Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wou net zeggen, volgens mij is er weinig discussie mogelijk over het geslacht van Tom
![]() ![]() OT: Bij ons op school werd er niet op de tafels geschreven, want dan mocht je een middagje kauwgum krabben ![]()
|
Bij ons op school worden regelmatig de deuren schoongemaakt, dus er staat meestal niks op. Bij de kleedruimte van de meiden wel. Daar staan de kozijnen en douchehokjes en alles wat maar beschrijfbaar is, meestal vol. Maar ook met dingen zoals 'ik haat *naam*!' en 'fuck gym!' en '*naam* hartje *naam*'. Ik schrijf zelf nooit, ik vind het een beetje kansloos.
|
![]() |
bij ons niet zoveel meer geloof ik, in de 2e en 3e zjn ik en een paar vrienden vaak bezig geweest overal IVMDT(Ik Verveel Me De Tering, heb ik ooit bedacht tijdens een saaie duitsles in de 2e, en is vervolgens door heel veel anderen overgenomen) op te schrijven, soms ook voluit met betekenis(laatst weer even tot leven geroepen door het met een stormaansteker in een bankje te schroeien)
vooral op de tijdelijke dependance hebben we de boel goed volgezet(ook de vloer in de hoek van 1 lokaal) nu al een poosje niet meer gedaan, maar het staat nog steeds op sommige plekken(in elk geval op 1 brandslanghaspel) wc's staan bij ons ook eigenlijk alleen een paar tags, vorig jaar was er 1 waar ze lullen hadden getekend, ik geloof met erboven welke is van jou/welke lijkt het meest op die van jou ofzo en dan 3 verschillende groottes lullen met een vakje ervoor(waar natuurlijk 1 naast was getekend die de hele deur bedekte...) stonden op een gegeven moment ook, vooral op de studiezolder(bovenste verdieping, is 1 lokaal) vage poppetjes getekend, beetje lijkende op kud en die waren perfect om er 2 streepjes in te zetten en een paar ballen eronder en het waren ineens lulpoppetjes ook hebben we nog es op die studiezolder wat hakenkruizen en WP neergezet(en heel veel spuggpropjes op de steunbalken geschoten) vroeger waren er btw nog wel eens gesprekken en polls op de tafels, maar sinds ze nieuwe tafels hebben gekocht die moeilijker te beschrijven en makkelijker schoon te maken zijn, is dat behoorlijk afgenomen heb ook het idee dat er in elk geval dit jaar niks tot bijna niks nieuws bij is gekomen kwa geschrijf/tags |
![]() |
|
![]() |
haha, een poll ben ik nog niet op een tafel tegengekomen xD
Wel wijze adviezen, zoals " *naam* is een enorme player, hij neukt je en dan dumpt hij je" Of: " *doorgekraste naam* *nieuwe naam* is knap" En dan de gebruikelijke dingen: wie er allemaal een slet is, of lesbisch oid. Ik vind het altijd wel amusant om te lezen ![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons staat er op elke wc-deur: "wie dit leest, is aan het kakken of pissen!!" Telkens in het zelfde lelijke geschrift, ik kom er slecht van, sindsdien ga ik op school nooit meer naar het toilet... Ook staat er op enkele wc-rolhouders:"Wyh do'nt jou luve my animour??" Dan zijn er van die droge mensen die met een rode alcoholstift verbeteren en er 0/10 bij schrijven... GRAPPIG!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Op een van de deuren van een kroeg waar ik kom staat in hetzelfde handschrift:
*naam* loves *naam 4* De namen zijn er in de loop der tijd doorgestreept en toegevoegd. Ik ben altijd weer benieuwd of ze nu weer een andere jongen heeft gevonden ![]() |
![]() |
|
Bij ons op de wc heeft iemand een l*lhoofd getekend.(echt grappig)
En Twinkywinky, dipsy, lala en po... Doe een wens NU! verder namen en onzin. en op het prikbord bij wiskunde staat iets van: wil je *** (rara ![]()
|
Wel veel meiden die van alles lezen, maar ja die moeten ook naar die deuren kijken. Bij ons wordt er eigenlijk niks opgeschreven want de week erop is het toch witgeverfd (elk weekend) Maar er wordt altijd de hele WC ondergepist. Het meurt naar kadavers daar. Soms (Serieus) zit het zelfs tot aan het plafond. Alsof ze een "wie het hoogst kan pissen wedstrijd" aan het doen zijn...
![]()
|
WC's worden geverfd, daar staat echt niets meer (iedereen heeft door dat 't zinloos is), er is ook een algemene regel 'geen schrijfbewegingen op de tafel maken', die in de brugklas hilarisch is en ook redelijk wordt nageleefd, maar de nieuwe rage is een boodschap in propjes op het plafond te schieten.
|
Verwijderd
|
vanalles, geroddel over leraren, over leraren die een stelletje zijn of toch weer niet, wie mensen haten en er staat vaak 10000x ik ben ongesteld of wie ben jij? of i was here
maarja ik ga alleen maar naar de wc op school als ik ongesteld ben ofzow, maar dat is echt irritant als iedereen je aankijkt als je je tas meeneemt naar de wc. bij ons zijn er trouwens nog weinig wc's heel, brillen die ervanaf hangen, deuren die eruit zijn,deuren die niet meer op slot gaan enz. enz. enz. trouwens wel kut dat je wc papier moet halen bij de receptie! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb deze ooit eens in de bus zien staan:
'Wie dit leest is een kankerlyer.' Vervolgens heb ik in school op de wc wat varianten neergekald als: 'Wie dit leest is een homo' of 'wie dit leest is gek' etc etc. Je voelt je als lezer meteen aangesproken. Ooit heb ik in een bus heel groot bij de achterzitting op de zijkant met dikke zwarte stift zien staan: Ik Ik Wil Ik Wil Je Ik Wil Je Pijpen Ik Wil Je Pijpen Nu Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen Oprollen Deze vond ik best origineel |
![]() |
|
Verwijderd
|
was laatst bij een warenhuis, op de wc-deur stond uitleg, hoe je in de winkel ernaast het makkelijkst kon stelen,
vond ik echt vaag, en helemaal dat die winkel dat dr gewoon op laat staan, ik neem tenminste aan dat de schoonmaker het vast wel heeft gezien. en op school stond ook een keer, wie heeft er een regelement nodig? ik schrijf ze voor je voor 1 euro, en dan n telefoonnummer erachter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zijn de IVMDT vervangen door I*hartje* Want je zit op dezelfde school meneertje! Zekerweten
||
![]() |
Citaat:
calimero weet ik zo niet... zou kunnen maar ik heb gehoord dat IVMDT ook is overgenomen op een paar andere scholen, dus helemaal zeker is het nog niet ![]() werd ook door veel anderen hier op school overgenomen, maar ik heb het bedacht(tijdens een saaie duits les in de 2e) |
![]() |
|
|