Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2010, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Want die heb ik net gekeken
Oud 18-12-2010, 21:54
Verwijderd
Oud 18-12-2010, 21:54
Verwijderd
Die kijken wij nou bij filosofie! Ik vind dat muziekje zo fijn
Oud 18-12-2010, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
je moet een beetje bijgepraat worden
Toen ik het schreef ging er wel heel ver achterin mijn hoofd een klein lampje branden, maar die gaf niet zoveel licht huhu
Oud 18-12-2010, 21:55
Verwijderd
Ik heb het boek gelezen, maar ik vond het op een gegeven moment best moeilijk en toen had ik er geen zin meer in
Oud 18-12-2010, 21:56
Verwijderd
Oud 18-12-2010, 21:56
Verwijderd
Is Etmakas lesbie?
Oud 18-12-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Is Etmakas lesbie?
Wist Stefenootje datnie?
Oud 18-12-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Wist Stefenootje datnie?
Nee, nou ja, heel vaag ergens in de krochten van m'n ziel, maar niet echt nee.
Oud 18-12-2010, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wist Stefenootje datnie?
Ik wist het ook niet. Althans, het zat niet heel erg voor in mijn hoofd.
Oud 18-12-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het ook niet. Althans, het zat niet heel erg voor in mijn hoofd.
haha hetzelfde als ik dus
Oud 18-12-2010, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
haha hetzelfde als ik dus
boks!
Oud 18-12-2010, 22:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vergeet het ook wel eens hoor, maar ik dacht ook dat dat wel algemeen bekend was
Oud 18-12-2010, 22:01
Verwijderd
Oh en nu het er toch over gaat!
Citaat:
nu.nl schreef:
WASHINGTON - Homoseksuelen en lesbiennes in het Amerikaanse leger mogen voortaan uitkomen voor hun geaardheid. De Senaat in Washington heeft daar zaterdag mee ingestemd.
Oud 18-12-2010, 22:02
Verwijderd
Wel fijn, het wrange is alleen dat het ze waarschijnlijk niet ten goede gaat komen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Well crap ik dacht net nog 'het is nog maar 10 uur, lekker vroeg op bed vandaag!', is het verdorie ineens 11 uur
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wel fijn, het wrange is alleen dat het ze waarschijnlijk niet ten goede gaat komen.
Inderdaad.
Oud 18-12-2010, 22:03
Verwijderd
Ja, maar je moet ergens beginnen.
Oud 18-12-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Well crap ik dacht net nog 'het is nog maar 10 uur, lekker vroeg op bed vandaag!', is het verdorie ineens 11 uur
Nu je het zegt.
Oud 18-12-2010, 22:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind trouwens dat iedereen wel heel fijn praat in LOTR. Vooral de r-en worden zo mooi uitgesproken .
Oud 18-12-2010, 22:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vind het sowieso bizar dat het iets zou uitmaken.
De Heer ziet toch ook geen verschil /religieus
Oud 18-12-2010, 22:05
Verwijderd
Heb nog steeds nooit iets gezien van LOTR Ik ken mezelf, ik let niet zo goed op, en het lijkt me dan echt zo'n film waar je geen hol meer van snapt.
Oud 18-12-2010, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is nu juist het punt van discussie
Oud 18-12-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
En al zag hij verschil, aan de mensen is 'oordeelt niet opdat gij niet beoordeeld wordt' enzo. Dus het is gewoon een beetje gezeur
Oud 18-12-2010, 22:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb nog steeds nooit iets gezien van LOTR Ik ken mezelf, ik let niet zo goed op, en het lijkt me dan echt zo'n film waar je geen hol meer van snapt.
Ik vind het echt retevervelend om met iemand die niet goed oplet een film te kijken dat je dan steeds van de achterlijke vragen krijgt. 'Wie is dat nou weer? Is dat dezelfde als die ene andere? Wat gebeurde er nou net? Ik snap het niet!'

Verwijderd
Citaat:
Oh en nu het er toch over gaat!

Je gaat het Amerikaanse leger in? Doe het niet!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt retevervelend om met iemand die niet goed oplet een film te kijken dat je dan steeds van de achterlijke vragen krijgt. 'Wie is dat nou weer? Is dat dezelfde als die ene andere? Wat gebeurde er nou net? Ik snap het niet!'
Oud 18-12-2010, 22:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeuren is voor homo's (huhu).

Waarom zit ik Into the Wild te kijken dat vind ik echt een waste of life film. *zapt*
Oud 18-12-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Je gaat het Amerikaanse leger in? Doe het niet!

Oh, ik zou echt totaal ongeschikt zijn voor het leger. Ik ben te vaak ziek en ik word helemaal naar bij de gedachte dat ik iemand pijn zou moeten doen. Maar als ik opgeroepen zou worden voor dienst zou ik wel gaan, anders moet iemand anders in mijn plaats anderen pijn oden en dat wil ik ook weer niet. Maar ik in het leger, dat zou echt de grap van de eeuw zijn
Oud 18-12-2010, 22:10
Verwijderd
Dat 'ongeschikt' is op mij geinspireerd.
Oud 18-12-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:

Nu wil ik wel met jou een film gaan kijken

En dan de hele tijd roepen ' 'Wie is dat nou weer? Is dat dezelfde als die ene andere? Wat gebeurde er nou net? Ik snap het niet!' '
Verwijderd
Meh ik wil mijn galafoto's hier posten, maar dat gaat dan weer tegen mijn principes in om geen foto's van vrienden van me te posten, en om ze er allemaal af te knippen is ook stom want de foto's zijn juist zo leuk omdat we allemaal idioot doen. Bweh.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is dat het onmogelijk is, anders zou ik het hele leger willen afschaffen.
Oud 18-12-2010, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu wil ik wel met jou een film gaan kijken

En dan de hele tijd roepen ' 'Wie is dat nou weer? Is dat dezelfde als die ene andere? Wat gebeurde er nou net? Ik snap het niet!' '
neeeee
Oud 18-12-2010, 22:13
Verwijderd
Kom op Sam, neuk Frodo in zijn kont, je wil het!
Oud 18-12-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Kom op Sam, neuk Frodo in zijn kont, je wil het!
Ik las sann en ik dacht echt euh, wtf
Oud 18-12-2010, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga m'n tanden maar even poetsen. Toch maar straks op bed.
Oud 18-12-2010, 22:16
Verwijderd
Mijn internetloverboy vraagt me nu of ik een reactie wil geven op zijn hyvesfoto ahhhw.
Oud 18-12-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:

Oh, ik zou echt totaal ongeschikt zijn voor het leger. Ik ben te vaak ziek en ik word helemaal naar bij de gedachte dat ik iemand pijn zou moeten doen. Maar als ik opgeroepen zou worden voor dienst zou ik wel gaan, anders moet iemand anders in mijn plaats anderen pijn oden en dat wil ik ook weer niet. Maar ik in het leger, dat zou echt de grap van de eeuw zijn
Ik zou ook erg ongeschikt zijn, ik kan nadenken en heb enige vorm van moreel besef.
Oud 18-12-2010, 22:17
Verwijderd
Ik vind de CGI echt zó slecht. Sommige CGI-shots zijn echt heel lelijk geintegreerd in live action beelden.
Oud 18-12-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Het is dat het onmogelijk is, anders zou ik het hele leger willen afschaffen.
Dat is best mogelijk, er zijn zat landen zonder leger.
Oud 18-12-2010, 22:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn internetloverboy vraagt me nu of ik een reactie wil geven op zijn hyvesfoto ahhhw.
Vertel
Oud 18-12-2010, 22:18
Verwijderd
Dat schijnwerpertje van het oog van Sauron Net een zaklampje waarvan de batterijen bijna op zijn.
Oud 18-12-2010, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is best mogelijk, er zijn zat landen zonder leger.
Oh? Ik ben niet goed op de hoogte.
Verwijderd
Citaat:
Vertel
Hij spreekt me op msn aan, praat even en stuurt dan een hyveslink: ff reactie geven plz.
<3 hij is vermaak
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmm lekker bloederig stompje
Oud 18-12-2010, 22:21
Verwijderd
Phoebe, heb je mijn hyves? De laatste reactie op mijn profielfoto is van hem
Oud 18-12-2010, 22:23
Verwijderd
overstromend hoofd
Oud 18-12-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Oh? Ik ben niet goed op de hoogte.
http://en.wikipedia.org/wiki/Countries_with_no_military

Hier is een lijst. Costa Rica heeft de meeste inwoners van de lijst, ruim 4 miljoen.
Oud 18-12-2010, 22:25
Verwijderd
Ik vind het echt onzin om legers af te schaffen. Legerparades <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten