Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2010, 13:23
Miss<3
Miss<3 is offline
ik weet niet echt waar ik dit topic moet plaatsen maarja

Wij waren dus al best wel lang beste vriendinnen met ze 3 en, daar kwam dus steeds een andere 4e bij, en die ging steeds weer weg...

maar nu gaan zij dus steeds meer met ze 2en doen bijvoorbeeld logeren met elkaar na een feest ofzo, zonder mij iets te vertellen en dan hoor ik het via iemand anders =(

en ik weet niet echt wat ik nou moet doen want ik voel me nu echt heel eenzaam

En ALSJEBLIEFT,, WEL REAGEREN ALS JE DIT LEEST =(

Laatst gewijzigd op 25-09-2010 om 14:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2010, 13:31
*flawless*
*flawless* is offline
met je vriendinnen erover praten, en ze vertellen hoe jij je voelt
Oud 25-09-2010, 13:32
Miss<3
Miss<3 is offline
ja, dat heb ik al geprobeerd maar dat willen ze niet ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 15:39
AzN
AzN is offline
Laat je niet kennen en probeer andere vriend(inn)en te maken . Als je je zo aan ze vastklampt, vinden ze je alleen maar zielig. Waarschijnlijk zullen ze er in dat geval nog meer lol in hebben om je jaloers te maken. Meiden die je buitensluiten kun je sowieso geen 'vriendinnen' noemen, dus je verdient wel beter .
Oud 25-09-2010, 20:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ze helemaal niet met je erover willen praten dan kan je inderdaad beter gewoon andere vriendinnen zoeken. Ik zou wel proberen nog een beetje tot ze door te dringen, vragen waarom ze jou niet ook vragen om te komen logeren. Als ze heel ontwijkend reageren weet je denk ik ook wel weer genoeg: je hebt dus duidelijk niks aan ze.
Ik vind het wel heel erg balen voor je, want je beste vriendinnen kunnen behoorlijk belangrijk zijn en ook moeilijk te vervangen. Maar als ze jou steeds zo buitensluiten en niet eens met jou daarover kunnen praten dan zijn het sowieso geen echt goede vriendinnen.
Oud 26-09-2010, 17:47
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
de wijze woorden van Lady GaGa: Trust is like a mirror you can fix it if it's broke but you can still see the crack in that motherf*cker reflection

Praten lijkt me de beste oplossing...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 19:22
TH1JS
TH1JS is offline
Misschien probeer je best je connecties wat uit te bouwen en andere goede vriendinnen te maken. Ziet er niet naar uit dat ze heel veel om je geven, naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 13:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan me goed voorstellen dat dat kut is, helemaal omdat het niet lijkt alsof jij er direct iets aan kan doen. Best pijnlijk als jouw twee beste vriendinnen alleen elkaar beste vriendin noemen, en jou niet. Ik weet niet zo goed wat je ermee kan doen, misschien toch maar gewoon beter andere vriendinnen opzoeken.
Oud 27-09-2010, 17:05
AzN
AzN is offline
Ik vind 't heel logisch dat je je eenzaam voelt en jaloers bent op hun band, want je merkt dat je je beste vriendin kwijt bent geraakt aan 'n andere meid . Maar dat heeft zij zelf laten gebeuren, dus dat zegt al genoeg over hoeveel jij voor haar betekende. Dat jij minder mag van je ouders en minder geld te besteden hebt, heeft er niets mee te maken. Dat soort dingen horen 'n echte vriendschap niet in de weg te staan en bovendien is 't drie jaar goed gegaan, toch?
Oud 20-10-2010, 14:44
pykieboy
pykieboy is offline
vertellen dat jij je buiten gesloten voelt probeer ander zelf een feetje te geven dan zien ze waarscheinlijk weer in waarom jij hun vriend bent
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 20:24
Kate_1221
Kate_1221 is offline
Zeg waar het op staat, en als die meiden het er dan nog steeds niet over willen hebben zou ik toch maar proberen wat nieuwe vrienden te maken. Dat wil niet zeggen dat je niet meer om moet gaan met je oude vriendinnen, maar ik weet uit ervaring dat alles een stuk meer relaxt is als je je niet aan mensen vast blijft klampen. Als de spanning er wat vanaf is zal het vast weer beter gaan tussen jullie, en anders is het their loss.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 21:06
Omegatypez
Omegatypez is offline
Dit heb/had ik ook alleen dan in een jongens versie
ik heb na een tijdje de moed ook opgegeven, na ong. 2/3 maanden kwamen ze naar me toe (Want het zijn buurjongens)
en toen begon het weer leuk teworden alleen begint het zo langzamer-hand weer van voor af aan

En dat was precies in de tijd dat ik naar de middelbare school ging, dus ik kreeg nieuwe vrienden en als je die hebt
vergeet je ze snel. En er was ook een tijd(je) dat ze het zat waren met elkaar, als het ook zover is bij jou had ik niet meteen ingegrepen want naar een paar dagen (ong. een week) was het alweer gezellig tussen hun.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten