Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb de laatste tijd vaak last van m'n benen als ik wakker word. Het is geen spierpijn en geen kramp. 's Nachts heb ik er geen last van en 's avonds in principe ook niet (niet meer dan 's ochtends in ieder geval). Soms helpt het om een flinke wandeling te maken. Maar vandaag heb ik er bijv al de hele dag last van. Vooral in m'n onderbenen en het straalt een beetje door naar m'n voeten. Wat is dit en moet ik mij zorgen maken? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: oh, ik lees dat het in principe altijd 's avonds en 's nachts voorkomt, en dat heb jij niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, je kan Windows 7 toch ook nemen als de bugs beter bekend zijn. Echt, ik snap niet waarom je aan iets zou moeten wennen als het oude nog goed is, maar goed, dat is eigenlijk hetzelfde als de geel/wit discussie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, komt me niet heel bekend voor maar het klinkt in elk geval niet meteen ernstig ![]() |
![]() |
|
Even een ander vraagje tussendoor: wie vindt het normaal dat je als man met je handen in de broek van een vriend zit? (we hebben het dus over een mannelijke vriend die niets meer is dan een gewone vriend en over 2 mannen die heteroseksueel claimen te zijn) =)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch had LL het probleem niet gehad als hij nog gewoon XP zou gebruiken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|