![]() |
|
![]() |
jaja
ik heb em gevonden in wat voor "hokje" pas jij?? ik ben een : ![]() goe eeyy xx mliez Hopelijk doet tie et ..???
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() mooi mooi, dat is eig gewoon waar ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 10:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Me is trendy ![]() Oh yeah, ik ben zo trendy... Waarom staat er negens kinderen voor kinderen bij?
||
Citaat:
sinds ik nu weet dat ik eigenlijk gothic ben, heb ik al de shag van mijn pa gepakt, en ligt er nu al een gerolde shaggie voor me neus. Verder heb ik al mijn kleding zwart gemaakt met vingerverf en heb ik vanmiddag een afspraak voor een aantal piercings en tattoo's. Daarna ga ik ff winkelen, en opzoek naar wat satan symbool dingen voor om mijn nek, en makeup halen bij de hema ![]() wat ben ik blij dat die site me heeft laten zien hoe ik echt ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die sites zijn de redding van de ontspoorde jeugd ![]() Vingerverf ze ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() metallic barbie ![]() ![]() ik ben echt blij met die sites, ik heb het gevoel alsof ik een lange tocht achter de rug heb, en nu eindelijk weet wie ik ben.. ![]() Zo bevrijdend voelt dat ![]() |
![]() |
|
url= http://members.lycos.nl/vloer/Naamloos/barbie.gif
Jij bent een... BARBIE! Roze en supervrouwelijk. Ik vind mezelf meer casual ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() Jij bent een... SKATER! Waar jij gaat, gaat je skateboard en zonder je wijde broek kan je niet leven. Wat draag je meestal? Zwart, zwart en ehm zwart! Gewoon een spijkerbroek met een simpel truitje. Een trainingsbroek, sportschoenen en een sweater. Als het maar duur en 'in' is draag ik het! Wijde broek, kettingen aan mn broek en een bandshirt. Hakken, vrouwelijk jurkje/rokje en veel roze. Van welke muziek hou je? R&B Metal Trance/Dance Top 40 Punk Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Mijn nagels lakken. Gitaar spelen. Basketballen. Loungen in een hippe tent Lezen of TV kijken. Headbangen tijdens een kuhl concert. Watvoor make-up draag je? Lippenbalsem, mascara en soms eyeliner. Veel zwart, vooral rond mijn ogen. Lippenstift, foundation, rouge, ogenschaduw, mascara en eyeliner. Wat mascara vind ik meer dan genoeg. GEEN!! ajb niet zeg!! Waar geef je je geld aan uit? Make-up Concerten. Kleding. Sporten. M'n skateboard. Cadeautjes. Watvoor sieraden draag je? Hoepeloorbellen en een goude naamketting. Een doodskopring en een spikes halsband. Een zilvere ring, meer niet. Een Gucci horloge, een goude ring en wat dure armbanden. Zo'n houten kralenketting. Fietskettingen aan mijn broek, zijn dat ook sieraden? Welke schoenen draag je het liefst? Kisten of Dr. Martens. Puma's. Vanz of Adidasjes. Pumps of hoge laarzen. Palladiums. Nike's. Waar zou je het liefst heen gaan? Dance Valley. De Olympische Spelen. Ozzfest. Een boekenbal of lezing. Lowlands. Rook je? Nee, ik ben niet gek! Roken? Neh, alleen blowen... Ja, maar alleen als ik uitga. Ja ik rook. Wat heb je voor ringtone? Een van de standaard geluidjes. We are the champions - Queen. Sweet Dreams - Marilyn Manson De nieuwste van DJ Tiësto. Smells like teen spirit - Nirvana. Don't let them get me - Pink. juist ![]() |
![]() |
|
|