Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 23:02
Verwijderd
yeah!
Advertentie
Oud 13-12-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
En een zalfje (of een stukje Aloë vera, ik vind jou wel iemand om dat in huis te hebben) en een gaasje!
Ja mama 'deia

Ik heb geen zalfjes, gaasjes of Aloë vera, maar met jodium en een schijfje verse aardappel moet het ook goedkomen Getuige mijn vorige brandwond, dat was tweedegraads en ondanks mijn gebrek aan zalfjes is het toch snel en goed geheeld.
Verwijderd
saaierds!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet morgen bij mijn pa werken (kerstbla) en ik weet niet wat ik aan moet. Mijn moeder vindt dit geweldig, maar ik weet het niet
Zie ik er niet dik uit in dit? Want zo voelt het wel.

/vrouwelijke onzekerheid
Verwijderd
White Trash schreef:
Citaat:
Dat eerste want je wordt niet veroordeeld toch? Althans dat was bij mij zo.
Het hangt niet van de veroordeling af. Als je wordt vrijgesproken staat het alsnog op je record, alleen niet als je wordt ontslagen van alle rechtsvervolging blijft er niks staan, weet ik bijna zeker.
Oud 13-12-2010, 23:05
Verwijderd
Ik vind aloë vera trouwens ook wel iets voor mij om in huis te hebben. Binnenkort eens halen
Oud 13-12-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ja mama 'deia

Ik heb geen zalfjes, gaasjes of Aloë vera, maar met jodium en een schijfje verse aardappel moet het ook goedkomen Getuige mijn vorige brandwond, dat was tweedegraads en ondanks mijn gebrek aan zalfjes is het toch snel en goed geheeld.

Van mijn huge ass brandwond is precies een jaar na dato bíjna niks meer te zien.
Oud 13-12-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind aloë vera trouwens ook wel iets voor mij om in huis te hebben. Binnenkort eens halen
Verse hè, en dan stukjes invriezen.
Oud 13-12-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef:
Het hangt niet van de veroordeling af. Als je wordt vrijgesproken staat het alsnog op je record, alleen niet als je wordt ontslagen van alle rechtsvervolging blijft er niks staan, weet ik bijna zeker.
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook oftewel, dat je niet naar de rechtbank hoeft -jip en janneke taal-.
Oud 13-12-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Verse hè, en dan stukjes invriezen.
Waarom invriezen?

Ik wil gewoon zo'n plant in huis Zoals men ook weleens basilicumplanten in huis heeft. Basilicum wil alleen niet bij mij, net als zo'n beetje alle andere dingen, maar aloë vera heeft niet zoveel aandacht nodig dus die wil misschien wel.
Oud 13-12-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen bij mijn pa werken (kerstbla) en ik weet niet wat ik aan moet. Mijn moeder vindt dit geweldig, maar ik weet het niet
Zie ik er niet dik uit in dit? Want zo voelt het wel.

[afbeelding]

[afbeelding]

/vrouwelijke onzekerheid
nee hoor je lijkt juist slank. Alleen vind ik dat ding eroverheen wat te ouwelijk, heb je geen bolero ofzo boven dat korset?
Oud 13-12-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Zie ik er niet dik uit in dit?

[afbeelding]

[afbeelding]

jawel. i like it though, maar das mijn smaak.
post eens andere opties?
Oud 13-12-2010, 23:11
Verwijderd
Ik luister nu al voor de derde keer Kompe Dompe Doeli van Bert & Ernie. Hij staat op repeat en hij blijft leuk
Oud 13-12-2010, 23:12
Verwijderd
ik ben echt gek op doommetal, en lamp of thoth (omg ik typte lamb of thoth ) is zo nice
Verwijderd
Ik heb de aardappel met een elastiekje aan m'n pols/arm vastgemaakt. Movability: back to 100%. Status: fully operational.
Verwijderd
Hoe ziet aloë vera er uit? Ik heb wel eens Aloë Vera-pudding gegeten en smeer wel eens Vaseline met Aloë Vera op m'n lippen, maar verder heb ik geen idee
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de aardappel met een elastiekje aan m'n pols/arm vastgemaakt. Movability: back to 100%. Status: fully operational.
the lolz are here
Verwijderd
Citaat:
Waarom invriezen?

Ik wil gewoon zo'n plant in huis Zoals men ook weleens basilicumplanten in huis heeft. Basilicum wil alleen niet bij mij, net als zo'n beetje alle andere dingen, maar aloë vera heeft niet zoveel aandacht nodig dus die wil misschien wel.
Oh, ja, een hele plant, dat kan natuurlijk ook, niet aan gedacht.
Oud 13-12-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe ziet aloë vera er uit? Ik heb wel eens Aloë Vera-pudding gegeten en smeer wel eens Vaseline met Aloë Vera op m'n lippen, maar verder heb ik geen idee
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee hoor je lijkt juist slank. Alleen vind ik dat ding eroverheen wat te ouwelijk, heb je geen bolero ofzo boven dat korset?
Dat jasje is juist de bedoeling, zonder ziet er irl vreemder uit dan op de foto.

Maar ik heb al besloten dat ik dit niet ga aantrekken, want ik voel me er toch niet helemaal lekker in.
Verwijderd
Citaat:

Oud 13-12-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Dat jasje is juist de bedoeling, zonder ziet er irl vreemder uit dan op de foto.

Maar ik heb al besloten dat ik dit niet ga aantrekken, want ik voel me er toch niet helemaal lekker in.
ik vind dat jasje meer iets voor mama en mensen van haar leeftijd.
Maar goed, als je je er niet lekker in voelt dan niet doen

wat moet je doen voor werk? Chill voor je heb je weer wat centjes.
Oud 13-12-2010, 23:14
Verwijderd
Ja, maar ik bedoel dus eigenlijk hoe je 'een stukje aloë vera' in huis kunt hebben, en vooral dus hoe dát er dan uit ziet
Oud 13-12-2010, 23:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
jawel. i like it though, maar das mijn smaak.
post eens andere opties?
Nu weet ik dus nog niet of het aan mij ligt

Andere opties ben ik nu aan het uitzoeken.
Oud 13-12-2010, 23:15
Carn
Carn is offline
aloë vera. Er zijn vast meisjes die zo heetten
Oud 13-12-2010, 23:16
Carn
Carn is offline
aloë all the way!
Carn
Carn is offline
Citaat:
aloë vera. Er zijn vast meisjes die zo heetten
heten.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik vind dat jasje meer iets voor mama en mensen van haar leeftijd.
Maar goed, als je je er niet lekker in voelt dan niet doen

wat moet je doen voor werk? Chill voor je heb je weer wat centjes.
Peet heeft kerstschieten, maar mama heeft niet zo'n zin om na haar werk en de pancho nog naar de schiet te moeten. Ik weet niet of ik er centjes voor krijg trouwens.
Oud 13-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik bedoel dus eigenlijk hoe je 'een stukje aloë vera' in huis kunt hebben, en vooral dus hoe dát er dan uit ziet
Zie tweede plaatje.

En hier:

Zo'n blad kun je gewoon in stukjes snijden en die weer halveren (zodat je een kant hebt met de gelei aan de oppervlakte) en dat kun je invriezen en als je het dan weer ontdooit wordt het gelei die je op je arm kunt smeren.
Oud 13-12-2010, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik luister nu al voor de derde keer Kompe Dompe Doeli van Bert & Ernie. Hij staat op repeat en hij blijft leuk

Dit is een van mijn favorieten

Citaat:
Zipje en Zopje zijn twee potloden die allemaal spannende avonturen beleven.
Oud 13-12-2010, 23:18
Carn
Carn is offline
zo van, WOEI!
Oud 13-12-2010, 23:19
Carn
Carn is offline
er viel een takje uit de boom, Bert! dit heb ik echt al lang niet meer gehoord
Oud 13-12-2010, 23:20
Verwijderd
rage
Oud 13-12-2010, 23:21
Verwijderd
Jaaaaa, die cd ga ik nu even opzetten <3
Oud 13-12-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Peet heeft kerstschieten, maar mama heeft niet zo'n zin om na haar werk en de pancho nog naar de schiet te moeten. Ik weet niet of ik er centjes voor krijg trouwens.
ja tuurlijk krijg je geld als je moet werken hallo voor niets gaat de zon op dat zeggen ze zelf altijd.
Oud 13-12-2010, 23:23
Carn
Carn is offline

Oud 13-12-2010, 23:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jaaaaa, die cd ga ik nu even opzetten <3
-jaloers-

Ik ben er emotioneel te onzeker voor, Ernie
Oud 13-12-2010, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja tuurlijk krijg je geld als je moet werken hallo voor niets gaat de zon op dat zeggen ze zelf altijd.
Ja dat is wel zo ja, maar Peet heeft me zelf niet eens gevraagd anders: tip your waitresses!
Oud 13-12-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:

Dit is een van mijn favorieten

[filmpje]
Ha, die postte ik ook laatst
Oud 13-12-2010, 23:31
Carn
Carn is offline
Oud 13-12-2010, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
-jaloers-

[filmpje]

Ik ben er emotioneel te onzeker voor, Ernie
"Ik ben 1,80 lang met blond haar. Waar zullen we afspreken?"

Oud 13-12-2010, 23:34
Carn
Carn is offline
Dat ding komt uit 1981
Oud 13-12-2010, 23:34
Verwijderd
Jaaaa, de Alfabetmars <3 En Kermit is zijn hoedje kwijt.

En "Ik pak iets uit de koektrommel, en dat houd ik dan achter mijn rug, en dan moeten jullie raden wat het is!"
- "Een koekje!"
"Hoe kan je dat nou weten, ik heb het nog niet eens gepakt!"

Ja, had ik laatst ook al gequote
Oud 13-12-2010, 23:37
Verwijderd
Boardwalk Empire heeft dezelfde initialen als Bert & Ernie.
Oud 13-12-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is wel zo ja, maar Peet heeft me zelf niet eens gevraagd anders: tip your waitresses!
in dat geval iets aantrekken waar je veel tiet ziet
Oud 13-12-2010, 23:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jaaaa, de Alfabetmars <3 En Kermit is zijn hoedje kwijt.

En "Ik pak iets uit de koektrommel, en dat houd ik dan achter mijn rug, en dan moeten jullie raden wat het is!"
- "Een koekje!"
"Hoe kan je dat nou weten, ik heb het nog niet eens gepakt!"

Ja, had ik laatst ook al gequote
ik ben erg in mijn nopjes.

De synopsis ook:

"Bert en Ernie vervelen zich nooit! Dit speelt zich thuis af bij Bert en Ernie. Kermit de Kikker en Grover (alias Supergrover) komen op bezoek om de Alfabet mars mee te zingen. Bert laat een windje, waarover Kermit komt verslaan voor het Sesamstraat Journaal"
Oud 13-12-2010, 23:43
Carn
Carn is offline
Oud 13-12-2010, 23:44
Verwijderd
Jezus slaap-ontwijkend-gedrag de gexte, in één ademteug gedichten opnemen en goed blijven articuleren, weer een nieuwe hobby.
Oud 13-12-2010, 23:45
Carn
Carn is offline
er ontspoort hier ook iets; Dexter sta op pauze en nu kijk ik Dommel op youtube
Oud 13-12-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
ik ben erg in mijn nopjes.

De synopsis ook:

"Bert en Ernie vervelen zich nooit! Dit speelt zich thuis af bij Bert en Ernie. Kermit de Kikker en Grover (alias Supergrover) komen op bezoek om de Alfabet mars mee te zingen. Bert laat een windje, waarover Kermit komt verslaan voor het Sesamstraat Journaal"
Ja Hier is de Alfabetmars nu bezig <3

Op de Sinterklaascd laat Bert ook een windje. En dan biedt Ernie zijn excuses aan aan Sinterklaas.
"Hij kon er niets aan doen hoor Sinterklaas!"
- "Het is ook niet zo erg. Het is alleen de lucht die niet aangenaam is, en dat is een kwestie van smaak."
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten