een uitkering denk ik eerder. maar een voordeel hebben we wel, we hoeven niet te betalen voor hun aow enzo, zo oud worden ze toch niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Heheheheheheheh. Zoals ik al eerder zei wens je veel suc6. Zieke ideeen heb jij in je kop...... Mensen doodrijden.........ziek hoor.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou.... ik denk dat ik toch ga werken. En tsjah iedereen gaat 1 keer dood. Je kan beter van je leven genieten en wat beleven. Of je kan zoals een merendeel hier alles veilig en burgelijk doen en doodgaan zonder dat ze ooit hebben gevoeld dat ze geleefd hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ehm, doe eens iets aan je argumentatie ![]()
||
Citaat:
Uhhhh, ik denk maar niet dat ik Talon ga uitschelden, hij heeft een enge fotopagina. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Tsjah niet iedereen is zo'n mongool als jij om tegen een paal op te rijden. Of bedoel jij dat je de paal van je vader berijdt? Als je dat bedoel hoef ik de details niet te weten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Vrouw raakte tasjesdief opzettelijk" Levitating Nun | 313 | 18-02-2005 14:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 |