Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik sluit me aan bij MTpower
![]() en probber het ze niet helemaal te verbieden maar maak er afspraken over. zoals jemag wel blowen maar doe het op een dag dat ik je niet zie of doe het zo dat je weer nuchter bent als je bij mij bent. dit komt al stukken beter over als je moet stoppen anders ga ik weg of krijg je me niet.
|
Verwijderd
|
Aan je taalgebruik leid ik af dat je een jaar of 15 bent.
Van de jongens van 15 blowt 11,9 %. bron Dat betekent dat 88,1 % dat niet doet. Ik zou zeggen, kies een vriendje uit die 88,1 % en niet uit die 11,9%, want kennelijk past een jongen die blowt gewoon niet bij jou. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus zoek een vriend die nog nooit geblowd heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik blow zelden tot nooit meer sinds een paar jaar na een zeer lange periode dagelijks veel geblowd te hebben e de paar keer dat ik het nadien heb gedaan vond ik er eigenlijk geen fuck meer aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat zal altijd een beetje blijven knagen, en ik vind het dus ook niet vreemd dat de vriendjes toch nog een keer willen proberen. zeker als de dame in kwestie daar nog toestemming voor geeft ook nog. |
![]() |
|
stel je niet aan joh, geef je vriendje wat ruimte. Waarom vergelijk je jezelf eigenlijk met wiet? Je komt nogal jaloers over namelijk. Je vriendje maakt het toch ook niet uit met jou omdat jij groente eet? Het is maar een fucking plant en ook nog eens veel gezonder dan alcohol of tabak. Die jongens die bij je weg zijn gegaan weten dat en vragen zich waarschijnlijk af waarom jij je er zo druk over maakt. Het is lang niet zo verslavend als je denkt. Er zijn wel veel gebruikers die er gewoon niet mee weten om te gaan, maar aan je manier van schrijven denk ik dat het probleem eerder bij jezelf ligt..
|
![]() |
|
ik zie net dat je zelf veel geblowt hebt, maar ik denk dat je je er dan nog nooit helemaal voor open hebt gestelt en je eigen angsten niet onder ogen durft te zien. Dat is waarschijnlijk ook waarom je zo'n hekel hebt aan jongens die blowen, ze geven jou herinneringen aan dingen die jij zelf wilt ontvluchten..
||
Citaat:
Ik heb zelf ook een vriendin gehad die het er absoluut niet mee eens was dat ik blowde. Ik heb haar destijds beloofd er mee te stoppen voor haar maar dit uiteindelijk niet gedaan. Dit alles puur en alleen omdat ik zelf uit wil maken of ik wel of niet blow. Ik ben van mening dat een vriendin dit dient te respecteren en te accepteren en als ze dat niet kan heeft ze simpelweg pech en ben ik niet de geschikte persoon voor haar. Ik denk dat de mensen die jij tot nu toe bent tegen gekomen er hetzelfde over denken en dat is ze goed recht.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Neem een vriendje die niet blowd als je er zo een hekel aan heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij heb je zelf gewoon geblowd. Kijk hoe raar je praat man. En als hun graag blowen laat ze. Misschien rook of drink jij alcohol. Ik vind dat net zo erg. Misschien hebben hun daar ook wel moeite mee. Dus ga eerst fatsoenlijk leren praten en zoek dan een vriendje die nog nooit heeft geblowd....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Thoomed... punkyfish | 16 | 20-06-2002 15:44 |