Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en je zit vast aan MacOS natuurlijk. Daarnaast moet je gewoon, als je een goede laptop wilt, kijken naar een Dell of IBM/Lenovo bak. Dat zijn goede, duurzame laptops die tegen heel wat misbruik kunnen. Zijn gewoon zakelijke notebooks namelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn MBP doet nu vandaag na de eerste keer opladen zo'n 4,5 uur. Supernetjes voor een laptop, want mijn vorige notebook deed het uit de doos ongeveer 3 uur. Verder kun je hem met studentenkorting het beste via apple zelf kopen, dan scheelt het iets van 100 euro. Wat nog goedkoper is, is hem bij iemand via z'n zaak aan laten schaffen. Moet je wel een eigen zaak hebben, maar dan betaal je dus geen BTW
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens verklaar ik die mensen helemaal niet voor gek maar het is gewoon dood- en doodzonde om een MacBook Pro te kopen voor de batterijduur. Koop dan gewoon een 'normale' notebook met een 9 cell accu. |
![]() |
|
Het schijnt dat windows op een macbook helemaal niet probleemloos gaat (viel te lezen in de c't), iets met drivers e.d. Toch echt gemaakt voor osx, als je dat wil gebruiken is er ook niks aan de hand. Moet je gewoon een mac kopen.
En wat hierboven staat klopt, een IBM thinkpad is minstens even duur als een macbook voor zelfde hardware, maar heeft bijv wel een 9 cell battery en de beste build quality onder notebooks (afgezien van Panasonic Thoughbooks en dergelijke) En nietsman natuurlijk heeft niemand spijt van de switch, na 1k neer te leggen voor hardware die in een gewone laptop zo'n 600 euro moet opbrengen.. Dat gaat niemand toegeven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Onzin, maar zeggen dat je MacOSX MOET gebruiken en dus geen keuze meer hebt een voordeel is, is natuurlijk poep van de bovenste plank.
Mensen moeten vooral een Mac kopen als ze dat willen, maar als ze dan onzin gaan lopen verkopen over dat de prijs/prestatie-verhouding goed is, houdt het voor mij snel op. Geef gewoon toe dat je graag wat extra geld neerlegt voor een 'mooie' interface en witte, glimmende hardware met ronde hoekjes. |
![]() |
|||
Citaat:
Sterker nog, de snelste Vistalaptop is een Mac. http://www.pcworld.com/article/id,13...s/article.html Citaat:
|
![]() |
|
Och, het zou mij ook roesten wat iemand koopt hoor. Als iemand blij is met een Windowsbak, prima. En om puur voor een langere accuduur een Apple te gaan kopen lijkt me ook wat overdreven, vooral omdat een beetje c2d systemen elkaar op accuduur vast niet zoveel zullen ontlopen. Maar dat Apples maar wat dure designspeeltjes zijn is onzin.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wel duurder en met meer design. Speeltjes zijn het niet, want ze kunnen nog steeds de helft van de spellen niet fatsoenlijke draaien.
![]() Nee, ik ben aan het etteren. Ik had je inderdaad verkeerd gelezen over de OS'en, maar ik geloof wel dat iemand met een kleine beurs elders meer waar voor zijn geld kan krijgen. |
![]() |
|
Een Core 2 duo springt redelijk goed om met zn energie met de bijbehorende chipset. Zoek daarom een laptop van een a-merk met een goede 9 cell batterij, en koop eventueel een tweede. Maakt mij ook niet uit of je nou een Macbook koopt dan of wat anders, maar ik zou zelf een IBM kopen als geld geen rol speelde (ik wil een mat scherm
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb trouwens inmiddels toch besloten voor de 'gewone' MacBook te gaan. Maandag is ie binnen als het goed is ![]() |
![]() |
|
Ach ja, ik zou niet kijken naar individuele ervaringen, zo ging bij de nieuwe MacBook van een maat van me de lan poort stuk, deden de pijltjes het niet en was er druk op het scherm (olie effect) en sinds het vervangen van het mobo loopt het kreng hard vast. Mijn Acer doet het al 3 jaar perfect.
Zegt dit wat? Nee. Het is niet zo zeer een merk dat goed of slecht is maar een product (binnen een merk).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Macbook pro Retina: 13 of 15 inch? Eefjewentelteef | 2 | 19-08-2014 15:55 | |
Software & Hardware |
Macbook naamvergeten! | 13 | 07-12-2010 18:36 | |
Software & Hardware |