Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan wel een sportschool en een supermarkt op kruipafstand plox. Hoewel ik nooit naar de sportschool ga, maar wellicht denk ik daar anders over als ik 30 ben en een achteruit hollend metabolisme heb, dus het kan geen kwaad om vooruit te plannen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat restaurant is trouwens wel vrij nutteloos, daar zou ik nooit heengaan. Dus dat geeft ook aan dat hun doelgroep uit decadente VVD'ers bestaat, die elke dag uit eten willen maar niet ver willen lopen. Als het een lunchroom was zou ik er nog wel wat aan hebben, als ik er zou wonen, maar dan moet 't wel het soort lunchroom zijn waar je in je badjas aan kunt komen zetten. Dat is in dat restaurant vast niet het geval.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hoeft ook niet per se een heel pand te zijn, gewoon met een aantal vrienden in dezelfde flat gaan wonen lijkt me ook leuk genoeg. Alleen wil ik later toch echt in de binnenstad wonen, en daar heb je niet echt veel flats, dus dan wordt het al snel zo'n Amsterdams huiske met drie of vier appartementen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-12-2010 om 10:56. Reden: # |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo. Ik zit nu standaard aan drie infusen, waarvan een met annoying bijwerkingen en een piepapparaat om mijn hartslag en zuurstofgehalte in bloed te monitoren, aangezien een bijwerking kan zijn dat ik vergeet te ademen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het zo spannennnnnnnnnd *trappelt* |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik inleidbaar ben word ik aan een infuus met weeënopwekkers gelegd (huhu ik heb dus een infuus in mijn arm met een splitter erop waaruit vier slangetjes steken en er is er nog precies één vrij hoihoi). Dat inleiden gebeurt sowieso overdag. Inleiden kan bij 2+ cm ontsluiting, en vanmorgen had ik ruim 1 ;x dusss het wordt op zijn vroegst morgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier heb je iets om de tijd te doden: er is weer een nieuwe escapegame van de makers van dat ene spel vol gebroken Engels. Die met punching cat en jumping dog. Deze: ![]() We can punch high points now! De nieuwe begint al goed: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
verdomme, dit is ook al zo`n aardig project: http://www.zijdebalenwonen.nl/
|
Verwijderd
|
Oh en we hebben Absinthe koffie leren drinken. Ze begon met espresso met heel veel melk en suiker, bij de volgende liet ze de melk al weg en gooide ze er alleen nog 2 ferme lepels suiker in en vanochtend bij het ontbijt dronk ze een kopje espresso met een lepeltje suiker. Ze is een snelle en goede leerling
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu bedenk ik me net dat ik nog even moet opzoeken of ik in het buitenland wel verzekerd ben. blaat. oehhhh nog maar een paar weken en ik ben weg hier. ![]() |
![]() |
|
|