Advertentie | |
|
![]() |
|
In sinaasappelsap zit een stofje waardoor je minder trek krijgt in een sigaret.
Ikzelf heb dat al een keer geprobeert, maar je hebt niet altijd sinaasappelsap op zak of je bent niet altijd in de buurt van een supermarkt. Nicotine kauwgom zal ik je in ieder geval afraden want dat is zo smerig als wat. Uhm....Verder zou ik gewoon lollies kopen en een lollie in je mond douwen in plaats van een sigaret. Zijn wel goede methodes zo ben ik zelf lang gestopt geweest doordeweeks, maar wilde nog niet helemaal stoppen en dan strand omdat je alleen nog maar in weekend rookt als je uitgaat xD |
![]() |
|
Je hebt nog zat plekken waar je binnen gewoon mag roken.
Dus mij hoor je niet zo snel klagen daarbij is het wel lekker als je ff naar buiten ken om daar ff peukie te roken en daarna weer de warmte in naar binnen. Vind het eigenlijk wel lekker xD Alleen in de winter is het wat minder xD |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je binnen rookt hebben andere mensen er wel last van als het nietrokers zijn... Maarja dan heb ik zoiets dan zoek je maar een andere kroeg waar binnen niet gerookt mag worden als ze het zo vreselijk vinden.. |
![]() |
||
Citaat:
Daarom gooi ik hierbij een slot op het topic. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen om het rookverbod wel in te bespreken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met roken something.. | 23 | 24-02-2011 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
gestopt met roken- steun topic Verwijderd | 22 | 06-12-2005 17:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken Nona | 28 | 07-02-2005 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europeanen: liever geen seks dan stoppen met roken Gatara | 14 | 11-12-2002 11:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
** Het Grote Stoppen-Met-Roken Topic ** Lindatje | 17 | 04-11-2002 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken...kijk ff... stefanietje | 13 | 21-12-2001 23:08 |