Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontoppic: hey ladygagafan1 ik denk dat zij nog niet zo zit te wachten op iets met een meisje mss geeft ze je zoveel aandacht omdat ze je gewoon als vriendin aardig vind maar je kan al zeker niks doen nu ze nog met die jongen heeft!! maar ik kan het ook helemaal fout hebben en in dat geval succes ![]() edit: dat ze soms lief naar je lacht is mss wel een teken dat ze je leuk vind in iedergeval mijn vriendinnetje deed dat de hele tijd naar mij toen we nog niet met elkaar hadden ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2010 om 04:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent twaalf. Dat meisje waarschijnlijk ook zoiets. Als ze al op meisjes/vrouwen valt, is de kans dat ze daar zelf achter is/voor uitkomt héél erg klein. Waarschijnlijk voelt ze alleen vriendschap voor je. En dat vind ik echt heel jammer/kut voor je, maar de kans dat je verliefdheid wederzijds is, is echt helemaal niet groot. Bovendien: als je naar haar toe uitkomt voor je gevoelens, denk je dat dat de vriendschap erg ten goede komt? Waarschijnlijk niet.
Ik denk dat het het beste is om gewoon even te polsen wat zij vindt van homoseksualiteit in het algemeen. Als ze daar geen problemen mee heeft, kun je het gesprek misschien voorzichtig eens sturen. Succes ermee. |
![]() |
|
Ze weet dat ik op meisjes val.
Daar reageerde ze werkelijk geweldig op. Ze zei dat zei ook ooit op een meisje kon worden toen ik haar dat vroeg... Op de een of andere manier voel ik gewoon iets tussen ons, iets geweldigs!... ![]()
||
Citaat:
Nu wil die vriend (en de vriend van de beste vriendin van haar) iets leuks gaan doen. Lotte wil mij ook mee hebben! ![]()
||
Citaat:
We lachen ook echt heel veel samen. Ze is gewoon te leuk om maar af te wachten...
|
Ladygagafan
Denk na als je er voor kiest om het te proberen of het haar probeert duidelijk te maken bedenk wel dat dit ook einde een normale vriendschap kan betekenen. en aan gezien ze denk ik rond jou leeftijd is dat het haar afschikt.
Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 15:37. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ik weet inderdaad dat het t einde van een vriendschap kan betekenen... HELP!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[southpark] season 7 cartman666 | 396 | 28-04-2008 22:28 | |
Seksualiteit |
Hoe-voel-jij-je-op-seksueel-gebied-topic Chloe Siere | 498 | 02-02-2006 21:40 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
De Kantine |
Verkloot mn quote #3!! fractuur | 500 | 10-11-2003 20:19 | |
Lifestyle |
Louis Vuitton Fog | 67 | 17-09-2003 12:48 | |
De Kantine |
Ben jij gelukkig? Verwijderd | 118 | 25-07-2003 12:06 |