Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is waar, de hardware is vaak erg middelmatig, leuk designtje eromheen en dan mag je de hoofdprijs ervoor betalen! Nou weet de gemiddelde Mac/iPhone koper niet wat 'RAM : 4 GB, harde schijf : 250 GB, GPU : Ati Radeon HD 5770' betekent, en dat is waar Apple slim op inspeelt: de koper die bijna niks van computers afweet en gewoon een computertje wil dat simpel werkt en er leuk uitziet. Dat geldt in mindere mate ook voor de Mac Pro kopers, ze denken een erg krachtige computer te krijgen voor een goede prijs, helaas is dat van die goede prijs minder waar: de Helmer kostte minder dan 1500 euro, en kon een 4k videobestand renderen in 64 minuten. Een MacPro met 2 dualcore Intel Xenons op 2.66 Ghz met 4 GB ram deed daar 552 minuten over, terwijl die meer dan 2500 euro kostte.
Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 20:40. |
![]() |
|
Over dat er geen cddrive inzit, wat heb je tegenwoordig nog op cd?
Ik heb zelf ook een laptop zonder cddrive, maar heb deze nog nooit gemist. Verder vind ik de Apple laptops ook veel te duur voor wat het is. De macbook air's zien er leuk uit, maar om daarom nou 500 euro meer voor te betalen.. |
![]() |
|
nouja ik vind een cddrive toch best handig om CD's te luisteren of dingen te installere die ik alleen op cd heb die legaal zijn
![]() maar ik las ook dat de air maar 1 usb poort heeft ( nou weet ik niet of er verschillende versies zijn die er mischien meer hebben) maar dat vind ik dan nog het onhandigst als je bijvoorbeeld een externe hardeschijf hebt en iets naar iemand anders moet kopieren dan moet je dus eerst naar je laptop kopieren en dan naar de andere. of als je wilt printen moet je alles eruuit om de printer aan te sluiten dus dat vind ik wel een erg minpunt ook
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Macbook pro Retina: 13 of 15 inch? Eefjewentelteef | 2 | 19-08-2014 15:55 | |
Software & Hardware |
Macbook problemen met internet via UPC highplaces | 1 | 19-09-2013 16:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongen (11) plast 30 MacBooks op school kapot stuivertje84 | 43 | 21-05-2012 00:23 | |
Software & Hardware |
Macbook voor studie? Verwijderd | 25 | 21-07-2011 13:02 | |
Software & Hardware |
MacBook Pro Verwijderd | 33 | 08-10-2007 20:01 | |
Software & Hardware |
Apple Macbook, verkoop adressen. Doodle! | 6 | 05-08-2006 18:54 |