Advertentie | |
|
![]() |
|
En voor die foutmelding heeft microsoft een aantal tips.
|
Update voor als iemand anders een dergelijk probleem heeft, dit is wat ik heb gedaan:
Eerst een van de sticks eruit gehaald, dus had ik nog 2 GB over, ging goed, daarna Memory/Harddisk test gepland bij de volgende keer opstarten, computer uitzetten, memory stick weer terug, tests laten runnen (geen resultaten gezien, was afk), toen ik weer terug kwam was de computer weer opgestart en ik heb sindsdien geen problemen meer gehad. De crash van WoW bleek hieraan niet gerelateerd te zijn, maar kwam doordat ik de meeste video settings op Ultra had staan, waardoor de game soms meer dan 2 GB geheugen nodig had, wat normaal gesproken niet toegestaan is bij 32 bit toepassingen. Met dit programma kan deze limiet worden omzeild, en kan er meer dan 2 GB gebruikt worden waardoor de game niet meer zou moeten crashen. Misschien een beetje offtopic voor dit forum maar misschien heeft iemand er ooit nog wat aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Niet tevreden met mijn leven Phaent | 47 | 27-10-2011 14:35 | |
Software & Hardware |
[PC/CPU] Waterkoeling en temperatuur CPU BSDusr | 17 | 28-07-2007 19:21 | |
Software & Hardware |
[gpu] Verwijderd | 41 | 13-10-2005 09:25 | |
Psychologie |