![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet het niet hoor, misschien moet het ook niet veel groter gemaakt worden dan het is.. Ik zou het zelf meer beschouwen als een slechte poging tot kleedkamer humor van een oudere, waarschijnlijk meer intimiderende, jongen. Even heel flauw (letterlijk) testen wat voor vlees hij in de kuip heeft..
Belangrijk is echter hoe jij je er zelf onder gevoeld hebt, mocht het zo zijn dat jij er heel erg van geschrokken bent en nu niet meer naar gym/ de douche durft, dan is het inderdaad belangrijk dat je erover praat met iemand van de school die je vertrouwen doet (de gymleraar zelf, jouw mentor, vertrouwenspersoon). |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het belangrijkste al gezegd is.
||
![]() |
Citaat:
wij staan dus heel dicht tegen elkaar aan en dan gebeurt het vrij vaak dat je iemand zijn piemel aanraakt hier word bij ons nooit een probleem van gemaakt ook gebeurt het bij ons weleens bewust dat iemand aan een ander zijn piemel zit of in iemand zijn reed knijpt maar dan is het altijd voor de grap ![]() maar als hij echt doelbewust lekker met jou piemel zat te spelen ofzo of je probeerde af te trekken zou ik me wel zorgen gaan maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Liev ende sagt/saai egeltje#1590 Miekje* | 500 | 11-01-2012 17:15 | |
Seksualiteit |
omkleed vragenlijst mikeje | 46 | 13-07-2011 23:53 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #144 Verwijderd | 500 | 14-04-2009 22:38 | |