Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2010, 16:14
koen1195
koen1195 is offline
hey gasten!..

ik ben koen,... (boeien)
sinds een tijdje (1 week) heb ik iemand leren kennen, we sms'en msn en heel wat af,,
ik heb haar nog niet echt vaak in "real life" ontmoet dus dat maakt me nog wel een beetje nerveus.,
ik heb haar gevraagt om eens met me mee te gaan naar de bios!?
Daar heeft ze gelukkig ja op gezecht!.. ik weet allen niet of ze me echt wel leuk vind..

whats next..?
hoe kan ik me het best gedragen als ik haar ontmoet:$ en als julie nog meer tips hebben zijn die altijd welkom !

x koen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2010, 17:08
Verwijderd
Hmm na 1 week met iemand afspreken van internet (?) lijkt me niet erg slim. Ik zou het in ieder geval niet doen en nog eventjes afwachten hoe het de komende weken met dat meisje zou zijn.
Als je toch met haar afspreekt zou ik je gewoon normaal gedragen zoals je altijd doet. Jullie hebben er beide niks aan als jij je anders voordoet dan je bent.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:18
Verwijderd
Gewoon jezelf zijn, ik denk dat iedereen dat gaat zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 18:31
koen1195
koen1195 is offline
ik ken dr wel!
maar ik praat nu vaak met haar via msn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 19:35
Verwijderd
Met msn met iemand praten is niet hetzelfde als iemand kennen. Maar daar is dat afspraakje voor! Ga nog wel ook wat anders doen, in de bioscoop kan je niet met elkaar praten.

Oh en zou je voortaan 'zeggen' willen schrijven i.p.v. 'zechen'?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 20:29
esr
esr is offline
Leuk dat je een afspraakje met haar hebt! Doe gewoon je fijnste kleding aan, goed humeur mee en ga van tevoren even wat drinken ofzo, zodat je even kan wennen aan haar aanwezigheid.
Na afloop zou ik ook nog wat met haar gaan drinken, dan kom je er snel genoeg achter of het klikt of niet!
Als ze echt leuk is, zal het wel een lange avond worden en anders een iets kortere (maar ben je wel een ervaring rijker) !
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 16:14
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Bioscopen zijn er ook niet om te praten, om te zoenen.
Oud 15-10-2010, 22:51
Intertint
Intertint is offline
Zoenen onder een film is voor mij een afknapper...
Ga bij elkaar afspreken; succes verzekerd.
Pak, als ze bijvoorbeeld iets uitlegt, of je een film kijkt, haar hand stiekem vast. Of je doet een weddenschap; je laat haar winnen; en feliciteert haar... dan hou je d'r hand vast, speelt ermee. Film afgelopen?

Pakken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 10:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zoenen onder een film is voor mij een afknapper...
Ga bij elkaar afspreken; succes verzekerd.
Pak, als ze bijvoorbeeld iets uitlegt, of je een film kijkt, haar hand stiekem vast. Of je doet een weddenschap; je laat haar winnen; en feliciteert haar... dan hou je d'r hand vast, speelt ermee. Film afgelopen?

Pakken.
Ik weet nog wel dat ik op die leeftijd een afspraakje had met een jongen en dat ik de hele film heb zitten denken 'wanneer gaan we nou zoenen?'
Blijkbaar had hij net als jij in gedachte dat dat pas na de film moest gebeuren. Ik vond het waardeloos om zo lang te moeten wachten
Oud 16-10-2010, 12:29
hookee
hookee is offline
Jij slet !
Zitten we ons daar als geile pubers ontzettend in te houden "om maar niet de verkeerde signalen af te geven", staat de deur gewoon wagenwijd open..
Kunnen vrouwen a.u.b. iets duidelijker zijn? Wij mannen hebben sinds de emancipatie flink wat terrein moeten inleveren.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 13:28
Verwijderd
Hmmm, ik moet er niet aan denken dat iemand mij gaat zoenen tijdens de film. Wel hand vasthouden en ermee spelen. Maar ik wil toch echt de film zíen ^^.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 17:00
Intertint
Intertint is offline
Zoenen onder de film is inderdaad gewoon... kut?
Kan je beter geen film kijken.
Gewoon bij elkaar in de armen liggen vind ik nogaltijd het beste.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 03:33
KingKong
KingKong is offline
Ik ken er genoeg die het wel doen daarentegen. Als ik thuis een filmpje zou kijken met een meid, doe ik gewoon een arm om der heen, kijken hoe ze reageerd, dan weetje vaak al genoeg en weet je ook wel hoe het afloopt. En tuurlijk is zoenen geen afknapper tijdens de film, stel je voor je bent allebei heel erg verliefd, nog niet gezoend of wat dan ook, en dan komt het, dan maakt je die film echt totaal niks meer uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 14:50
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
In de bios zoenen is dan weer wel kut, een bank vergelijken met biosstoelen?
Die film is trouwens ook alleen maar een reden om te gaan zoenen, toch
Trouwens, het is beter om nu af te spreken, dan te wachten tot over een paar weken en dan alleen echt kunnen praten via msn
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 17:39
Intertint
Intertint is offline
Gister ben ik met mijn vriendin naar de bios geweest. We keken elkaar 2,3 keer aan voor de pauze, waarbij ik haar 1x een kusje heb gegeven. Toen de pauze was aangebroken deed ik het weer, en toen zoende we. Ook niet heel lang, gewoon.. heel even. Toen de film was afgelopen nog een paar kusjes gedaan en naar buiten gegaan; en daar het verhaal afgemaakt.

THUIS film kijken is inderdaad wat anders, ik dacht dat je de bioscoop bedoelde. Je kan hem altijd op een moment stop zetten; ze zal denken wats dit? Draait zich met haar gezicht naar jou om en jij zegt 'kijk dit'. Je neemt d'r op de mond en have fun. Niet te lang, dats goor.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Jij slet !
Zitten we ons daar als geile pubers ontzettend in te houden "om maar niet de verkeerde signalen af te geven", staat de deur gewoon wagenwijd open..
Kunnen vrouwen a.u.b. iets duidelijker zijn? Wij mannen hebben sinds de emancipatie flink wat terrein moeten inleveren.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 19:17
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Wij mannen hebben sinds de emancipatie flink wat terrein moeten inleveren.
Wij zijn nog steeds de enigen die fatsoenlijk staand kunnen pissen. Maarja, emancipatie bracht twijfel, en nu jullie toch zo graag gelijke rechten willen hebben moeten jullie ook wat duidelijker zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten