Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We zijn zelfs samen aan het werken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus info dan is die info zoveel waard! (en stel de geliefde kan nu niet kloten als iemand8000 of RP ook nog eens geliefde is) |
![]() |
|
ow, lijkt me trouwens duidelijk dat ik uit lijfsbehoud ga stemmen. Denk dus dat Absinthe verstandiger is voor mij, omdat de geliefden natuurlijk niet Solero stemmen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ik begin steeds meer overtuigt te raken avn je evilziener+geliefde functie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, eos voelt het heet worden? Nu er mensen op hen gaan stemmen, heeft hij ineens de reply knop gevonden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien RP geliefde met hem? Express op achtergrond gehouden nu hij niet allemaal : ''JIJ BENT WOLF'' JIJ BENT STOUT'' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godallejezus, ik heb als een dolle gefietst om mijn stem nog op tijd te versturen. Ik hoop dat dat gelukt is, volgens mij was het 20,30 uur precies. 1,5 vertraging verdomme. Pff... Heb dus geen idee hoe de stand nu is maar ik heb op Solero gestemd, als die stem nog meetelt.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat jullie niet goed bij je hoofd zijn om op mij te stemmen. maar wtf, de geliefden mogen winnen ook, van mij.
Ik speel niet raar, ik stem niet raar, de rest is gewoon raar. Zo. En ja, ik ben chagrijnig omdat ik net 2,5 uur over mijn treinreis heb gedaan en totaal verkleumd ben en toen nog keihard ben gaan fietsen om nog te kunnen stemmen en nu ben ik bang dat het toch voor niets was en dat ik er gewoon uitlig vanavond. Als de verrader en evilziener het slim gespeeld hebben that is. Blugh ![]() |
![]() |
|
Hangronde 6
Het blijft nog te bezien welke partij hier slim heeft gespeeld, maar Solero is opgehangen. Hij was dorpeling. Solero, misschien overbodig om te zeggen, maar ik wil je er toch aan herinneren dat nu je dood bent, je niet meer inhoudelijk mag posten. Bedankt. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten De wolven hebben tot morgen 20.30 uur om te happen. De tovenaar heeft even lang de tijd.
Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 19:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kut. Nu snap ik er echt helemaal niets meer van.
En ondertussen word ik verdachter en verdachter natuurlijk. Tijd om EoS op te hangen de volgende keer dan maar. En bij dezen: sorry Solero, je bent écht een geniale speler. Wat wolven betreft dan. Wat betreft geliefden zit je er bij mij ECHT naast. |
![]() |
|
wel ik ben natuurlijk blij dat ik nog leef. Maar ik ben ook enorm verbaasd dat Solero gewoon dorpeling blijkt te zijn. Dan heb ik even geen idee meer wie dan wel de geliefden zijn, ik kan jullie alleen verzekeren dat ik er geen ben.
||
Citaat:
(en dat betekent dus dat ik gelijk heb dat we EoS niét moeten ophangen!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |