Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meisje loopt naar me toe, en vraag: ''Hee, ik ben mijn mobiel kwijt. Zou je me even kunnen bellen, zodat hij overgaat?'' *giechelende vriendinnen op de achtergrond* ''Ehm ..., oké.'' *belt* ''Ooo, hij zat dus al die tijd in mijn línkerbroekzak. Dankje!'' Subtiel hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik hoor het al.. dit los je niet op met een "geniale" openingszin denk ik..
Er moet meer alcohol in! maar niet teveel dus je moet wel weten waar je grens ligt. En ik denk dat het nadeel voor de mannen is dat de meisjes nooit alleen staan.. maar je moet wel een beetje lef hebben en er gewoon op afstappen! Want het ergste wat er mogelijkerwijs kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft.. Gek genoeg kan dat je ook niks schelen als je genoeg hebt gedronken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er is altijd wel een bom om te defusen eerst, maar dit moet je aan je wingman overlaten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Trouwens een tip OT:
A Bro never publicly reveals how many chicks he's banged Corrolary: A Bro also never reveals how many chicks another Bro has banged. Als je het echt wilt zeggen, gebruik deze wiskundige formule: n = (a/10 + s)^0 + 5 n = number of chicks a = Bro's age s = inquiring (betreffende) chicks slut factor (1=nun, 10=former nun) Bro Code fans hier? Raad welk artikel het is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want elke Bro heeft 6 meiden gebanged... ![]()
|
Verwijderd
|
Nou nog nooit op iemand die ze niet kennen en waar niemand zegmaar je helpt
![]() Maar dr zijn nog zat meiden die ik wel weet aan te spreken doordat ik dr al ergens van ken ![]() Maar ik bedoelde eigenlijk meer van: je ziet iemand die er leuk uitziet en die jou dus leuk lijkt en dan daar een gesprek mee begin en |
![]() |
||
Citaat:
Ga altijd met een groepje, anders kan je niet met die meid mee als je wingman niet zoveel geluk heeft, vanwege Artikel 1 (zie mijn eerdere post). dibbsregels en bro code moet je maar eens doornemen, mocht je de 'Bro Code' graag willen, ik heb hem in .pdf |
![]() |
|
Verwijderd
|
MAar goed teamwork draait alles om als je snel mensen wilt leren kennen.
Dus niet alleen iemand leren kennen maar zorg dat je direct aan zoveel mogelijk vrienden wordt voorgesteld op die avond. ![]() ![]() |
![]() |
||
Ik heb alle offtopic reacties nu weggehaald, en wil jullie nu vriendelijk doch dringend verzoeken onze aanwijzingen nu wel op te volgen, en dat is ontopic te reageren. Als jullie vinden dat jullie Bro Code iets toevoegt, dan kan je daaruit citeren of wat dan ook, maar ga niet over de Bro code praten, simple as that. De vraag van TS is duidelijk:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
In welke stad ga jij het liefst stappen ? RikNEC | 13 | 19-11-2014 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vroeg op stap... Anaďs | 68 | 30-01-2008 22:02 | |
De Kantine |
Op stap in Eindhoven U*NiQ | 4 | 10-12-2004 17:23 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goede vriend.. *Margaritha* | 5 | 04-11-2004 16:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Altijd gaar en ziek na het stappen Cryptic Winterstorm | 50 | 13-07-2003 21:30 | |
Liefde & Relatie |
welke houding neem jij aan als je met je vriend(in)op stap bent? miss kittie | 10 | 11-07-2003 16:02 |