Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij kan het lijstje wel wat aanpassing gebruiken
![]() Wat: Dans & Pr0n meet (90's Now) Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht PRE MEET Komen (waarschijnlijk) Sann Absinthe Lorelei Mephisto Martin Commendatore Metroid Medeia Sarah Etmakas Linooz Komen misschien Carn (vanaf 21.00) Rationeel Deadlock White Trash Changshan Biertank Creative Music Queasy Infidel Tigerly Havock forever Waarschijnlijk niet Trimm Lentekriebel Wheezle DANS EN PRONMEET Komen (waarschijnlijk) Sann Carn Absinthe Trimm Trab Lorelei Rationeel Deadlock Mephisto White Trash Martin Changshan Commendatore Lentekriebel (is daar al) Komen misschien Biertank Creative Music Infidel Metroid (ookal heeft ie wss niet gezegd, gezien zijn daarna gedane uitspraken zet ik 'm toch bij misschien) Havock forever (Waarschijnlijk) niet Medeia Tigerly Queasy Sarah Wheezle Etmakas Linooz
Spoiler
Mocht je vinden dat je in het verkeerde rijtje staat dan moet je dit maar weer aanpassen ![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 17:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pruttel, ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een kuttopic hebben jullie er in 1 middag van gemaakt
![]() @CM sorry, maar dan lig je midden in het gangpad tussen de woonkamer en de keuken. Niet handig. Als het huis voor mij is het weekend wil ik 'm met alle liefde volproppen met forumers, maar als m'n huisgenoten thuis zijn vind ik het niet zo'n fantastisch plan ![]() @Noodles 11 euro. |
![]() |
|
|