Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2010, 22:32
Verwijderd
j

Laatst gewijzigd op 25-10-2015 om 11:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2010, 22:46
DmCraanen
DmCraanen is offline
Zou er gewoon niet zo moeilijk over doen. Laat ze gewoon hun ding doen en negeer eventuele vervelende opmerkingen. Je zegt dat zij dingen zeggen maar ik ga ervan uit dat jij ook wel reacties maakt als je ze beschrijft als ''een dik mormel zonder vrienden''. Als je mekaar niet opfokt zie ik niet in waarom ze moeilijk zouden gaan doen. Hoop dat je moord en terrorisme alleen interessant vindt als studie onderwerp en niet om zelf uit te voeren overigens!

edit: staat dit wel in het goeie subforum trouwens?

Laatst gewijzigd op 27-12-2010 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 23:22
DJ-Pim
DJ-Pim is offline
gewoon zeggen ja ga vrienden zoeken en anders gewoon negeren vriend
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 08:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
edit: staat dit wel in het goeie subforum trouwens?
Er is niet echt een haat-subforum dus dit past hier prima.

Ik zou inderdaad me gewoon eroverheen zetten. Wat verwacht je dat je eraan kan doen? Ze in elkaar slaan schiet je weinig mee op. Je moet ook niet maar gewoon beste vrienden met ze worden. Als je gewoon normaal tegen hen doet, je hoeft niks tegen ze te zeggen of doen maar je mag wel beleefd antwoord geven als ze een pen willen lenen ofzo. Als je onnodig je gaat zitten opfokken puur en alleen omdat ze in je aanwezigheid zijn dan merken zij ook wel dat je geërgerd bent en dan gaan ze niet aardig tegen je doen.

Waarom weet je zo zeker dat zij jou haten, en is dat de enige reden dat jij hen haat? Omdat je denkt dat ze jou haten? Ze houden je zo te horen ontzettend bezig. Ik zou om te beginnen stoppen met over ze nadenken en niet over ze praten/roddelen met je vrienden. Zodra je weer aan ze denkt en haat voelt opborrelen kan je beter meteen aan iets anders gaan denken dat je niet haat.
Het gewoon laten zitten is toch echt de beste oplossing. Dat we jou "dan nog niet kennen" is geen excuus om dan maar een andere oplossing te zoeken.
Oud 28-12-2010, 08:50
Verwijderd
Niet zo'n dom kind zijn en begrijpen dat je alleen maar jezelf ermee hebt door anderen te haten.

Citaat:
Bekenden dingen:
Politiek Extreem Rechts (geen nazi).
Metal Muzikant (niet echt een rede denk ik).
Veel lef.
Goeie Cijfers en Slim.
Geïnteresseerd in extreme dingen (moord en terrorisme).
haha :')
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 09:51
Verwijderd
Je hoeft toch geen vrienden met ze te zijn? Doe gewoon normaal tegen ze, zoals je ook normaal doet tegen iemand die je niet kent. Dus als ze iets vragen, geef dan gewoon antwoord, klaar. Ik snap sowieso niet helemaal wat je er aan hebt mensen te gaan haten; als je ze niet mag, dan ga je toch gewoon niet met ze om? Zoek klasgenoten die je wel mag en ga daar mee om.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Bekenden dingen:
Politiek Extreem Rechts (geen nazi).
Metal Muzikant (niet echt een rede denk ik).
Veel lef.
Goeie Cijfers en Slim.
Geïnteresseerd in extreme dingen (moord en terrorisme).
Gaat dit over jou? En haat je dat ene meisje omdat ze buitenlands is? .

In dat geval: zoek hulp. Je kan moeilijk alle buitenlanders haten, dat is voor jou onhoudbaar en niemand schiet er iets mee op.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 10:36
Verwijderd
Oh, ik dacht dat die lijst over die meisjes ging, maar idd, dat zal wel over TS zelf gaan... Hmm, ja... Zet je er overheen. Als je dat meisje alleen haat omdat ze buitenlandse is, dan ben jij gewoon verkeerd bezig en wordt het tijd dat je eens na gaat denken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 12:28
YumYum
YumYum is offline
Het klinkt mij alsof je vooral niet zo goed weet hoe je er zelf mee om moet gaan, is er niemand op je school een mentor of vertrouwenspersoon tegen wie je dit kunt vertellen zodat je samen met zo iemand een oplossing kan vinden om minder haat in je te hebben? Want het lijkt me ook niet prettig voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 13:39
LauraJansen
LauraJansen is offline
Je zegt zelf, dat ze zelf geen vrienden hebben en dat de ene een 'dik mormel' is. En dat jij het beter hebt integenstelling tot hun(goeie cijvers, veel vrienden, goed bij de meisjes etc...). Waar maak jij je dan zo'n zorgen om? Negeer die 2. Als jij laat zien dat je ze haat zullen zei het alleen maar leuker gaan vinden, dus zet je erover heen. En als je dan nog niet gaan stoppen zou ik naar je toe gaan, en een hartig woordje met ze speken. En komop je bent 16, dan zou je toch denken dat iemand volwassen zou zijn(2 meisjes).

Veel succes
PS: dat een van die 2 meisjes buitenlands is, is dat dan de reden dat je extreem rechts bent? Want bij mij in d e klas zitten 2 buitelands meisjes die hardstikke aardig zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 13:44
LauraJansen
LauraJansen is offline
En misschien weet dat ene meisje dat jij extreem rechts bent en dat je nu eenmaal een hekel hebt aan buitenlands mensen. Dus dat is misschien een reden waarom ze zo tegen jou doet, en misschien wel terecht. Wanneer jij iemand niet om wie hij/zijAccepteerd zal diegenen ook jou niet accepteren! Dus , zou ik eens goed nadenken, want wellicht ben jij wel verkeerd bezig(zoals Andijvi als zei).
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 14:58
Selimmm
Selimmm is offline
Ik vind je een beetje op een racistisch persoon lijken. Je doet me echt denken aan zo'n typisch populair verwend jochie dat iedereen die niet aan het ideaal voldoet niet kan uitstaan. Dat dikke meisje en die buitenlandse zijn niet echt voorbeelden van een 'ideaal'. Wáárom haat je ze dan? Beetje dom als je ze haat en niet eens weet waarom.

P.S
dat moord en terrorisme doet me weer denken aan dat je ze wil vermoorden.Leef in vrede en harmonie!
Of negeer.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 15:02
Verwijderd
j

Laatst gewijzigd op 25-10-2015 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 15:03
Verwijderd
j

Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 15:10
Qimm
Qimm is offline
zoek hulp

haten op je 16e is niet gezond
Oud 29-12-2010, 15:12
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Wat maakt dat rechts nou uit?

En waarom zou hij hulp moeten zoeken? Nog even en hij wordt als autistisch en hooggevoelig bestempeld.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:44
Verwijderd
j

Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:49
Verwijderd
Omg... dit lijkt echt een geintje! Serieus haat is iets wat we allemaal hebben dat zou betekenen dat we allemaal in een gekkenhuis thuishoorde en ik weet zeker dat onze Qimm hiero ook welleens iemand haat Maar die meiden moet je gewoon niks om geven. Uit je tekst maak ik op dat je geen racist bent maar extreem rechts gaat misschien wel een beetje ver. Ik zelf ben ook Rechts
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:50
Qimm
Qimm is offline
dan zal ik wel onmenselijk zijn. wanneer je zulke gevoelens niet kunt beheersen is er imo wat mis...
Oud 29-12-2010, 18:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar t is gewoon ik zit vaak zo erg met haat in me hoofd dat ik het er gewoon echt niet uit kan krijgen.
dit vind ik zorgwekkend
Oud 29-12-2010, 18:55
Chris-s
Chris-s is offline
Vergeet niet, alleen p*ssies slaan meisjes. Als jullie allebei haat tegen elkander hebben, probeer er samen eens achter te komen waarom dan. Ga gewoon 's discussieren met elkaar, en zorg ervoor dat het niet uit de hand loopt...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:56
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Haat is helemaal niet normaal, maar wellicht dat je daar over een paar jaar ook achter komt. Het lijkt nogal cool te zijn bij de generatie jongeren die nu rond de zestien is om 'te haten', maar er is helemaal niets cools aan. Het komt kinderachtig en onwetend over, zelfs al ben je nog zo slim.
Oud 29-12-2010, 23:01
Verwijderd
Stel je niet zo aan, sommige mensen zul je het nu eenmaal niet goed mee kunnen vinden, blijft de rest van je leven ook zo.

En Nederland heeft (gelukkig) een multipolair politiek stelsel.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 01:29
FrankB93
FrankB93 is offline
je kan het negeren dan gaan ze het vanzelf saai vinden

Of je doet ook kinderachtig en gaat ze terug pesten
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 09:38
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoi,
ik had ook een tijdje dat ik een hekel had aan een bepaald groepje meiden in mijn klas. Dit was dan omdat ze mensen hebben gepest en 'populair' waren, en daar misbruik van maakten door anderen dus uit te lachen.

Eerst ging ik zelf ook de confrontatie met ze aan, wanneer ze een opmerking maakten over mij of mijn vriendin (ik heb een redelijk grote mond). Het werkte voor even, en het was vooral leuk om ze even af te snauwen.
Maar nu merk ik dat wanneer ik niks zeg, niet eens naar ze kijk en vooral niet aan ze dénk, het allemaal veel makkelijker is. Ze zijn voor het grootste deel gestopt met nare opmerkingen (naar mij dan) en soms kan ik nu wel normaal met ze praten. Wanneer één van hen naast mij komt te zitten sta ik meestal gewoon op, omdat ik geen zin heb in gedoe en dat het makkelijkst en het meest vredig is.
Je geeft mensen zoveel macht wanneer je er zelf onder lijdt/door moet veranderen, en al helemaal als je school hierdoor wordt verpest. Je doet het allemaal jezelf aan.
Deze meisjes beseffen nu dat ze me niet kunnen raken, en niet eens in mijn leven waardig genoeg zijn om me er druk over te maken of erover te denken. Ik geef mijn aandacht alleen aan lieve mensen, zodat deze relaties kunnen groeien, en ik raad jou hetzelfde aan!
Reageren

Regels voor berichten