Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 19:07
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-09-2010, 19:08
Verwijderd
Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114, red een dier.

Puike slogan :')

Wel top dat er ook een dierenpolitie komt
Oud 30-09-2010, 19:09
Verwijderd
Jeetje, nog maar een keer dan.

forever schreef:
Citaat:
volgens mij draag jij die wel medeia, van die kniehooge een beetje wijde rokken
of heb ik dat verkeerd?
Ja die draag ik. Didi is daar een goede voor (wel duur, maar ik heb al een aantal keer bij de uitverkoop rokken gevonden die van 90,- naar 30,- waren gegaan, bijvoorbeeld), verder heb ik in de loop der jaren wat bij elkaar gespaard van verschillende winkels, maar omdat het nu niet in de mode is zul je ze daar nu minder snel vinden (Jeans center, Jane Norman bij V&D, Forecast).

Laatst gewijzigd op 30-09-2010 om 19:15.
Oud 30-09-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, nog maar een keer dan.

forever schreef:

Ja die draag ik. Didi is daar een goede voor (wel duur, maar ik heb al een aantal keer bij de uitverkoop rokken gevonden die van 90,- naar 30,- waren gegaan, bijvoorbeeld), verder heb ik in de loop der jaren wat bij elkaar gespaard van verschillende winkels, maar omdat het nu niet in de mode is zul je ze daar nu niet vinden (Jeans center, Jane Norman bij V&D, Forecast).
Ok, heel erg bedankt voor de tips Ik zal daar eens een keer gaan kijken ja, heb nu tenslotte weer geld gekregen van stage.
Alleen vind ik dat laarzen met hak/hakken daar mooi onder staan maar dat draag ik niet echt
Oud 30-09-2010, 19:13
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, Didi staat mij dan weer helemaal niet. Of desigual mij wel staat weet ik niet want ik durf nooit die kleren te passen uit angst dat het me goed staat

Maar ik ben "bijna" jarig dus misschien kan ik m'n oma overhalen tot een winkeluitje
Oud 30-09-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ok, heel erg bedankt voor de tips Ik zal daar eens een keer gaan kijken ja, heb nu tenslotte weer geld gekregen van stage.
Alleen vind ik dat laarzen met hak/hakken daar mooi onder staan maar dat draag ik niet echt
Ik draag er gewoon laarzen met amper een hak onder, niet het allermooiste, maar wel zo praktisch.
Oud 30-09-2010, 19:20
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh, Didi staat mij dan weer helemaal niet. Of desigual mij wel staat weet ik niet want ik durf nooit die kleren te passen uit angst dat het me goed staat

Maar ik ben "bijna" jarig dus misschien kan ik m'n oma overhalen tot een winkeluitje
Volgens mij staat Desigual jou heel goed. Ze hebben daar zo'n lange jas die wel wat op jouw lange jas lijkt (behalve het leuke motiefje dan), maar daarom zie ik jou wel in die jas ofzo.
Oud 30-09-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik draag er gewoon laarzen met amper een hak onder, niet het allermooiste, maar wel zo praktisch.
Precies

ik wil denk ik die laarzen die ik in het vorige topic had gepost, maar eigenlijk wilde ik wel de mening van jullie hebben
Oud 30-09-2010, 19:24
Verwijderd
Dan moet je die even re-posten.
Oud 30-09-2010, 19:24
Verwijderd
oh nu ga ik even eten maken, dus ik vraag het straks wel even daag!
oh en deze:
http://www.tangoshoes.com/nederlands...aars-plat.html
Oud 30-09-2010, 19:32
Verwijderd

Oud 30-09-2010, 19:43
Verwijderd
Say what, Minke? MA intelligent?

Wel onzin dat hij geband is, hoor, want ik vond hem reuze komisch. Vooral in dat optische illusie-topic. Overigens is hij wel eens teruggekomen met een UC om op N&A te komen vertellen hoe geweldig Hugo Chávez is.
Oud 30-09-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Say what, Minke? MA intelligent?

Wel onzin dat hij geband is, hoor, want ik vond hem reuze komisch. Vooral in dat optische illusie-topic. Overigens is hij wel eens teruggekomen met een UC om op N&A te komen vertellen hoe geweldig Hugo Chávez is.
Ik zeg niet voor niets 'bij vlagen' Hij was niet dom, hij was alleen nogal achterlijk
Oud 30-09-2010, 19:45
Verwijderd
Zo, tijd voor Tirza. Zie je lat0r, alligator.
Oud 30-09-2010, 20:03
Verwijderd
Zojuist geniale foto's gemaakt van een angstig peertje dat wordt opgeofferd aan den fruitgoden.
Oud 30-09-2010, 20:04
Verwijderd
Ik voel me pauper Nieuwe winterjas gekocht en ze sloeg de prijs aan in ponden ipv euro's. Kwam er pas nadat ik had gepind achter, winst: 20 euro. Chic, ik vind van niet maarja, dan maar student
Oud 30-09-2010, 20:05
Verwijderd
Okay iedereen die ik ooit pauper heb genoemd, bite me
Oud 30-09-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me pauper Nieuwe winterjas gekocht en ze sloeg de prijs aan in ponden ipv euro's. Kwam er pas nadat ik had gepind achter, winst: 20 euro. Chic, ik vind van niet maarja, dan maar student
Foto lul!
Oud 30-09-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Foto lul!
Zit nu in de bus maar komt er aan!
Oud 30-09-2010, 20:11
Carn
Carn is offline
jongens. het is niet te geloven, maar ik heb bijna heel mn buro opgeruimd
Oud 30-09-2010, 20:19
Verwijderd
Ik heb nu zin in roerei, toast en bacon/spek/braadworstjes
Oud 30-09-2010, 20:20
Carn
Carn is offline
mijn toetsenbord heeft 2 usb aansluitingen wut
Oud 30-09-2010, 20:21
Rivka
Rivka is offline
Desigual zou me echt verschrikkelijk staan. Ik zou het, ivm de prijs, ook nooit mogen kopen .
Oud 30-09-2010, 20:23
Verwijderd
Geef jij eens je mening over mijn laarzen white trash, jij hebt toch smaak /behalve nu aangezien je een pauper bent maargoed (a)
Oud 30-09-2010, 20:29
Rivka
Rivka is offline
Ik vind 'pauper' eigenlijk een kutwoord ;x
Oud 30-09-2010, 20:30
Verwijderd
Dat is het ook.
Oud 30-09-2010, 20:32
Macrador
Macrador is offline
ik ben zo blij met mijn lessenrooster eindelijk een goed in 4 jaar
Oud 30-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Geef jij eens je mening over mijn laarzen white trash, jij hebt toch smaak /behalve nu aangezien je een pauper bent maargoed (a)
waaaaar? en dankje

en ik vind pauper een heel fijn woord hoor.
Oud 30-09-2010, 20:43
Verwijderd
Er wordt bezuinigd op de middelen voor kunst en cultuur.

Zucht.
Oud 30-09-2010, 20:46
Verwijderd
Dat wordt strippen Pandaatje! Investeer maar in een stringetje.
Oud 30-09-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Er wordt bezuinigd op de middelen voor kunst en cultuur.

Zucht.
Kunstenaars die goed genoeg zijn kunnen zichzelf wel onderhouden.
Oud 30-09-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Rondkomen met alleen je kunst, dat doet nu minder dan 4%

Nou moe.
Oud 30-09-2010, 21:00
Rivka
Rivka is offline
Daarom zou ik niet naar de kunstacademie gaan . Tenzij ik echt een enorm geweldig tekentalent heb, maar dat heb ik nog niet ontdekt.
Oud 30-09-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Rondkomen met alleen je kunst, dat doet nu minder dan 4%

Nou moe.
Dan zoeken ze werk en gaan ze lekker schilderen in het weekend.
Oud 30-09-2010, 21:01
Verwijderd
@LL:
Ik denk niet dat er in alle gevallen een verband bestaat tussen de kwaliteiten van een kunstenaar en de hoeveelheid geld die hij of zij er mee kan verdienen. Er zijn nu eenmaal veel kunstvormen waar niet echt een (grote) markt voor is, dit zegt echter totaal niks over de kwaliteit van die kunst. Als kunstenaars alleen nog maar marktgericht kunnen werken zal dat volgens mij zorgen voor een enorme verschraling.
Oud 30-09-2010, 21:02
Carn
Carn is offline
ja, of gaat meer dingen op provisiebasis doen.
Oud 30-09-2010, 21:02
Carn
Carn is offline
alle 'professionele' muzikanten die ik ken doen ook meer dan alleen hun instrument bespelen.
Oud 30-09-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Dan zoeken ze werk en gaan ze lekker schilderen in het weekend.
Ik begin er niet over Kazet.
Oud 30-09-2010, 21:09
Carn
Carn is offline
Citaat:

Met als kanttekening dat "goed genoeg" in de meeste gevallen meer zegt over hun wil om te ondernemen .
Oud 30-09-2010, 21:11
Verwijderd
Kunst en Cultuursubsidies gaan niet alleen over subsidies die kunstenaars krijgen hè, het gaat over alles wat met kunst en cultuur te maken heeft.
Oud 30-09-2010, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kunst en Cultuursubsidies gaan niet alleen over subsidies die kunstenaars krijgen hè, het gaat over alles wat met kunst en cultuur te maken heeft.
Citaat:
ik ga zo naar de cijfertjes kijken, maar ik heb an sich geen probleem met minder subsidies, zolang degenen die het verdienen het ook goed gebruiken. Ik kan alleen spreken over de 'muziek' kant van het verhaal, maar ik ken genoeg verhalen over redelijke sommen geld die ergens in gaan en die op geen enkel vlak meer terug te zien zijn. Wat mij betreft mag er best een 'keurmerk' komen wat een bepaalde verantwoordelijkheid legt bij degenen die een subsidie ontvangt. Hoe dat keurmerk dan in elkaar zit is een discussie an sich, en misschien bestaat er al zo iets maar het mag wat mij betreft heus wat 'strenger'.
Citaat:
nu gaat het bv 'maar' om 1500 euro, maar landelijk gaat er op deze manier gewoon n paar ton doorheen. Dat er geen mensen zijn langsgekomen is dan nog niet eens zo erg; maar zo'n duo mag dan dan best verantwoorden wat ze allemaal gedaan hebben met het geld, hoe men het heeft aangepakt, wat hun eigen prognose was, een idee waarom het niet zo goed uitpakte, etc etc. En eigenlijk moet dat natuurlijk van te voren al gebeuren. Het blijft natuurlijk 'kunst', en je kan alleen hopen dat iets een succes wordt..maar ik vind dat als je ergens geld voor krijgt dat je dan ook gewoon netjes alles moet kunnen verantwoorden. Bij bedrijven is dat heel normaal, 'kwaliteitscontrole'.
Oud 30-09-2010, 21:17
Verwijderd
Jammer genoeg zal zulk soort onzin waarschijnlijk nog steeds worden gesubsidieerd, want de helft van die dingen wordt verkocht als 'meer kunst in de wijk' en 'de wijk samenbrengen'. Of nog erger, 'de ontmoeting tussen kunst en maatschappij'. Dat zijn dan zeepbellen en dildokabouters van honderden duizenden euro's. Terwijl kleine expositieruimtes, filmhuizen, locale theaters en echte kunstenaars de dupe worden, want ze pretenderen niks, ze willen alleen mooie dingen laten zien. Wat relatief gezien niet eens zoveel geld kost.
Oud 30-09-2010, 21:20
Verwijderd
De écht kwalijke subsidies, namelijk de landbouwsubsidies waar ik ieder jaar een eurootje of 500 aan bijdraag blijven wel gewoon in stand natuurlijk, ondanks de tienduizenden doden die de landbouwsubsidies ieder jaar wereldwijd veroorzaken en de enorme schade die ze veroorzaken aan de Nederlandse economie. En de Hummersubsidie blijft ook lekker in stand natuurlijk.
Oud 30-09-2010, 21:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jammer genoeg zal zulk soort onzin waarschijnlijk nog steeds worden gesubsidieerd, want de helft van die dingen wordt verkocht als 'meer kunst in de wijk' en 'de wijk samenbrengen'. Of nog erger, 'de ontmoeting tussen kunst en maatschappij'. Dat zijn dan zeepbellen en dildokabouters van honderden duizenden euro's. Terwijl kleine expositieruimtes, filmhuizen, locale theaters en echte kunstenaars de dupe worden, want ze pretenderen niks, ze willen alleen mooie dingen laten zien. Wat relatief gezien niet eens zoveel geld kost.
ja, daarom ben ik ook voor meer/strengere toezicht, met zoals in alle andere vakgebieden normaal is, een realistisch plan inclusief risicos, doelstellingen, afkadering, etc. Dat resulteert dan wel weer in wat bureaucratie, dus hopelijk valt daar een balans tussen te vinden. Als kunstenaar X na 4 regels al niet meer kan uitleggen waarom die kutkabouters de kutallochtonen in een kutwijk samenbrengen dan gaat het plan simpelweg niet door.
Oud 30-09-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
ja, daarom ben ik ook voor meer/strengere toezicht, met zoals in alle andere vakgebieden normaal is, een realistisch plan inclusief risicos, doelstellingen, afkadering, etc. Dat resulteert dan wel weer in wat bureaucratie, dus hopelijk valt daar een balans tussen te vinden. Als kunstenaar X na 4 regels al niet meer kan uitleggen waarom die kutkabouters de kutallochtonen in een kutwijk samenbrengen dan gaat het plan simpelweg niet door.
Helemaal mee eens .
Oud 30-09-2010, 21:33
Verwijderd
Prachtig bij dat programma met de Thaise toeristenpolitie. Er is een man die de rekening niet wil betalen. Dan komt de politie en schrikt hij en probeert hij de politie om te kopen. De rekening was 140 baht (=3,50)
Oud 30-09-2010, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
qft!

Het is allemaal de schuld van Marcel Duchamp, met z'n mongole 'found objects'. Kutfransozen ook altijd!
Oud 30-09-2010, 21:58
Sherlock
Sherlock is offline

Je vergeet bijna het belangrijkste!
Oud 30-09-2010, 22:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed punt.
Oud 30-09-2010, 22:09
Macrador
Macrador is offline
ik weet het dit liedje is niet super goed, maar het maakt me voor een bepaalde reden altijd blij zal wel iets te maken hebben met het feit dat het ons kamplied was in frankrijk

Regels voor berichten