Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik ook met Medeia in deze, ik weet het allemaal niet zo goed wat ik er van vind. Ik heb veel voors en veel tegens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opzich vind ik dat Bram wel gelijk heeft en we nieuwe rechters moeten krijgen. Ik neem dan even aan dat de schijn van partijdigheid een reden is om de rechtbank te wraken. De rechters hebben gewoon duidelijk een visie gegeven over de persoon Wilders en hoe ze denken dat hij handelt. Zonder dat dit in het dossier staat of zelfs maar feitelijk juist is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben benieuwd of de rechter uit zichzelf opstapt of dat ie het op een onderzoekscommissie laat aankomen. Ik vind het zo'n domme stap van 'm ![]() ![]() Edit: @LL de schijn van partijdigheid is inderdaad precies de reden waarom je mag wraken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
''Het lijkt er een beetje op dat u dat nu ook doet'', aldus Moors. Zijn uitspraken volgden op een korte toespraak van Wilders nadat hij zich op zijn zwijgrecht beriep. + "ik zie aan uw ogen dat u wat wilt zeggen" (rechter tegen wilders, althans dat heb ik van rationeel gehoord) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() De rechter mag zelf bepalen of ie op wilt stappen na een wrakingsverzoek, doet ie dat niet dan oordeelt de wrakingskamer. (Volgens mij mag de rechter dat ook nog beslissen nadat de wrakingskamer uitspraak heeft gedaan) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|