Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja. Ik heb eindeloos gezegd dat ik het zou uitmaken als mijn vriendje vreemd zou gaan, totdat het daadwerkelijk uit ging en hij met een ander meisje naar bed is geweest. Daarna zijn we samen weer verder gegaan - niet dat het makkelijk was, maar ik kon niet zonder hem en hij niet zonder mij. Het ligt niet zo makkelijk als ik altijd dacht. Als hij nu vreemd zou gaan, is het heel erg afhankelijk van de context wat ik ervan vind. En ik weet vrijwel zeker dat ik het niet uit zou maken. Is dat zwak? Ik denk het niet. De machtssituatie, die NaamInGebruik hierboven beschrijft, is volgens mij niet zo zwart-wit te zien. Niet weggaan bij je vriendje, betekent niet dat je afhankelijk van hem bent. Alleen maar verliefd.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vreemdgaan is een no go.. ben daar altijd heel makkelijk in geweest.. Als mijn vriendin vreemdgaat laat ik haar met liefde de deur zien en vervolgens de andere kant.
|
Hij kan een klap voor zn stomme harses krijgen in dat geval.
En als hij met iemand heeft gezoend dan valt er nog best wel over te praten. Maar als hij met iemand naar bed is geweest zijn er toch minstens 5 momenten waarop hij had kunnen bedenken dat dit het einde van ons betekend en kan ie een nog hardere klap verwachten en vervolgens heel hard uit mn leven opdonderen.
|
Heb nooit gehad dat een vriend vreemdging (tenzij het wel gebeurt is, maar het me niet verteld is), maar heb wel 1x een vriend gehad die shirtloze foto's van zichzelf naar een ander meisje zat te sturen.
Toen heb ik het wel uitgemaakt, maar sowieso liep die relatie toch al niet lekker.
|
Verwijderd
|
Mensen maken fouten. Ik heb fouten gemaakt en anderen zullen dat vast ook doen. Ik zou razend zijn, net zoals ze razend op mij zouden zijn. En terecht. Maar ik denk niet dat het onoverkomelijk is. Het ligt eraan hoe, waar, wanneer, met wie, waarom, wat, hoe vaak enz. Als iemand frequent vreemdgaat, dan is het natuurlijk snel over en uit. Als het een per ongeluk is (in hoeverre zoiets per ongeluk kan zijn natuurlijk), dan moet daar over te praten vallen, ook al heeft hij/zij het niet meteen verteld.
Ik heb overigens eens gelezen dat het beter is een fout als dat niet te vertellen, omdat je met een schuldgevoel zit. Als je het vertelt, dan ben jij van je schuldgevoel af, maar schuif je het af op de ander, zodat die gekweld wordt met vragen. Ik kan het daar enigszins mee eens zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het gekweld worden door vragen hangt ook heel erg van je persoonlijkheid af. Ik ben niet zo gauw gekweld door vragen. |
![]() |
|
Als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik hem niet meer kunnen vertrouwen. Bovendien is hij dan ook niet de persoon die ik dacht dat hij was, want die zou dat nooit hebben gedaan. Daarom zou ik niet meer in die relatie willen blijven en er dus een punt achter zetten. Ik zou het hem wel kunnen vergeven, maar vergeten kan ik dat niet.
|
![]() |
|
![]() |
Vreemdgaan kan ik behoorlijk boos om worden..
het domme is dat ik het zelf ook 1x heb gedaan.. En het ergste vond ik ook nog dat destijds die jongen waarmee ik een relatie had totaal niet boos was ![]() Blegh had het fijner gevonden als die wel boos was geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ligt eraan, als hij het zou doen, waarom hij het zou doen. Ik kan me voorstellen dat hij een keer met een ander wil, of voor de ervaring met een ander of wat dan ook. Als hij het uit kan leggen, vind ik het ok ; dat betekent dan gelijk dat ik het ook mag (of zou mogen) - mssch zou ik het zelfs wel n keertje doen. Als we van elkaar weten dat we echt met elkaar door willen gaan, vind ik dat het moet kunnen, Hij is niet mijn bezit en ik niet zijn bezit, mensen gaan met zoveel anderen om - - - - . Ik zou wel willen precies willen weten wie de vader van mijn kindertjes zal zijn, en dan op hem kunnen rekenen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |