Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2010, 15:29
flanke
flanke is offline
Doen jullie je ogen open of toe bij de tandarts?

Ik open, maar probeer mij altijd ergens op een punt ergens in de kamer te focussen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:31
Thinus
Thinus is offline
Ik zeg altijd dat ie me maar wakker moet maken wanneer hij klaar is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:39
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Ik hou me ogen altijd open.. behalve als ze met zo'n schoonmaakding bezig zijn waar dan water uitkomt.. dan doe ik me ogen dicht anders spuit al dat water in me ogen. En die vent praat altijd tegen mij,, dus dan hou ik me ogen liever ook open.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 16:20
Verwijderd
open, behalve als ik dingen eng ga vinden dan gaan ze vanzelf dicht
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 16:23
Verwijderd
Ik hou mijn ogen altijd open.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 20:11
Verwijderd
Open en ik kijk niet echt ergens naar, gewoon langs de tandarts naar het plafond, maar echt bekijken doe ik het plafond niet. En als er iets spettert, dan knipper ik. M'n ogen echt een tijdje sluiten zou ik geloof ik akelig vinden.
Ze hebben we een keer een voortand moeten bijslijpen en vullen, daarbij lag ik zo in de stoel dat mijn hoofd lager lag dan mijn voeten, zodat de tandarts er goed bij kon. En omdat het nogal spetterde, kreeg ik een doek over m'n ogen etc (en vooral ook in m'n nek, volgens de tandarts weten die spetters namelijk altijd de weg naar je nek te vinden ). Toen had ik ook m'n ogen open onder die doek.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 20:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb m'n ogen volgens mij meestal dicht (weet het niet goed, let er eigenlijk niet op) omdat ik slecht tegen fel licht kan wat je meestal wel hebt bij de tandarts.
Oud 18-11-2010, 20:24
Picidae
Picidae is offline
Mijn ogen beginnen spontaan te tranen als ik ze daar (langer) openhoudt, ik doe ze geregeld dicht, en dan soms weer open omdat ik veel te nieuwsgierig ben naar wat er allemaal gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 20:33
Diamera
Diamera is offline
Ik heb ze altijd open, maar nu je het zegt, ik weet nooit waar ik naar moet kijken. Onze tandarts heeft een tv in het plafond zitten, waar je naar kunt kijken, maar dat is zo'n aquarium-dvd dus meestal kijk ik gewoon weg, naar de lamp ofzo. Ik kijk ze het liefste gewoon aan eigenlijk, maar dan heb ik altijd het idee dat ik ze zo lomp zit aan te staren terwijl ze bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga niet met mijn ogen dicht bij de tandarts liggen, no way Jose
Oud 19-11-2010, 08:55
Martiño
Martiño is offline
Mijn oude tandarts had altijd een tekening boven de stoel hangen, dus dan had je iets om naar te kijken. Mijn huidige tandarts heeft alleen een systeemplafond, maar wel heel erg mooie blauwe ogen.
Oud 19-11-2010, 11:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
open, behalve als ik dingen eng ga vinden dan gaan ze vanzelf dicht
+ als het spettert.
Oud 19-11-2010, 17:16
gurl19
gurl19 is offline
Ik doe mijn ogen altijd dicht. Ik heb een hekel aan die felle lamp, en heb ook geen zin om steeds na haar hoofd te kijken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 18:39
Em.
Em. is offline
Open. Ik bestudeer het plafond.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 11:47
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wordt meestal geholpen door de assistentes. Open dus.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 15:26
FrantiC
FrantiC is offline
Open! Mijn tandarts heeft namelijk onderstaande afbeelding (van McEsher) aan zijn plafond hangen, houdt je bezig!

Oud 21-11-2010, 15:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben echt verbaasd dat zo veel mensen hun ogen openhouden, het heeft me altijd nogal logisch geleken dat als je pijn hebt, je je ogen sluit, niet alleen bij de tandarts, maar sowieso?
Oud 21-11-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt verbaasd dat zo veel mensen hun ogen openhouden, het heeft me altijd nogal logisch geleken dat als je pijn hebt, je je ogen sluit, niet alleen bij de tandarts, maar sowieso?
Ik heb niet per definitie pijn bij de tandarts Als er bv. geboord moet worden, voelt dat wat irritant, maar het doet geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 15:47
dr.rootz
dr.rootz is offline
Mijn ogen zijn meestal gericht op de mooie assistente. Jammer dat ik altijd zo vlug klaar ben.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 07:40
Verwijderd
Ik heb mijn ogen altijd open bij de tandarts. Ik kijk langs die lamp naar het plafond ofzo, maar volgens mij kijk ik niet echt bewust ergens naar.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 09:28
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik heb niet per definitie pijn bij de tandarts Als er bv. geboord moet worden, voelt dat wat irritant, maar het doet geen pijn.
idem hier. ik doe vaak wel mijn ogen toe, maar dat is niet omdat het pijn doet ofzo - ik ben laatste keer zelfs in slaap gevallen toen mijn tandarts een kies aan het uitboren was ... tot vlak tegen de zenuw
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 09:45
Verwijderd
Citaat:
idem hier. ik doe vaak wel mijn ogen toe, maar dat is niet omdat het pijn doet ofzo - ik ben laatste keer zelfs in slaap gevallen toen mijn tandarts een kies aan het uitboren was ... tot vlak tegen de zenuw
In slaap gevallen Dat is toch best een prestatie
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 11:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen Ik heb eigenlijk altijd pijn bij de tandarts, of vooral bij de mondhygiëniste misschien, hmpf.
Oud 23-11-2010, 20:54
Leerling205
Leerling205 is offline
Spuit en boorwerk ogen dicht, voor de rest open!
Oud 25-11-2010, 06:00
Verwijderd
Ik vraag altijd of ik mee kan kijken met een spiegel + uitleg = mooi
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 06:30
RonaldVG
RonaldVG is offline
Altijd ogen open , is dan niet bepaald iets om dan naar te kijken.
dus meestal wel naar het plafond ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:17
Thirza!
Thirza! is offline
we hebben loesjes aan het plafon hangen, dus ik moet soms nog best wel lachen bij de tandarts
De tandarts waar ik bij zit heeft ook aardig humor, ik ga er niet met heel veel tegenzin naar toe,
behalve zown prikje voor de verdoving(A)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 13:03
Verwijderd
Onze tandarts is nogal praatgraag en ik kom er al sinds mijn vierde, dus hij vertelt me van alles over wat het gevaarlijkste dier ter wereld is, waarom ik later tandarts moet worden, wat de pest is met de huidige politiek, wat hij vindt over alle geschiedkundige gebeurtenissen sinds de val van het West-Romeinse rijk en bovendien zit hij vol anekdotes en grappen.
Al met al ben ik helemaal niet bezig met het al dan niet open hebben van mijn ogen. Geen idee, dus.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten