Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2010, 10:34
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Staan er bij jullie op school ook veel teksten op tafels en/of WC-hokjes? Schrijf de leukste / aparterigste /raarste op.

Hier (op deze tafel, waar ik nu aan zit) staat:

Fock you lelijke marokaan

en eronder in een ander handschrift: Vind ik ook!

weer een ander: Ik niet. De mening is niet juist beargumenteerd. Overigens; het is Marokkaan. Met twee k's dus.

en: Waarom kunnen meiden wel hartjes tekenen?
Daaronder dan een paar hartjes.

Ook ergens stond iets over Pindakaas met stukjes.

Laatst gewijzigd op 29-05-2010 om 08:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2010, 12:51
JJoosje
JJoosje is offline
Alleen op tafels? Bij ons wordt er veel in de wc-hokjes geschreven. Veel van hetzelfde, wel.

Vind je *naam* leuk?
Ja Nee
x x
x x
x x
<duizenden kruisjes>

En gezeur over ongesteldheid waar anderen op reageren door te schrijven dat ze vinden dat die anderen zeuren. Een hele ruzie ontstaat er dan meestal.
Oud 28-05-2010, 19:14
Verwijderd
Wc-hokjes, da's grappig ja.
Bij ons staat er een hele discussie over TH en of Tom wel of niet gay is op
Echt lachen.
En nog 1 of ander emogedicht van een meisje dat liefdesverdriet heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 22:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wc-hokjes, da's grappig ja.
Bij ons staat er een hele discussie over TH en of Tom wel of niet gay is op
Echt lachen.
En nog 1 of ander emogedicht van een meisje dat liefdesverdriet heeft.
Tom (gitarist) is niet gay ik dacht dat de discussie 'is ie gay' alleen over Bill (zanger) gingen
Oud 29-05-2010, 08:47
Verwijderd
Nee, over Bill gaat de vraag 'is het een hij of een zij'

Bij ons staat er niet zo veel, maar wij hebben dan ook een uitzonderlijk brave/strenge school.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 08:53
Dingaantouwtje
Topictitel even aangespast, WChokjes zijn nu ook legaal
Oud 29-05-2010, 15:05
k@rlijn
k@rlijn is offline
bij ons staat er zo,n populaire jongens top 10 bij de wc.
en op de tafels zijn van die skl,s die hun klas op schrijfen en het later doorkrassen omdat ze dan een klas hoger zitten.

en heel veel hartjes.
maar ook stickers. enz
Oud 29-05-2010, 16:10
Verwijderd
Oh en op een andere WC staat dan nog *naam* is lelijk, maar de naam was doorgekrast xD

Volgens mijn ging dat TH gedoe idd over Bill. En of het nou jongens of meiden zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 00:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wou net zeggen, volgens mij is er weinig discussie mogelijk over het geslacht van Tom (in mijn ogen ook over Bill, aangezien het overduidelijk tweelingbroers zijn maar dat terzijde)

OT: Bij ons op school werd er niet op de tafels geschreven, want dan mocht je een middagje kauwgum krabben
Oud 30-05-2010, 14:09
Miekje*
Miekje* is offline
Bij ons op school worden regelmatig de deuren schoongemaakt, dus er staat meestal niks op. Bij de kleedruimte van de meiden wel. Daar staan de kozijnen en douchehokjes en alles wat maar beschrijfbaar is, meestal vol. Maar ook met dingen zoals 'ik haat *naam*!' en 'fuck gym!' en '*naam* hartje *naam*'. Ik schrijf zelf nooit, ik vind het een beetje kansloos.
Oud 30-05-2010, 15:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohja, volgens mij heb ik wel eens 'Linkin Park' oid op de gymmuur geschreven. En ik hartje geen idee meer wie ik toen hartte
Oud 30-05-2010, 22:19
Sherlock
Sherlock is offline
Omg de verhalen die wij op tafels schreven
Oud 31-05-2010, 10:02
Verwijderd
Bij ons staat er op menig stoel SLET. Best wel grappig als er dan een jongen op zit.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 22:20
silentbob
silentbob is offline
bij ons niet zoveel meer geloof ik, in de 2e en 3e zjn ik en een paar vrienden vaak bezig geweest overal IVMDT(Ik Verveel Me De Tering, heb ik ooit bedacht tijdens een saaie duitsles in de 2e, en is vervolgens door heel veel anderen overgenomen) op te schrijven, soms ook voluit met betekenis(laatst weer even tot leven geroepen door het met een stormaansteker in een bankje te schroeien)
vooral op de tijdelijke dependance hebben we de boel goed volgezet(ook de vloer in de hoek van 1 lokaal)
nu al een poosje niet meer gedaan, maar het staat nog steeds op sommige plekken(in elk geval op 1 brandslanghaspel)
wc's staan bij ons ook eigenlijk alleen een paar tags, vorig jaar was er 1 waar ze lullen hadden getekend, ik geloof met erboven welke is van jou/welke lijkt het meest op die van jou ofzo en dan 3 verschillende groottes lullen met een vakje ervoor(waar natuurlijk 1 naast was getekend die de hele deur bedekte...)

stonden op een gegeven moment ook, vooral op de studiezolder(bovenste verdieping, is 1 lokaal) vage poppetjes getekend, beetje lijkende op kud
en die waren perfect om er 2 streepjes in te zetten en een paar ballen eronder en het waren ineens lulpoppetjes

ook hebben we nog es op die studiezolder wat hakenkruizen en WP neergezet(en heel veel spuggpropjes op de steunbalken geschoten)

vroeger waren er btw nog wel eens gesprekken en polls op de tafels, maar sinds ze nieuwe tafels hebben gekocht die moeilijker te beschrijven en makkelijker schoon te maken zijn, is dat behoorlijk afgenomen
heb ook het idee dat er in elk geval dit jaar niks tot bijna niks nieuws bij is gekomen kwa geschrijf/tags
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Overigens worden er bij ons op school wel overvloedig piemeltjes om de stoelen getekend. En dan allemaal meiden die niet op die stoel willen zitten omdat er 'en piemel op staat, iehww!'
Oud 01-06-2010, 20:31
Macrador
Macrador is offline
Het begint met een K en eindigt op een t en er past een worst in:

een koelkast

Mogen het ook tekeningen zijn
Mijn figuurtje wordt blijkbaar populair op school. " Larry de avontuurlijke schildpad"
Oud 02-06-2010, 15:51
Geel
Geel is offline
Citaat:
Omg de verhalen die wij op tafels schreven
Oud 02-06-2010, 15:55
*flawless*
*flawless* is offline
haha, een poll ben ik nog niet op een tafel tegengekomen xD

Wel wijze adviezen, zoals " *naam* is een enorme player, hij neukt je en dan dumpt hij je"
Of: " *doorgekraste naam* *nieuwe naam* is knap"
En dan de gebruikelijke dingen: wie er allemaal een slet is, of lesbisch oid.

Ik vind het altijd wel amusant om te lezen .
Oud 02-06-2010, 19:30
Verwijderd
Bij ons staat er op elke wc-deur: "wie dit leest, is aan het kakken of pissen!!" Telkens in het zelfde lelijke geschrift, ik kom er slecht van, sindsdien ga ik op school nooit meer naar het toilet... Ook staat er op enkele wc-rolhouders:"Wyh do'nt jou luve my animour??" Dan zijn er van die droge mensen die met een rode alcoholstift verbeteren en er 0/10 bij schrijven... GRAPPIG!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 11:50
Volk
Volk is offline
Op een van de deuren van een kroeg waar ik kom staat in hetzelfde handschrift:
*naam* loves *naam1* 4 evah! Met daaronder

*naam2*
*naam3*
*naam 4*

De namen zijn er in de loop der tijd doorgestreept en toegevoegd. Ik ben altijd weer benieuwd of ze nu weer een andere jongen heeft gevonden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik schrijf zelf nooit, ik vind het een beetje kansloos.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 19:22
Diamera
Diamera is offline
Op de tafel waar ik vandaag een les aan zat, staat:

-Frans is kut-

En dan in de hoek:

-Alore on danse-
-Het is alors, niet alore-

en dan een pijl naar -Frans is kut- Die heb ik inmiddels doorgekrast
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 11:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alleen gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen
Oud 06-06-2010, 19:43
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Bij ons op de wc heeft iemand een l*lhoofd getekend.(echt grappig)
En Twinkywinky, dipsy, lala en po...
Doe een wens NU! verder namen en onzin.

en op het prikbord bij wiskunde staat iets van: wil je *** (rara ) bel (06-nummer)
Oud 07-06-2010, 18:20
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
en op het prikbord bij wiskunde staat iets van: wil je *** (rara ) bel (06-numme
zoiets staat bij ons op en prullenbak op de bovenverdieping van de parkeergarage van de super de boer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2010, 23:40
Verwijderd
Ooit een hele WC-deur ondergekalkt (met zeer zware, zwarte stift):

'ALLES
NAAR DE
KLOTE'

Laatst gewijzigd op 09-06-2010 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 19:42
hometownheroine
hometownheroine is offline
bij ons op de tafels staan duizende dingen in de geest van: "FC TWENTEEEU" "FCT 4 LIFEEEEEE" "TWENTE KAMPIOEN OLÉÉ OLÉÉEEEE"
ernstig intelligent dus .
Oud 25-06-2010, 20:04
Verwijderd
Op één tafel:

Ik *hartje* *naam*. Dan: Wat een kutnaam! Ernaast: En ik *hartje* *naam*. Erachter: IK NIET!

het leuke is dat ik precies weet wie het allemaal geschreven heeft <3
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 10:39
MooZboot
MooZboot is offline
ik heb toen in het megagroot SLET op de deur geschreven
of de wc bril staat vol met pijltjes.
Of
Poep is lekker.
OF
zoeits van wie dit leest is gek.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 14:56
liquidRain
liquidRain is offline
Wel veel meiden die van alles lezen, maar ja die moeten ook naar die deuren kijken. Bij ons wordt er eigenlijk niks opgeschreven want de week erop is het toch witgeverfd (elk weekend) Maar er wordt altijd de hele WC ondergepist. Het meurt naar kadavers daar. Soms (Serieus) zit het zelfs tot aan het plafond. Alsof ze een "wie het hoogst kan pissen wedstrijd" aan het doen zijn... maar dit is totaal offtopic dus stuur me maar weer zo'n PMetje dat ik dat niet mag doen
Oud 26-06-2010, 15:02
Infidel
Infidel is offline
WC's worden geverfd, daar staat echt niets meer (iedereen heeft door dat 't zinloos is), er is ook een algemene regel 'geen schrijfbewegingen op de tafel maken', die in de brugklas hilarisch is en ook redelijk wordt nageleefd, maar de nieuwe rage is een boodschap in propjes op het plafond te schieten.
Oud 09-07-2010, 15:48
Verwijderd
vanalles, geroddel over leraren, over leraren die een stelletje zijn of toch weer niet, wie mensen haten en er staat vaak 10000x ik ben ongesteld of wie ben jij? of i was here

maarja ik ga alleen maar naar de wc op school als ik ongesteld ben ofzow, maar dat is echt irritant als iedereen je aankijkt als je je tas meeneemt naar de wc.
bij ons zijn er trouwens nog weinig wc's heel, brillen die ervanaf hangen, deuren die eruit zijn,deuren die niet meer op slot gaan enz. enz. enz. trouwens wel kut dat je wc papier moet halen bij de receptie!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:33
MooZboot
MooZboot is offline
"ik ben ongesteld" die kende ik nog niet.
Als ik weer op de wc kom zal ik er aan denken
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 09:46
Verwijderd
De dood aan de leraren van onze school stond onderaan de schooltafel met typeex
Mensen gaan soms een beetje ver met die teksten (naar mijn mening)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 15:23
Verwijderd
Bij ons stond er altijd: Naam van de klas, of .... stinkt.
Er stond ook eens een verhaal over iemand die heel onzeker was.
Daar kwamen veel reacties op: zielig kind, en andere niet nader te benoemen reacties
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 06:32
Verwijderd
bij ons hebben de buroos van de leraren van die metalen randen waardoor je niet kunt zien wat degene die helemaal vanvoren tegen het buro van de leraar aanzit uitspookt. De voorkanten van die dingen zijn helemaal de klote gekrast
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 10:45
Sudoku.
Sudoku. is offline
Op één wc deur stond altijd het hele liedje 'Hakuna Matata' uitgeschreven. Geweldig.
Oud 22-08-2010, 00:10
Verwijderd
Ik heb deze ooit eens in de bus zien staan:

'Wie dit leest is een kankerlyer.' Vervolgens heb ik in school op de wc wat varianten neergekald als: 'Wie dit leest is een homo' of 'wie dit leest is gek' etc etc. Je voelt je als lezer meteen aangesproken.

Ooit heb ik in een bus heel groot bij de achterzitting op de zijkant met dikke zwarte stift zien staan:

Ik
Ik Wil
Ik Wil Je
Ik Wil Je Pijpen
Ik Wil Je Pijpen Nu
Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen
Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen Oprollen

Deze vond ik best origineel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 20:09
Dingaantouwtje
Die heb je ook met Ik wil je kussen op je bed leggen
Oud 22-08-2010, 21:23
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Die heb je ook met Ik wil je kussen op je bed leggen
En stiekem is die nog veel leuker ook.
Oud 30-08-2010, 13:59
Verwijderd
was laatst bij een warenhuis, op de wc-deur stond uitleg, hoe je in de winkel ernaast het makkelijkst kon stelen,

vond ik echt vaag, en helemaal dat die winkel dat dr gewoon op laat staan, ik neem tenminste aan dat de schoonmaker het vast wel heeft gezien.

en op school stond ook een keer,
wie heeft er een regelement nodig?
ik schrijf ze voor je voor 1 euro, en dan n telefoonnummer erachter
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 19:09
Eryc
Eryc is offline
Bel 06-00000000 voor wc-pot seks
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 19:29
goeieboeie
goeieboeie is offline
Citaat:
bij ons niet zoveel meer geloof ik, in de 2e en 3e zjn ik en een paar vrienden vaak bezig geweest overal IVMDT(Ik Verveel Me De Tering, heb ik ooit bedacht tijdens een saaie duitsles in de 2e, en is vervolgens door heel veel anderen overgenomen) op te schrijven, soms ook voluit met betekenis(laatst weer even tot leven geroepen door het met een stormaansteker in een bankje te schroeien)
vooral op de tijdelijke dependance hebben we de boel goed volgezet(ook de vloer in de hoek van 1 lokaal)
nu al een poosje niet meer gedaan, maar het staat nog steeds op sommige plekken(in elk geval op 1 brandslanghaspel)
wc's staan bij ons ook eigenlijk alleen een paar tags, vorig jaar was er 1 waar ze lullen hadden getekend, ik geloof met erboven welke is van jou/welke lijkt het meest op die van jou ofzo en dan 3 verschillende groottes lullen met een vakje ervoor(waar natuurlijk 1 naast was getekend die de hele deur bedekte...)

stonden op een gegeven moment ook, vooral op de studiezolder(bovenste verdieping, is 1 lokaal) vage poppetjes getekend, beetje lijkende op kud
en die waren perfect om er 2 streepjes in te zetten en een paar ballen eronder en het waren ineens lulpoppetjes

ook hebben we nog es op die studiezolder wat hakenkruizen en WP neergezet(en heel veel spuggpropjes op de steunbalken geschoten)

vroeger waren er btw nog wel eens gesprekken en polls op de tafels, maar sinds ze nieuwe tafels hebben gekocht die moeilijker te beschrijven en makkelijker schoon te maken zijn, is dat behoorlijk afgenomen
heb ook het idee dat er in elk geval dit jaar niks tot bijna niks nieuws bij is gekomen kwa geschrijf/tags
Dan staat er zeker ook overal CALIMERO
En zijn de IVMDT vervangen door I*hartje*MDT

Want je zit op dezelfde school meneertje! Zekerweten
Oud 29-09-2010, 23:28
Verwijderd
Op de stenen buiten staat overal
Ik wil n**ken bel me 06..........
En op de tafels binnen staan hele gesprekken van
Hallo
Hoooi
Hoest
Goe en met jouw

En verder staan zowel op tafels als op wc hokjes piemels getekend
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 15:09
Verwijderd
allemaal afdrukken van uitgedrukte sigaretten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 16:09
Verwijderd
nie echt een tekst, maar vorig jaar was een stoel helemaal volgeplakt met voetbal plaatjes, ik heb vandaag ook op een paar plaatsen neergekalkt 'Homo sapiens non urinat in ventum' (Latijn FTW)

Laatst gewijzigd op 15-10-2010 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 16:26
me-nu
me-nu is offline
"Tot de schijt ons dood" is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Ook "Werklozen is een werkwoord" is wel lachen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 17:57
Verwijderd
ik spot nu ook steeds meer tekeningen van n**kende konijnen op de deuren.
ook een graffiti tag die bij mij in de omgeving nogal vaak gespot is, dus blijkbaar zit/zat die ene tagger bij me op school!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 21:02
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Dan staat er zeker ook overal CALIMERO
En zijn de IVMDT vervangen door I*hartje*MDT

Want je zit op dezelfde school meneertje! Zekerweten
jep, werd idd vaak vervangen door een hartje(maar vooral op de tijdelijke dependance, daar zag ik het vorrnamelijk tenminste)
calimero weet ik zo niet... zou kunnen

maar ik heb gehoord dat IVMDT ook is overgenomen op een paar andere scholen, dus helemaal zeker is het nog niet
werd ook door veel anderen hier op school overgenomen, maar ik heb het bedacht(tijdens een saaie duits les in de 2e)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 21:51
Verwijderd
wchokje lowlands 2003:
"They scrub these walls to stop my pen, but the shithouse poet has struck again"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten