Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Niet zo'n dom kind zijn en begrijpen dat je alleen maar jezelf ermee hebt door anderen te haten.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hoeft toch geen vrienden met ze te zijn? Doe gewoon normaal tegen ze, zoals je ook normaal doet tegen iemand die je niet kent. Dus als ze iets vragen, geef dan gewoon antwoord, klaar. Ik snap sowieso niet helemaal wat je er aan hebt mensen te gaan haten; als je ze niet mag, dan ga je toch gewoon niet met ze om? Zoek klasgenoten die je wel mag en ga daar mee om.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In dat geval: zoek hulp. Je kan moeilijk alle buitenlanders haten, dat is voor jou onhoudbaar en niemand schiet er iets mee op. |
![]() |
|
![]() |
Het klinkt mij alsof je vooral niet zo goed weet hoe je er zelf mee om moet gaan, is er niemand op je school een mentor of vertrouwenspersoon tegen wie je dit kunt vertellen zodat je samen met zo iemand een oplossing kan vinden om minder haat in je te hebben? Want het lijkt me ook niet prettig voor jezelf.
|
![]() |
|
Je zegt zelf, dat ze zelf geen vrienden hebben en dat de ene een 'dik mormel' is. En dat jij het beter hebt integenstelling tot hun(goeie cijvers, veel vrienden, goed bij de meisjes etc...). Waar maak jij je dan zo'n zorgen om? Negeer die 2. Als jij laat zien dat je ze haat zullen zei het alleen maar leuker gaan vinden, dus zet je erover heen. En als je dan nog niet gaan stoppen zou ik naar je toe gaan, en een hartig woordje met ze speken. En komop je bent 16, dan zou je toch denken dat iemand volwassen zou zijn(2 meisjes).
Veel succes ![]() PS: dat een van die 2 meisjes buitenlands is, is dat dan de reden dat je extreem rechts bent? Want bij mij in d e klas zitten 2 buitelands meisjes die hardstikke aardig zijn. |
![]() |
|
En misschien weet dat ene meisje dat jij extreem rechts bent en dat je nu eenmaal een hekel hebt aan buitenlands mensen. Dus dat is misschien een reden waarom ze zo tegen jou doet, en misschien wel terecht. Wanneer jij iemand niet om wie hij/zijAccepteerd zal diegenen ook jou niet accepteren! Dus , zou ik eens goed nadenken, want wellicht ben jij wel verkeerd bezig(zoals Andijvi als zei).
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind je een beetje op een racistisch persoon lijken. Je doet me echt denken aan zo'n typisch populair verwend jochie dat iedereen die niet aan het ideaal voldoet niet kan uitstaan. Dat dikke meisje en die buitenlandse zijn niet echt voorbeelden van een 'ideaal'. Wáárom haat je ze dan? Beetje dom als je ze haat en niet eens weet waarom.
P.S dat moord en terrorisme doet me weer denken aan dat je ze wil vermoorden.Leef in vrede en harmonie! Of negeer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg... dit lijkt echt een geintje! Serieus haat is iets wat we allemaal hebben dat zou betekenen dat we allemaal in een gekkenhuis thuishoorde
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Haat is helemaal niet normaal, maar wellicht dat je daar over een paar jaar ook achter komt. Het lijkt nogal cool te zijn bij de generatie jongeren die nu rond de zestien is om 'te haten', maar er is helemaal niets cools aan. Het komt kinderachtig en onwetend over, zelfs al ben je nog zo slim.
|
Hoi,
ik had ook een tijdje dat ik een hekel had aan een bepaald groepje meiden in mijn klas. Dit was dan omdat ze mensen hebben gepest en 'populair' waren, en daar misbruik van maakten door anderen dus uit te lachen. Eerst ging ik zelf ook de confrontatie met ze aan, wanneer ze een opmerking maakten over mij of mijn vriendin (ik heb een redelijk grote mond). Het werkte voor even, en het was vooral leuk om ze even af te snauwen. Maar nu merk ik dat wanneer ik niks zeg, niet eens naar ze kijk en vooral niet aan ze dénk, het allemaal veel makkelijker is. Ze zijn voor het grootste deel gestopt met nare opmerkingen (naar mij dan) en soms kan ik nu wel normaal met ze praten. Wanneer één van hen naast mij komt te zitten sta ik meestal gewoon op, omdat ik geen zin heb in gedoe en dat het makkelijkst en het meest vredig is. Je geeft mensen zoveel macht wanneer je er zelf onder lijdt/door moet veranderen, en al helemaal als je school hierdoor wordt verpest. Je doet het allemaal jezelf aan. Deze meisjes beseffen nu dat ze me niet kunnen raken, en niet eens in mijn leven waardig genoeg zijn om me er druk over te maken of erover te denken. Ik geef mijn aandacht alleen aan lieve mensen, zodat deze relaties kunnen groeien, en ik raad jou hetzelfde aan!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Studeren |
Stil in klas? Ducky-men | 0 | 19-03-2011 20:01 | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Liefde & Relatie |
zwaar in de war incognitus | 34 | 12-10-2005 19:43 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 |