Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken er genoeg die het wel doen daarentegen. Als ik thuis een filmpje zou kijken met een meid, doe ik gewoon een arm om der heen, kijken hoe ze reageerd, dan weetje vaak al genoeg en weet je ook wel hoe het afloopt. En tuurlijk is zoenen geen afknapper tijdens de film, stel je voor je bent allebei heel erg verliefd, nog niet gezoend of wat dan ook, en dan komt het, dan maakt je die film echt totaal niks meer uit hoor.
|
![]() |
|
![]() |
Gister ben ik met mijn vriendin naar de bios geweest. We keken elkaar 2,3 keer aan voor de pauze, waarbij ik haar 1x een kusje heb gegeven. Toen de pauze was aangebroken deed ik het weer, en toen zoende we. Ook niet heel lang, gewoon.. heel even. Toen de film was afgelopen nog een paar kusjes gedaan en naar buiten gegaan; en daar het verhaal afgemaakt.
THUIS film kijken is inderdaad wat anders, ik dacht dat je de bioscoop bedoelde. Je kan hem altijd op een moment stop zetten; ze zal denken wats dit? Draait zich met haar gezicht naar jou om en jij zegt 'kijk dit'. Je neemt d'r op de mond en have fun. Niet te lang, dats goor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
Hoe nu verder Verwijderd | 14 | 04-10-2003 10:32 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |