Advertentie | |
|
![]() |
|
Op mijn basischool was het verplicht, op de middelbare niet meer. Je kan kiezen, maar ik ga nooit, we hebben hele oude en vieze douche's, waar je ook nog vaak kout water hebt. Op de basisschool ging je met z'n allen (meisjes en jongens wel gescheiden) in 1 grote ruimte met een stuk of 10/15 douche's.
Ik vind niet dat het verplicht moet zijn, je moet het zelf weten.
|
Bij mij was het op de basisschool ook verplicht en nu niet meer. Als je wil douchen mag je vijf minuten eerder weg maar niemand doet dat, de douches hier zijn niet echt fijn en hier let ook iedereen wel op elkaar. Wel vervelend want ik heb dus de eerste twee uur gym
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij ons is het volgens de schoolregels verplicht om te douchen als je een blokuur gym hebt. WIj hebben de laatste twee uur gym dus niemand doucht op school, iedereen gaat thuis. Ik heb trouwens nog nooit op school gedoucht en volgens mij mag het nu helemaal niet meer met legionella ofzow
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bij ons was het ook verplicht, maar echt dat ik het niet deed. Op de basisschool wilde de leraar idd wel eens binnen lopen, nou dank je wel. Ik waste alleen m'n voeten. Zeker op de middelbare school douchte ik niet, soms ging ik wel ff langs huis om te douchen. (Bestreiden is volgens mij fout geschreven, vergeef mij ajb. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij ons op school is het geen kwestie van keuze....er zijn gewoon geen douches! (I know, mijn school is arm) Op mijn vorige school waren er wel douches en het was min of meer verplicht. In het begin was iedereen wel een beetje beschaamd, maar naderhand gaat het steeds beter. Je moet er aan wennen. Niemand is namelijk perfect.
|
Bij ons zijn dit jaar de douches verbouwd enzo... maar niemand maakt er gebruik van (omdat niemand het doet, doe jij het ook niet) Ook is het één grote ruimte dus echt fijn is dat ook niet.
Op de basisschool moesten we op een bepaald moment wel douchen omdat we toen aparte hokjes hadden... dat was erg fijn.. en je voelde je dan ook gewoon schoon... Het verplicht stellen vind ik echt onzin.. Maar aan de andere kant is het wel goed, omdat mensen zich zo minder gaan schamen omdat iedereen het doet. Het helpt mensen vaak over een bepaalde grens heen. Alleen 'verplicht' is ook zo dwingend, maarja
||
Citaat:
Sowieso vind ik ook dat het een hoop types in mijn klas niks aangaat hoe ik er uit zie in mijn nakie. Ik douche dus niet na de gym, maar kheb ook het geluk dat het mijn laatste twee uren zijn en dat het dus niet zo'n groot probleem is.
|
Verwijderd
|
Op mijn middelbare school was er zo'n regel dat wanneer alle meisjes altijd zouden douchen, er aan het eind van het jaar een grote taart zou zijn... Maar ja, dat werkte niet. De douches waren altijd gewoon of te koud of te smerig. 'k Heb in het begin me altijd nog gewoon snel gewassen (oksels + voeten +gezicht) daarna was ik dat ook zat, toen had ik gym sowieso als laatste en deed ik toch niet echt zo hard mee dat ik ging zweten...
Mja, op de basisschool ging dat al zo, gewoon beetje wassen en klaar... 'k Heb het ook nooit vies gevonden oid... Ik moet overigens wel zeggen dat, wanneer het apparte hokjes geweest waren en het water iets warmer, ik me zeker wel had gedoucht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
stomme kut hoer met je amerikaanse israelische flag sterf
|
ik vind dat je zelf moet kunnen kiezen. Op de basisschool was het verplicht, en werd er door de gymleraar/lerares gecontroleerd of je wel nat was :-/, nu op de middelbare school is het ook verplicht als we binnen gym hebben. We hebben douchehokjes met deurtjes & slot erop (de meisjes dan, jongens hebben geen deur) maar niemand douched eigenlijk. Daar is te weinig tijd voor enzo...
|
![]() |
|
Bij ons is het verplicht en in de brugklas krijg je dan ook controle, dan komt er een lerares (bij de meiden dan, en een leraar bij de jongens) binnen om te kijken of iedereen doucht. In de hogere klassen is er geen controle meer, en doucht er niemand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ga niet douchen bij ons op school, weet je hoe goor! zijn open douches, echt niet normaal, bekijk het ff, dan ga je toch niet douchen???
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mijn oude school lag er 6 kuub zand in de douches ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb in de eerste een keer helemaal alleen onder die douches gestaan, tijdens een pauze. Ik voelde me heel verrot en toen liet een lerares me douchen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||