Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 14:38
ikkedus123
ikkedus123 is offline
hey,

ik ben 12 en sinds een paar weken zit ik nou in de eerste klas van de middelbare school. op mijn vorige school, hoefden wij naar de gym nooit te douchen maar nu moet dat wel. We moeten dan met alle jongens douchen. Nu zit er een jongen in de klas die een keer is blijven zitten, en die heeft al een best grote piemel. Hij komt bij het douchen altijd naast mij staan.. week voor de vakantie liep hij langs en pakte mijn piemel vast.
morgen weer gym..

Is het normaal dat ze onder de doche aan elkaars piemel zitten?

Ik hoop op snelle reactie..
Oud 25-10-2010, 15:36
Danny-058
Danny-058 is offline
ik vind dat niet normaal .
ik let daar niet eens op met douchen haha.
Oud 25-10-2010, 15:40
Verwijderd
ehm... nee. Vergelijken is normaal maar aanraken is een beetje te ver

Laatst gewijzigd op 30-10-2010 om 13:21.
Oud 25-10-2010, 20:45
Verwijderd
aanraken is nooit normaal als jij dat niet wil.
Oud 26-10-2010, 06:01
RAWRx
RAWRx is offline
Citaat:

i second that
Oud 26-10-2010, 07:36
Verwijderd
Het is niet normaal. En zeker als jij dat niet wilt.
Oud 26-10-2010, 08:34
MiBe
MiBe is offline
Je moet wel geduldig zijn dan. Als iemand dat bij mij had gedaan had hij alle hoeken van de doucheruimte gezien.
Oud 27-10-2010, 21:58
Underwear=fun
Underwear=fun is offline
Is die jongen gay ofzow?
Oud 30-10-2010, 13:47
BlackRoseLoves
BlackRoseLoves is offline
Citaat:
ja id zeker als jij het niet wil
Oud 31-10-2010, 14:23
Verwijderd
Het is niet normaal, als jij je er goed bij had gevoeld had het nog gekund, maar aangezien jij dit niet wil moet je het zeker niet toelaten, bij zulke dingen moet je hard optreden, gebeurt het nog eens hou dan je handen niet thuis of ga naar de school, naar de mentor,vertrouwenspersoon of directeur, want hier gaat het niet om een afgepakte gum maar wel ff om iets ernstigers
Oud 31-10-2010, 14:31
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Is die jongen gay ofzow?
als die aan die van mij zat, zou die nu met 2 blauwe ogen rondlopen...

volgende keer moet je gewoon vragen ofdie gay is, staat ie meteen voor schut!
Oud 31-10-2010, 22:13
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
als die aan die van mij zat, zou die nu met 2 blauwe ogen rondlopen...

volgende keer moet je gewoon vragen ofdie gay is, staat ie meteen voor schut!
Wat is er voorschut aan gay zijn?
Oud 31-10-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is er voorschut aan gay zijn?
dat heet dissen
Oud 31-10-2010, 22:41
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
dat heet dissen
Dissen met iemands seksuele geaardheid =

Laatst gewijzigd op 31-10-2010 om 22:59.
Oud 31-10-2010, 22:55
Verwijderd
lisanne snapt het.
Oud 01-11-2010, 09:35
Pluis
Pluis is offline
Prachtig, zullen we het nu weer houden bij tips aan die jongen ipv een discussie over of iemand gay is of niet?
Oud 10-11-2010, 19:42
FFFox
FFFox is offline
oei....oei... ik zou oppassen....
Oud 10-11-2010, 20:14
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Inderdaad meteen naar de vertrouwenspersoon/directeur/leraar of maar iemand anders die je vertrouwd. (iedere leraar bij jou op school weet wel wie je vertrouwenspersoon is. Die is getraind om dit soort dingen te behandelen)
Je moet je iig niet schamen ervoor. Die jongen deed dat bij jou. Dat heeft niks met jou te maken, het is niet jouw fout.

Niemand mag aan jou lichaam zitten zonder dat jij dat wil. Maar dat is ook al vaak genoeg gezegd.
Oud 11-11-2010, 07:37
maximt1
maximt1 is offline
Citaat:
hey,

ik ben 12 en sinds een paar weken zit ik nou in de eerste klas van de middelbare school. op mijn vorige school, hoefden wij naar de gym nooit te douchen maar nu moet dat wel. We moeten dan met alle jongens douchen. Nu zit er een jongen in de klas die een keer is blijven zitten, en die heeft al een best grote piemel. Hij komt bij het douchen altijd naast mij staan.. week voor de vakantie liep hij langs en pakte mijn piemel vast.
morgen weer gym..

als iemand dat bij mij zou doen zou ik hem recht in zijn testikels trappen (wel zacht)
Oud 13-11-2010, 22:43
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Inderdaad meteen naar de vertrouwenspersoon/directeur/leraar of maar iemand anders die je vertrouwd. (iedere leraar bij jou op school weet wel wie je vertrouwenspersoon is. Die is getraind om dit soort dingen te behandelen)
Je moet je iig niet schamen ervoor. Die jongen deed dat bij jou. Dat heeft niks met jou te maken, het is niet jouw fout.

Niemand mag aan jou lichaam zitten zonder dat jij dat wil. Maar dat is ook al vaak genoeg gezegd.
Goedzo, hier ben ik het volkomen mee eens! En nu nog zelf geloven, TS.
Oud 14-11-2010, 11:46
Verwijderd
Ik weet het niet hoor, misschien moet het ook niet veel groter gemaakt worden dan het is.. Ik zou het zelf meer beschouwen als een slechte poging tot kleedkamer humor van een oudere, waarschijnlijk meer intimiderende, jongen. Even heel flauw (letterlijk) testen wat voor vlees hij in de kuip heeft..

Belangrijk is echter hoe jij je er zelf onder gevoeld hebt, mocht het zo zijn dat jij er heel erg van geschrokken bent en nu niet meer naar gym/ de douche durft, dan is het inderdaad belangrijk dat je erover praat met iemand van de school die je vertrouwen doet (de gymleraar zelf, jouw mentor, vertrouwenspersoon).
Oud 16-11-2010, 21:57
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Dissen met iemands seksuele geaardheid =
ehh je kan heel heilig doen... maar heel veel jongens schelden nog gewoon met homo hoor... ik heb echt helemaal niks tegen homo's maar gewoon als scheldwoord heb ik het wel eens gebruikt...
Oud 16-11-2010, 22:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
ehh je kan heel heilig doen... maar heel veel jongens schelden nog gewoon met homo hoor... ik heb echt helemaal niks tegen homo's maar gewoon als scheldwoord heb ik het wel eens gebruikt...
Maar dan maakt het toch nog niet uit dat hij homo is?
Ik denk dat het belangrijkste al gezegd is.
Oud 07-02-2011, 11:55
jordydenbesten
jordydenbesten is offline
Citaat:
hey,

morgen weer gym..

hee ik weet natuurlijk niet hoe groot bij jullie de douche ruimte is maar wij hebben een hele kleine doucheruimte maar we willen toch met z'n allen douchen omdat anders de helft moet wachten enzo.

wij staan dus heel dicht tegen elkaar aan en dan gebeurt het vrij vaak dat je iemand zijn piemel aanraakt hier word bij ons nooit een probleem van gemaakt

ook gebeurt het bij ons weleens bewust dat iemand aan een ander zijn piemel zit of in iemand zijn reed knijpt maar dan is het altijd voor de grap

maar als hij echt doelbewust lekker met jou piemel zat te spelen ofzo of je probeerde af te trekken zou ik me wel zorgen gaan maken.
Oud 07-02-2011, 14:45
Pluis
Pluis is offline
mooie up, maar je hebt al een topic op L&G

Regels voor berichten