Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen vind ik dat laarzen met hak/hakken daar mooi onder staan maar dat draag ik niet echt ![]() |
![]() |
|
Oh, Didi staat mij dan weer helemaal niet. Of desigual mij wel staat weet ik niet want ik durf nooit die kleren te passen uit angst dat het me goed staat
![]() Maar ik ben "bijna" jarig dus misschien kan ik m'n oma overhalen tot een winkeluitje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
oh nu ga ik even eten maken, dus ik vraag het straks wel even
![]() oh en deze: http://www.tangoshoes.com/nederlands...aars-plat.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Daarom zou ik niet naar de kunstacademie gaan
![]()
|
Verwijderd
|
@LL:
Ik denk niet dat er in alle gevallen een verband bestaat tussen de kwaliteiten van een kunstenaar en de hoeveelheid geld die hij of zij er mee kan verdienen. Er zijn nu eenmaal veel kunstvormen waar niet echt een (grote) markt voor is, dit zegt echter totaal niks over de kwaliteit van die kunst. Als kunstenaars alleen nog maar marktgericht kunnen werken zal dat volgens mij zorgen voor een enorme verschraling. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met als kanttekening dat "goed genoeg" in de meeste gevallen meer zegt over hun wil om te ondernemen ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jammer genoeg zal zulk soort onzin waarschijnlijk nog steeds worden gesubsidieerd, want de helft van die dingen wordt verkocht als 'meer kunst in de wijk' en 'de wijk samenbrengen'. Of nog erger, 'de ontmoeting tussen kunst en maatschappij'. Dat zijn dan zeepbellen en dildokabouters van honderden duizenden euro's. Terwijl kleine expositieruimtes, filmhuizen, locale theaters en echte kunstenaars de dupe worden, want ze pretenderen niks, ze willen alleen mooie dingen laten zien. Wat relatief gezien niet eens zoveel geld kost.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De écht kwalijke subsidies, namelijk de landbouwsubsidies waar ik ieder jaar een eurootje of 500 aan bijdraag blijven wel gewoon in stand natuurlijk, ondanks de tienduizenden doden die de landbouwsubsidies ieder jaar wereldwijd veroorzaken en de enorme schade die ze veroorzaken aan de Nederlandse economie. En de Hummersubsidie blijft ook lekker in stand natuurlijk.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is allemaal de schuld van Marcel Duchamp, met z'n mongole 'found objects'. Kutfransozen ook altijd!
|
|