Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2010, 02:58
Verwijderd
@Pheebs -- Alleen voor mij of voor 435874237895 man?
Advertentie
Oud 15-12-2010, 03:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alleen voor jou (en eventueel andere geïnteresseerden die hier ronddwalen).
Oud 15-12-2010, 03:09
Verwijderd
Oh maar dan kun je me beter even toevoegen op MSN, dan regel ik 't wel. Beter dan Rapidsaai.
Oud 15-12-2010, 03:20
Verwijderd
Jij playa!
Oud 15-12-2010, 03:20
Verwijderd
Welk nummer hebben we het over eigenlijk?
Oud 15-12-2010, 03:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima! Alhoewel, msn mobile, kan dat? Nouja, we gaan het meemaken. Maar ik stuur het je morgen, ik heb het niet in mijn tel staan. Nu slaap tijd, ik val om! Tabee!
Oud 15-12-2010, 03:41
Verwijderd
Citaat:
Jij playa!
Jij mag ook wel op m'n MSN hoor
Oud 15-12-2010, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Welk nummer hebben we het over eigenlijk?
Burzum - Jesus' Tod
Oud 15-12-2010, 09:37
Verwijderd
Ik had gisteren een afspraak, maar ik dacht het vandaag de veertiende was. Nu moet ik dus een nieuwe afspraak maken.
Oud 15-12-2010, 10:04
Carn
Carn is offline
http://www.inhetnoorderlicht.nl/

dat is potverdomme interessant
Oud 15-12-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
http://www.inhetnoorderlicht.nl/

dat is potverdomme interessant
In zo'n gebouw zou ik best willen wonen Vooral als ze er ook even een kleine supermarkt in stoppen, liefst eentje die vierentwintig uur per dag geopend is.
Oud 15-12-2010, 10:10
Verwijderd
In het Noorderlicht bied je de mogelijkheid om een eigen parkeerplaats aan te kopen. Onder de woontoren komt een parkeerkelder met 84 parkeerplaatsen, een fietsenstalling en een stalling voor je Vespa scooter. Even verderop wordt er nog een aparte parkeergarage gebouwd. Ook de horeca en voorzieningen in het Noorderlicht kunnen gebruikmaken van de parkeergarage

RrrrRRrRr vespa scooter, RrRRRR
Oud 15-12-2010, 10:10
Verwijderd
ja, ik verveel me. Ik kwam op school om rustig te werken maar er is een vergadering in mijn lokaal.
Oud 15-12-2010, 10:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
In zo'n gebouw zou ik best willen wonen Vooral als ze er ook even een kleine supermarkt in stoppen, liefst eentje die vierentwintig uur per dag geopend is.
Yeh, ik ga eens informeren hoe/wat gezien er nog best wat te koop is

Citaat:
In het Noorderlicht bied je de mogelijkheid om een eigen parkeerplaats aan te kopen. Onder de woontoren komt een parkeerkelder met 84 parkeerplaatsen, een fietsenstalling en een stalling voor je Vespa scooter. Even verderop wordt er nog een aparte parkeergarage gebouwd. Ook de horeca en voorzieningen in het Noorderlicht kunnen gebruikmaken van de parkeergarage

Oud 15-12-2010, 10:14
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat is wel weer nogal jammer, dat ze dat erbij zetten Het geeft ook wel aan wat voor soort mensen ze in dat gebouw willen hebben, dus bij nader inzien denk ik eigenlijk niet dat ik ertussen pas. Dan heb ik liever een soort wooncommune met allemaal vrrrinden, gewoon met een groepje alle appartementen in een pand opkopen en daar gaan wonen. Dan krijg je een soort studentenhuis-idee behalve dat iedereen appartementen heeft en geen kamers.

En dan wel een sportschool en een supermarkt op kruipafstand plox. Hoewel ik nooit naar de sportschool ga, maar wellicht denk ik daar anders over als ik 30 ben en een achteruit hollend metabolisme heb, dus het kan geen kwaad om vooruit te plannen.
Oud 15-12-2010, 10:18
Verwijderd
Dat restaurant is trouwens wel vrij nutteloos, daar zou ik nooit heengaan. Dus dat geeft ook aan dat hun doelgroep uit decadente VVD'ers bestaat, die elke dag uit eten willen maar niet ver willen lopen. Als het een lunchroom was zou ik er nog wel wat aan hebben, als ik er zou wonen, maar dan moet 't wel het soort lunchroom zijn waar je in je badjas aan kunt komen zetten. Dat is in dat restaurant vast niet het geval.
Oud 15-12-2010, 10:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat restaurant is trouwens wel vrij nutteloos, daar zou ik nooit heengaan. Dus dat geeft ook aan dat hun doelgroep uit decadente VVD'ers bestaat, die elke dag uit eten willen maar niet ver willen lopen. Als het een lunchroom was zou ik er nog wel wat aan hebben, als ik er zou wonen, maar dan moet 't wel het soort lunchroom zijn waar je in je badjas aan kunt komen zetten. Dat is in dat restaurant vast niet het geval.
Ja, van mij mag dat ook gewoon geschrapt worden als daardoor de prijs interessanter wordt.

Citaat:
Dan heb ik liever een soort wooncommune met allemaal vrrrinden, gewoon met een groepje alle appartementen in een pand opkopen en daar gaan wonen. Dan krijg je een soort studentenhuis-idee behalve dat iedereen appartementen heeft en geen kamers.
Good luck with that Tenzij je een goede geldschieter hebt is dat bijna niet te doen in een stad
Oud 15-12-2010, 10:30
Verwijderd
Dat noorderlicht is wel heel erg cheap.
Oud 15-12-2010, 10:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat noorderlicht is wel heel erg cheap.
mwah. 130k voor 30m2; dat is niet 'cheap'.
Oud 15-12-2010, 10:32
Verwijderd
Ik had de plattegrondjes niet bekeken.
Oud 15-12-2010, 10:36
Carn
Carn is offline
Maar goed, ik wil toch wel minstens 50m2. Vanavond me maar eens in de materie verdiepen
Oud 15-12-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Good luck with that Tenzij je een goede geldschieter hebt is dat bijna niet te doen in een stad
Mwa, je ziet in Amsterdam best vaak dat er panden gerenoveerd worden, waarna ze verdeeld worden in drie aparte appartementen, die vervolgens alle drie tegelijkertijd in de verkoop gaan. Het vinden van een goed huis is geen punt, het lijkt me lastiger om 't zo te coördineren dat de appartementen binnen iedereens budget passen en aan iedereens eisen voldoen. En wat me ook lastig lijkt - ruzies a la 'ik wil bij het muurtje' en 'ik wil in het bovenste bed' voorkomen, alleen dan met wie er de onderste verdieping (met de eventuele tuin) en de bovenste (met het eventuele dakterras) krijgt.

Het hoeft ook niet per se een heel pand te zijn, gewoon met een aantal vrienden in dezelfde flat gaan wonen lijkt me ook leuk genoeg. Alleen wil ik later toch echt in de binnenstad wonen, en daar heb je niet echt veel flats, dus dan wordt het al snel zo'n Amsterdams huiske met drie of vier appartementen.
Oud 15-12-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Mwa, je ziet in Amsterdam best vaak dat er panden gerenoveerd worden, waarna ze verdeeld worden in drie aparte appartementen, die vervolgens alle drie tegelijkertijd in de verkoop gaan. Het vinden van een goed huis is geen punt, het lijkt me lastiger om 't zo te coördineren dat de appartementen binnen iedereens budget passen en aan iedereens eisen voldoen. En wat me ook lastig lijkt - ruzies a la 'ik wil bij het muurtje' en 'ik wil in het bovenste bed' voorkomen, alleen dan met wie er de onderste verdieping (met de eventuele tuin) en de bovenste (met het eventuele dakterras) krijgt.

Het hoeft ook niet per se een heel pand te zijn, gewoon met een aantal vrienden in dezelfde flat gaan wonen lijkt me ook leuk genoeg. Alleen wil ik later toch echt in de binnenstad wonen, en daar heb je niet echt veel flats, dus dan wordt het al snel zo'n Amsterdams huiske met drie of vier appartementen.
Vrienden van mijn ouders hebben een oud schoolgebouw gekocht en zijn dat samen met nog twee andere gezinnen gaan opknappen, echt heel stoer. Ze hebben allemaal hun eigen woonruimte, maar 1 grote kamer (met keuken) aan de tuinkant delen ze (inclusief de tuin dus). Echt geniaal wonen daar <3 Ben er al super lang niet geweest, maar vond het vroeger heel gaaf. (Mja, hun stijl was er ook wel naar; ze hebben prachtige ateliers in oude klaslokalen gemaakt, een van hen is beeldhouwster, twee van hen schilderen, en dat kunstzinnige zie je echt terug in alles. Als kind vond ik dat zoo gaaf <3 Sowieso kon je echt door dat gebouw dwalen, met van die mooie stenen trappen erin enzo, prr, liefde! )

Laatst gewijzigd op 15-12-2010 om 10:56. Reden: #
Oud 15-12-2010, 10:55
Verwijderd
Hallo. Ik zit nu standaard aan drie infusen, waarvan een met annoying bijwerkingen en een piepapparaat om mijn hartslag en zuurstofgehalte in bloed te monitoren, aangezien een bijwerking kan zijn dat ik vergeet te ademen Maar mijn bloeddruk is nu eindelijk iets lager en stabiel.
Oud 15-12-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Hallo. Ik zit nu standaard aan drie infusen, waarvan een met annoying bijwerkingen en een piepapparaat om mijn hartslag en zuurstofgehalte in bloed te monitoren, aangezien een bijwerking kan zijn dat ik vergeet te ademen Maar mijn bloeddruk is nu eindelijk iets lager en stabiel.
Wtf die bijwerking Maar fijn dat je stabiel bent! Weet je al wanneer je aan het bevallen mag?

Ik vind het zo spannennnnnnnnnd *trappelt*
Advertentie
Oud 15-12-2010, 11:06
Verwijderd
Als ik inleidbaar ben word ik aan een infuus met weeënopwekkers gelegd (huhu ik heb dus een infuus in mijn arm met een splitter erop waaruit vier slangetjes steken en er is er nog precies één vrij hoihoi). Dat inleiden gebeurt sowieso overdag. Inleiden kan bij 2+ cm ontsluiting, en vanmorgen had ik ruim 1 ;x dusss het wordt op zijn vroegst morgen.
Oud 15-12-2010, 11:14
Signy
Signy is offline
Citaat:
Maar goed, ik wil toch wel minstens 50m2. Vanavond me maar eens in de materie verdiepen
ziet er wel vet uit.
Oud 15-12-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Burzum - Jesus' Tod
All kidding aside: dat vind ik een prima nummer \m/
Oud 15-12-2010, 11:16
Carn
Carn is offline
had ik nu maar een rijk wijf!
Oud 15-12-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Als ik inleidbaar ben word ik aan een infuus met weeënopwekkers gelegd (huhu ik heb dus een infuus in mijn arm met een splitter erop waaruit vier slangetjes steken en er is er nog precies één vrij hoihoi). Dat inleiden gebeurt sowieso overdag. Inleiden kan bij 2+ cm ontsluiting, en vanmorgen had ik ruim 1 ;x dusss het wordt op zijn vroegst morgen.
Oe, als het morgen is dan heb je misschien al een kind tegen de tijd dat ik van de tandarts kom.

Hier heb je iets om de tijd te doden: er is weer een nieuwe escapegame van de makers van dat ene spel vol gebroken Engels. Die met punching cat en jumping dog. Deze:

We can punch high points now!

De nieuwe begint al goed:

Oud 15-12-2010, 11:17
Verwijderd
Gebroken Engels <3
Oud 15-12-2010, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar als ze overdag beginnen met inleiden, ga je dan niet 's avonds/ 's nachts pas bevallen of gaat het bij opwekking sneller dan een gewone bevalling?
Oud 15-12-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Maar als ze overdag beginnen met inleiden, ga je dan niet 's avonds/ 's nachts pas bevallen of gaat het bij opwekking sneller dan een gewone bevalling?
Meestal beginnen ze dan direct na de ochtendoverdracht, dus bv. om half negen, dan is de kans vrij groot dat je voor het eind van de middag klaar bent het gaat ook wel sneller doordat de weeën sneller op gang komen.
Oud 15-12-2010, 11:32
Tink*
Tink* is offline
Oeh het lijkt me zo spannend als je weet dat je kindje morgen oid wordt geboren.
Oud 15-12-2010, 12:00
Verwijderd
Hoera, lesgeven met een beetje kater
Oud 15-12-2010, 12:10
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis na een avondje tilburg. Ik wil minkes huis
Oud 15-12-2010, 12:11
Carn
Carn is offline
verdomme, dit is ook al zo`n aardig project: http://www.zijdebalenwonen.nl/
Oud 15-12-2010, 12:14
Verwijderd
Ik werk alweer 5 jaar voor dezelfde werkgever. En nooit klachten!!
Oud 15-12-2010, 12:15
Verwijderd
Spannend Moz, hou je haaks!

Hopelijk is het snel voorbij!
Oud 15-12-2010, 12:26
Verwijderd
maar carn. jij hebt toch gewoon een fulltime baan? hoe kan je dan geld tekort komen?
Oud 15-12-2010, 12:28
Verwijderd
Oh en we hebben Absinthe koffie leren drinken. Ze begon met espresso met heel veel melk en suiker, bij de volgende liet ze de melk al weg en gooide ze er alleen nog 2 ferme lepels suiker in en vanochtend bij het ontbijt dronk ze een kopje espresso met een lepeltje suiker. Ze is een snelle en goede leerling En ze vond het nog lekker ook!
Oud 15-12-2010, 12:28
Carn
Carn is offline
oh, ik kom niets tekort hoor. Maar als je een hypotheek wil van een bepaald bedrag en je bent alleen dan is dat wat lastiger.
Oud 15-12-2010, 12:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh en we hebben Absinthe koffie leren drinken. Ze begon met espresso met heel veel melk en suiker, bij de volgende liet ze de melk al weg en gooide ze er alleen nog 2 ferme lepels suiker in en vanochtend bij het ontbijt dronk ze een kopje espresso met een lepeltje suiker. Ze is een snelle en goede leerling En ze vond het nog lekker ook!
goed werk!
Oud 15-12-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
oh, ik kom niets tekort hoor. Maar als je een hypotheek wil van een bepaald bedrag en je bent alleen dan is dat wat lastiger.
hmm ok. waar heb je de hypotheek voor nodig dan? een nieuw huis? edit: dat lees ik net hierboven.

nu bedenk ik me net dat ik nog even moet opzoeken of ik in het buitenland wel verzekerd ben. blaat. oehhhh nog maar een paar weken en ik ben weg hier.
Oud 15-12-2010, 12:36
Carn
Carn is offline
nou, ik ben nu aan het beslissen of ik binnen nu en een niet al te lange termijn iets wil gaan kopen. En dan heb ik het niet over een grachtenpand
Oud 15-12-2010, 12:37
Verwijderd
te duur?
Oud 15-12-2010, 12:38
Verwijderd
Wanneer ga je cm?
Oud 15-12-2010, 12:39
Verwijderd
moet nog even een vlucht boeken maar waarschijnlijk de 5de of 6de
Oud 15-12-2010, 12:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
te duur?
behoorlijk.
Oud 15-12-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
moet nog even een vlucht boeken maar waarschijnlijk de 5de of 6de
tof heb je al iets van woonruimte/baan geregeld of ga je het daar allemaal uitzoeken?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten