![]() |
|
![]() |
Hey,
ik was benieuwd waar jullie je sieraden kopen? Ik doe dat zelf via http://www.vbcreations.nl omdat ze dan allemaal uniek/custom zijn (in plaats van de massa's in de winkels) ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt er nu wel op. Maar er is pas een topic geweest, misschien kun je dan beter dat uppen.
http://forum.scholieren.com/showthre...light=sieraden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2010 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik draag altijd oorbellen. Ik heb in beide oren twee gaatjes. In de bovenste heb ik altijd een klein zilveren knopje met steentje of een klein zilveren ringetje. In de onderste heb ik standaard iets grotere ringetjes (daar slaap ik ook mee) of hangers, daar heb ik er een aantal van die ik afwissel
![]()
|
Ik draag altijd mijn oorbellen. Na heel veel gekloot met ontstekingen en opnieuw doorprikken, houd ik nu 24/7 dezelfde, zilveren ringetjes in. Dat gaat tenminste wel goed, haha. Ik heb ze van
|
![]() |
|
Echt mooie sieraden heb ik vooral van de Kijkshop en de V&D, de meeste gekregen. Tussendoor koop ik wel eens goedkope oorbellen of kettinkjes bij de Six en dat soort winkels (ook die schappen van de Six bijvoorbeeld in de C&A, V&D enzo). Omdat ik niet heel goed tegen nep-zilveren oorbellen kan (kan ze wel een dag in maar dan moet ik daarna wel iets van echt zilver dragen) zijn dat vooral dingetjes die leuk zijn voor even.
|
Verwijderd
|
Ik draag altijd: een ring die ik van mn vriendje heb gehad en mn tunnels, verder heb ik nog 2e gaatjes en daar gaan soms knopjes in, soms niet. Soms zelfs grotere oorbellen, maar dat zit niet zo handig. En ik heb een gaatje bovenin mn oor, daar zit altijd een zilveren ringetje in.
Verder heb ik een aantal grotere kralenkettingen en hangers en armbanden enzo, daarmee wissel ik af - als ik er zin in heb. En eh, waar ik ze koop? Verschilt... Die ring komt van de EFF, een paar dingen heb ik zelf gemaakt of bij de V&D/H&M/markt/obscuur winkeltje gekocht. |
![]() |
|
Een horloge, een ring uit Londen, een bedelarmbandje, een geel bandje van de VVV uit Parijs met 'Paris smiles for you' (en in het Frans, maar dat gedeelte heb ik eraf geknipt) en een ketting met daaraan een ring met de namen van mijn ouders en mijn broertje. Verder nog een ringetje bovenin mijn oor en een staafje met twee balletjes in mijn wenkbrauw.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
in wat voor soort "bhokje" pas jij?? simple plan | 85 | 30-05-2003 12:53 | |
Lifestyle |
Veterzzzz Minimaal | 65 | 06-07-2002 19:40 |