Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 12:25
Rachelll
Rachelll is offline
ik qweet niet wathet is ik haat wiet zo erg. geef me een tip ofzo dat ik er vanaf kan komen want het is verselijk. Maar het stinkt zo en het heeft al mijn relaties tot nu toe kapot gemaakt. Iedereen dumpt mij voor wiet ik zou bijna jaloers zijn op wiet. Dat klopt tog niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2010, 12:36
Em.
Em. is offline
Wat is er aan de hand? Ben je verslaafd aan wiet? Zijn andere mensen juist verslaafd aan wiet? Hoe zo ben je gedumpt door/voor/vanwege wiet?

Als je zegt 'hoe ik ervan af kan komen' denk ik dat je verslaafd bent, of bedoel je van de haat voor wiet? Rookten je exen zoveel wiet dat je ze kwijtraakten? Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 13:51
MTpower
MTpower is offline
Als mijn vriendin mij voor het blok zou zetten met: nooit meer blowen of ik ga weg. Dan zou ik ook snel iets hebben van; prima, doei .
Ik weet niet of je dat hebt gedaan, je verhaal is nogal beknopt...
Maar wat vind je er werkelijk zo erg aan? Heb je al eens research gedaan? Of heb je je mening gevormd door de mening van anderen? Sta er eens wat meer open voor en kijk eens wat het precies is, wat het eigenlijk doet, etc.
Met de mentaliteit 'drugs are bad mmmm'kay?' kom je ook niet veel verder denk ik.
Oud 03-10-2010, 15:52
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand?
Vooral dit, je openingspost is geen touw aan vast te knopen

Citaat:
geef me een tip ofzo dat ik er vanaf kan komen want het is verselijk.
Je wilt van alle wiet in Nederland af? Of wat is je plan?

Laatst gewijzigd op 03-10-2010 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:16
Rachelll
Rachelll is offline
jaa als ik van het wiet in nederland af zou kunnen komen had ik dat super graag gewilt maar dat is het niet. Ik wil wiet n iet meer haten. In het verleden heb ik 3 x een vriend gehad die voor mij gestopt was omdat ze wéten dat ik geen vriend wil wie blowt. En een paar maanden later MOETEN ze opeens weer blowen! en ik ben niet zo lullig door te zeggen mag niet, Dus laat ik ze blowen maar ik haat het want uiteinderlijk willen ze liever blowen dan bij mij zijn. Als ik dan zeg schat je blowt teveel en je wat tog voor me gestopt zeggen ze jaa maar ik ga tog nooit stoppen. Met andere woorden ik wil liever wiet dan jou. En ik wil er niet meer zon hekel aan hebben want het verpest als mijn relaties en alleen daarom vind ik wiet erg . Omdat het relaties van mij verpest heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:18
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand? Ben je verslaafd aan wiet? Zijn andere mensen juist verslaafd aan wiet? Hoe zo ben je gedumpt door/voor/vanwege wiet?

Als je zegt 'hoe ik ervan af kan komen' denk ik dat je verslaafd bent, of bedoel je van de haat voor wiet? Rookten je exen zoveel wiet dat je ze kwijtraakten? Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben er niet aan verslaaft. Maar al mijn ´vriendjes´ doen het en stoppen voor mij en opeens is het nee ik heb het nodig en dan MOET ik wel ja tegen hun zeggen omdat ik niet zo lullig wil zijn.. Maar het verpest alles ze gaan stoer doen opscheppen en lullig gedragen tegenover mij alles. En dat tollereer ik niet, Het doewt me gewoon pijn als ik zie dat mijn vriendje gebruikt. Dan heb ik zo iets van waarom het je het zo hard nodig? Je hebt mij tog! En ik help em ook overal mee en doe zoo erg me best. Maar wat, wat in godsnaam heeft wiet meer te bieden dan ik en mijn liefde.... het doet zon pijn. Maar ik wil wiet niet meer haten er komt alleen maar pijn en verdriet en ruzie van. en ik voel me zooo minderwaardig erdoor.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:43
broertje van ^
broertje van ^ is offline
Als je geen vriend wil die blowt, dan moet je geen vriend nemen die blowt. Zo simpel is het.

Ik snap heel goed waarom iemand zou willen stoppen voor een vriendin, maar als je het op zo'n manier brengt vind
ik het logisch dat ze dat niet doen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:07
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:

Ik snap heel goed waarom iemand zou willen stoppen voor een vriendin, maar als je het op zo'n manier brengt vind
uhh wat praat je je hebt geen idee, ik zeg als je niet stopt maakt het niet uit ik neem alleen geen vriend die blowt weet iedereen met wie ik omga zeggen ze neee jij bent zoo veel belankrijker. En dan opeens missen ze het,. Daarmee zetten ze mij voor het blok want ze wisten dat ik geen nee zeg tog. En dan komt er ook nog iets van jaa blabla ik heb problemen en mopet smoken. Ja waarom zou ik daar nee tegen zeggen ik ben de bitch niet die het ze gaat lopen verbieden! Maar ze weten dat ik geen vriend wil die blowt dat weten ze en om dat eerst te stoppen mij helemaal gek op hun te maken en dan opeens misbruik van mij liefde maken van jaa ik moet ik moet, ja dan zeg ik ja doe maar en dan is het weer elke dag 4 jonko´s allemaal junky´s Plus ze waren allemaal al 3 maanden gestopt in de hoop dat ik ook maar iets in hun richtig keer zo graag wilde ze me en dan hadden ze me eindelijk naar dik een half jaar en dan opeens blowen ze liefer waar slaat dat op!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:30
broertje van ^
broertje van ^ is offline
Ik blijf bij mijn statement.
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je posts?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 21:41
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
Ik blijf bij mijn statement.
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je posts?

gewoon misschien heb ik wel gelijk maar misschien stel ik me wel aan. Ik weet et ook niet meer..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 22:21
MTpower
MTpower is offline
Je stelt je aan
Oud 03-10-2010, 22:57
SacredRose
SacredRose is offline
ik sluit me aan bij MTpower .
en probber het ze niet helemaal te verbieden maar maak er afspraken over. zoals jemag wel blowen maar doe het op een dag dat ik je niet zie of doe het zo dat je weer nuchter bent als je bij mij bent. dit komt al stukken beter over als je moet stoppen anders ga ik weg of krijg je me niet.
Oud 04-10-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Als je geen vriend wil die blowt, dan moet je geen vriend nemen die blowt. Zo simpel is het.

inderdaad
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 07:18
Verwijderd
Inderdaad MTpower. Als je niet iemand wilt die blowt dan moet je daar gewoon niet aan beginnen.

En misschien is het handiger om wat meer interpunctie te gebruiken want je berichten zijn zo heel moeilijk te lezen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 14:27
Verwijderd
Aan je taalgebruik leid ik af dat je een jaar of 15 bent.
Van de jongens van 15 blowt 11,9 %. bron
Dat betekent dat 88,1 % dat niet doet. Ik zou zeggen, kies een vriendje uit die 88,1 % en niet uit die 11,9%, want kennelijk past een jongen die blowt gewoon niet bij jou.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 15:57
Rachelll
Rachelll is offline
uhmm ik ben 18 me vriend is 22 dus ik vraag gewoon om normaal hulp. Eerst zegt hij nee ik wil alleen jou ik heb geen wiet nodig nooit meer. Toen dacht ik oke nou dan proberen we het wel. En dan opeens na 6 maanden als ik helemaal gek op hem ben begint hij weer! das tog gemeen!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 15:58
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
ik sluit me aan bij MTpower .
en probber het ze niet helemaal te verbieden maar maak er afspraken over. zoals jemag wel blowen maar doe het op een dag dat ik je niet zie of doe het zo dat je weer nuchter bent als je bij mij bent. dit komt al stukken beter over als je moet stoppen anders ga ik weg of krijg je me niet.
ik drijg nooit met hetuitmaken iedereen weet dat ik e niks ivnd daarom was hij ook voor me gestopt. Maar het moment dat ik echt veel om hem begin te geven begint hij weer want hij weet dat ik dan geen nee zeg
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
uhmm ik ben 18 me vriend is 22 dus ik vraag gewoon om normaal hulp. Eerst zegt hij nee ik wil alleen jou ik heb geen wiet nodig nooit meer. Toen dacht ik oke nou dan proberen we het wel. En dan opeens na 6 maanden als ik helemaal gek op hem ben begint hij weer! das tog gemeen!
blowers zullen nu eenmaal altijd blowers blijven. ik heb zelf tijden lang ook wel is minder gebruikt, op dit moment ook een periode dat ik in principe niet blow. maar de drang is er gewoon als je eenmaal wiet hebt gerookt, en je vind het lekker zal je het altijd blijven doen is wat ik ervaar. ik heb vaker mensen voor iets zien stoppen maar ik ken er maar 1 die na ruim 2 jaar nu nog steeds niet begonnen is.

Dus zoek een vriend die nog nooit geblowd heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
blowers zullen nu eenmaal altijd blowers blijven. ik heb zelf tijden lang ook wel is minder gebruikt, op dit moment ook een periode dat ik in principe niet blow. maar de drang is er gewoon als je eenmaal wiet hebt gerookt, en je vind het lekker zal je het altijd blijven doen is wat ik ervaar. ik heb vaker mensen voor iets zien stoppen maar ik ken er maar 1 die na ruim 2 jaar nu nog steeds niet begonnen is.

Dus zoek een vriend die nog nooit geblowd heeft.
bullshit

ik blow zelden tot nooit meer sinds een paar jaar na een zeer lange periode dagelijks veel geblowd te hebben e de paar keer dat ik het nadien heb gedaan vond ik er eigenlijk geen fuck meer aan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 14:19
Rachelll
Rachelll is offline
inderdaat ik heb zelf ook geblowt en mee gestopt voor me andere vriend daarna nooit meer gebruikt... En ik blowde wel veel. doess
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 17:51
Toneless
Toneless is offline
Citaat:
Je stelt je aan
Dit, en ik denk dat er meer jongens zijn die niet blowen dan jongens die wel blowen.
Oud 06-10-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
bullshit

ik blow zelden tot nooit meer sinds een paar jaar na een zeer lange periode dagelijks veel geblowd te hebben e de paar keer dat ik het nadien heb gedaan vond ik er eigenlijk geen fuck meer aan.
Het ligt persoonlijk natuurlijk, maar de mensen die ik ken vooral als ze niet voor zichzelf maar voor een ander stoppen zullen nooit 100% het nut inzien van het stoppen.

dat zal altijd een beetje blijven knagen, en ik vind het dus ook niet vreemd dat de vriendjes toch nog een keer willen proberen. zeker als de dame in kwestie daar nog toestemming voor geeft ook nog.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 11:22
Verwijderd
ja je zal sowieso voor jezelf moeten stoppen/
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 14:00
Verwijderd
Minder druk maken om het wietgebruik van anderen en minder met sukkels optrekken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 18:31
gewoonmax
gewoonmax is offline
stel je niet aan joh, geef je vriendje wat ruimte. Waarom vergelijk je jezelf eigenlijk met wiet? Je komt nogal jaloers over namelijk. Je vriendje maakt het toch ook niet uit met jou omdat jij groente eet? Het is maar een fucking plant en ook nog eens veel gezonder dan alcohol of tabak. Die jongens die bij je weg zijn gegaan weten dat en vragen zich waarschijnlijk af waarom jij je er zo druk over maakt. Het is lang niet zo verslavend als je denkt. Er zijn wel veel gebruikers die er gewoon niet mee weten om te gaan, maar aan je manier van schrijven denk ik dat het probleem eerder bij jezelf ligt..
Oud 07-10-2010, 18:34
gewoonmax
gewoonmax is offline
ik zie net dat je zelf veel geblowt hebt, maar ik denk dat je je er dan nog nooit helemaal voor open hebt gestelt en je eigen angsten niet onder ogen durft te zien. Dat is waarschijnlijk ook waarom je zo'n hekel hebt aan jongens die blowen, ze geven jou herinneringen aan dingen die jij zelf wilt ontvluchten..
Oud 08-10-2010, 22:31
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Relaties waarin de een iets doet of laat voor de ander werken toch niet, je moet wel een beetje jezelf kunnen zijn dus je kunt inderdaad beten een niet blowende vriend zoeken.
Ik ben het hier volledig mee eens.

Ik heb zelf ook een vriendin gehad die het er absoluut niet mee eens was dat ik blowde. Ik heb haar destijds beloofd er mee te stoppen voor haar maar dit uiteindelijk niet gedaan. Dit alles puur en alleen omdat ik zelf uit wil maken of ik wel of niet blow. Ik ben van mening dat een vriendin dit dient te respecteren en te accepteren en als ze dat niet kan heeft ze simpelweg pech en ben ik niet de geschikte persoon voor haar. Ik denk dat de mensen die jij tot nu toe bent tegen gekomen er hetzelfde over denken en dat is ze goed recht.
Oud 08-10-2010, 22:33
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
stel je niet aan joh, geef je vriendje wat ruimte. Waarom vergelijk je jezelf eigenlijk met wiet? Je komt nogal jaloers over namelijk. Je vriendje maakt het toch ook niet uit met jou omdat jij groente eet? Het is maar een fucking plant en ook nog eens veel gezonder dan alcohol of tabak. Die jongens die bij je weg zijn gegaan weten dat en vragen zich waarschijnlijk af waarom jij je er zo druk over maakt. Het is lang niet zo verslavend als je denkt. Er zijn wel veel gebruikers die er gewoon niet mee weten om te gaan, maar aan je manier van schrijven denk ik dat het probleem eerder bij jezelf ligt..
je kan best zeggen dat jij denkt dat het aan mij ligt maar jij kent de hele situatie. Als jou vriendin tegen jou zou zeggen schatje ik voel me zo kut over dit en dat. Dan ga je haar knuffelen en zeg je alles komt goed bij mij kon dat niet Ik steunde hem overal in maar dan zij ik wil je er over p0raten en dan was het meteen nee ik ga naar de shop. Dan zeg ik kun je niet een avondje zonder? zegt hij nee... goh wat een eikel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 23:28
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
je kan best zeggen dat jij denkt dat het aan mij ligt maar jij kent de hele situatie. Als jou vriendin tegen jou zou zeggen schatje ik voel me zo kut over dit en dat. Dan ga je haar knuffelen en zeg je alles komt goed bij mij kon dat niet Ik steunde hem overal in maar dan zij ik wil je er over p0raten en dan was het meteen nee ik ga naar de shop. Dan zeg ik kun je niet een avondje zonder? zegt hij nee... goh wat een eikel
waarom geef jij wiet de schuld voor zijn problemen. Als wiet niet bestond dan had ie vast wel iets anders gevonden. Het is zijn gevoeligheid voor verslaving, zijn keuze om wiet te gebruiken als vluchtmiddel. Als je verantwoordelijk met wiet om gaat voorkom je dat je jezelf verliest..
Oud 09-10-2010, 14:12
Pyro Power
Pyro Power is offline
Sorry, maar door je post's in andere topic's kan ik dit niet serieus nemen.

Maargoed, je hebt je antwoord gekregen, en veel nuttig's is er ook niet meer aan toe te voegen, dus ik denk dat het beter is als dit topic dicht gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 21:26
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sorry, maar door je post's in andere topic's kan ik dit niet serieus nemen.

Maargoed, je hebt je antwoord gekregen, en veel nuttig's is er ook niet meer aan toe te voegen, dus ik denk dat het beter is als dit topic dicht gaat.
Topics gaan alleen dicht als er bijvoorbeeld alleen onzinnig op gereageerd wordt of het topic zelf niet serieus te nemen is. Als er niet meer gereageerd wordt zakt het topic vanzelf weg en is een slotje dus niet nodig.
Oud 28-10-2010, 11:49
tristanwashier
tristanwashier is offline
Citaat:
Dus je bent 18 en je kan slechter typen dan mij ( iemand van 12) ?
Neem een vriendje die niet blowd als je er zo een hekel aan heb.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 11:55
tristanwashier
tristanwashier is offline
Citaat:
Minder druk maken om het wietgebruik van anderen en minder met sukkels optrekken.
Super reactie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 19:40
Smokeyking
Smokeyking is offline
Citaat:
jaa als ik van het wiet in nederland af zou kunnen komen had ik dat super graag gewilt maar dat is het niet. Ik wil wiet n iet meer haten. In het verleden heb ik 3 x een vriend gehad die voor mij gestopt was omdat ze wéten dat ik geen vriend wil wie blowt. En een paar maanden later MOETEN ze opeens weer blowen! en ik ben niet zo lullig door te zeggen mag niet, Dus laat ik ze blowen maar ik haat het want uiteinderlijk willen ze liever blowen dan bij mij zijn. Als ik dan zeg schat je blowt teveel en je wat tog voor me gestopt zeggen ze jaa maar ik ga tog nooit stoppen. Met andere woorden ik wil liever wiet dan jou. En ik wil er niet meer zon hekel aan hebben want het verpest als mijn relaties en alleen daarom vind ik wiet erg . Omdat het relaties van mij verpest heeft.
Niet zo lullig om te zeggen dat mag niet? Als jij dat niet wilt dan heeft hij dat te accepteren, en zoniet dan is het niet de juiste vriend voor jou. Vraag jezelf ook eens af waarom je steeds bij dat soort jongens uit komt,
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 13:42
brumm
brumm is offline
Volgens mij heb je zelf gewoon geblowd. Kijk hoe raar je praat man. En als hun graag blowen laat ze. Misschien rook of drink jij alcohol. Ik vind dat net zo erg. Misschien hebben hun daar ook wel moeite mee. Dus ga eerst fatsoenlijk leren praten en zoek dan een vriendje die nog nooit heeft geblowd....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten