Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Was diegene niet gewoon een beetje doof?
Mjah ik vind dat altijd van wel want de meeste mensen verstaan mijn naam prima. Maar als ze me verkeerd verstaan, verstaan ze wel meestal Zjaga (serieus, wie heet er nu Zjaga?) of Sacha dus kennelijk spreek ik het ook een beetje zo uit. Wel vreemd dat ze dan korte a's verstaan want ik weet zeker dat ik de eerste a lang uitspreek.

Citaat:
Ik had het dan óf geschreeuwd of het beschreven ofzo want een pasje laten zien komt wel heel humble over
Mjah ik heb nooit zo'n zin om het maar weer te spellen. En dat pasje hangt toch aan m'n jas.
Advertentie
Oud 13-12-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
ik sprak mijn naam weer niet goed uit
persoon: "ah een nieuw gezicht! dag, <naam>"
ik: "hoi, Sarah"
zij: "Hoe?"
ik: "Sarah"
zij "Zjaga"
Oud 13-12-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
De FBI-agent is gaaf. Die Van Alden.
Ja, even kijken waar ik hem ook weer van ken.

Edit: hm, nergens van. En toch heeft ie een bekend hoofd.
Oud 13-12-2010, 23:20
Verwijderd
O godver dit gaat heeeeeelemaal de verkeerde kant uit, noes!!
Verwijderd
Citaat:
Bron?
Z'n regisseur/beste vriend
Verwijderd
O wtf, het is tien voor half twaalf. Duidelijk tijd om weer aan het werk te gaan
Oud 13-12-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
O wtf, het is tien voor half twaalf. Duidelijk tijd om weer aan het werk te gaan
Waar werk je aan?
Oud 13-12-2010, 23:22
Carn
Carn is offline
Citaat:

ok ik ga nu ook kijken
Oud 13-12-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Oud 13-12-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Hmm mjah. Ik heb er ook geen principiële problemen mee ofzo want sporten is gezond blablabla; maar ik vind het vaak aan de prijzige kant (tenzij je meteen vaak gaat) en ik doe persoonlijk liever iets wat meer praktijk-georiënteerd; zover dat kan. Ik vind het leuker om te sparren en allerlei dingen te leren bij Taekwondo dan lukraak wat gewichten tillen, om het maar zo te zeggen. En hardlopen is fijn want niemand die dan even aan je kop zeurt; ik kan weer even wat muziek luisteren en als het aardig weer is is het ook altijd wel een uitdaging om de omgeving een beetje te verkennen
Ik snap je punt hoor. Sportschool is eigenlijk een soort luie vorm van sporten ook
Maar ik vind de afwisseling wel leuk tussen de verschillende apparaten en de drempel is dus niet zo hoog en het is hier niet zo duur; 20 euro per maand. Dat valt best mee, volgens mij.
Oud 13-12-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:

ok ik ga nu ook kijken
Mijn wenkbrauwen zitten bijna bij mijn kruin, straks kan m'n gezicht niet meer op de normale stand!
Verwijderd
Kák ik word ziek. Koorts en alles!
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je?
Omdat ik al sport en veel werk tegenwoordig. En bovendien vrij onregelmatig.
Oud 13-12-2010, 23:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn wenkbrauwen zitten bijna bij mijn kruin, straks kan m'n gezicht niet meer op de normale stand!
sssssssssst!
Oud 13-12-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Kák ik word ziek. Koorts en alles!
Snel, neem een biertje!
Oud 13-12-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Snel, neem een biertje!
Nee, ik ga zo op de bank hangen met VI en iets warms
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap je punt hoor. Sportschool is eigenlijk een soort luie vorm van sporten ook
Maar ik vind de afwisseling wel leuk tussen de verschillende apparaten en de drempel is dus niet zo hoog en het is hier niet zo duur; 20 euro per maand. Dat valt best mee, volgens mij.
Mjah; als je samen met iemand iets kan doen dan scheelt dat ook. Bij mn vorige taekwondoclub waren we met zn drieën, dat motiveert al sneller om regelmatig te gaan.
Verwijderd
Ik ben nu heel blij, want de komende week ga ik drie levensveranderende dingen meemaken.
Verwijderd
Ik ga zometeen maar weer eens een (opgenomen) aflevering van X:enius kijken. Altijd wel even leuk.
Oud 13-12-2010, 23:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Snel, neem een biertje!
a wild beer appears!

Oud 13-12-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Waar werk je aan?
Eindverslag voor een (stom) vak. En een samenvatting van een boek, voor datzelfde vak, omdat ik één college had gemist. :') We hebben niet eens aanwezigheidsplicht, maar de docente is het daar niet mee eens ofzo. En door die extra opdracht heb ik m'n eigen gestelde deadline voor 50 gestures per week niet gehaald, EN ik heb daardoor ook geen tijd om te spelen met mijn sinterklaascadeaus (aquarelpapier en vloeibare aquarel ) wat me ook niet gunstiger gestemd maakt. Kutvak.
Oud 13-12-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu heel blij, want de komende week ga ik drie levensveranderende dingen meemaken.
Hm! Welke dan?
Oud 13-12-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Mjah; als je samen met iemand iets kan doen dan scheelt dat ook. Bij mn vorige taekwondoclub waren we met zn drieën, dat motiveert al sneller om regelmatig te gaan.
Ja, dat werkt zeker zo!
Op zoek naar een salsapartner dus ook maar!
M'n zusje wilde trouwens misschien wel meedoen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aanvullende beurs aanvragen?
Da kennie, blijkbaar verdienen m'n ouders teveel (wat best meevalt, want allebei high-school dropouts) en gaan ze ervan uit dat m'n pa elke maand zo'n 300 euro lapt.

Over sportscholen:
Ik wil (lees: moet) eigenlijk ook, maar ik durf niet, want ik heb nog nooit ook maar iets van sport gedaan en dan is die drempel om te beginnen toch wel heel hoog.
Maar het kan zo echt niet meer hoor. Ik kan me de laatste keer dat ik onder de 85 kilo woog niet eens meer herinneren. Wrs was ik toen 10 ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Hm! Welke dan?
Ik krijg 5,8 miljoen pond, een gratis portie Vicodin ES 750 mg, en bovendien komen er nog 3 inches bij mijn manhood! Ik kan niet wachten!
Oud 13-12-2010, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik krijg 5,8 miljoen pond, een gratis portie Vicodin ES 750 mg, en bovendien komen er nog 3 inches bij mijn manhood! Ik kan niet wachten!
Oh, hai. *flirt*
Oud 13-12-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Over sportscholen:
Ik wil (lees: moet) eigenlijk ook, maar ik durf niet, want ik heb nog nooit ook maar iets van sport gedaan en dan is die drempel om te beginnen toch wel heel hoog.
Maar het kan zo echt niet meer hoor. Ik kan me de laatste keer dat ik onder de 85 kilo woog niet eens meer herinneren. Wrs was ik toen 10 ofzo.
Joh, geloof me, er is niemand in de sportschool die je raar aankijkt hoor. Waarschijnlijk geloof je me niet maar 't is écht waar. Sterker nog; in alle scholen waar ik geweest ben hing een heel aangename "lekker werken aan je lichaam"-sfeer en mensen die met twee vingers in hun neus 200 kilo bankdrukken kijken écht niet neer op iemand die nog aan het ploeteren is met 50 kilo. Iedereen is namelijk zo begonnen en dat weet ook iedereen.
Oud 13-12-2010, 23:34
Carn
Carn is offline
Wie heeft deze recentelijk nog gegeten?

Oud 13-12-2010, 23:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
"lekker werken aan je lichaam"-sfeer
rillingen.over.mijn.rug.
Oud 13-12-2010, 23:36
Verwijderd
Sportschool lijkt me echt het saaiste wat er is. 2 uur lang me doodvervelen met saaie repetitieve oefeningen. En je moet er ook nog eens voor de deur uit. Dan liever thuis een hometrainer en wat gewichtjes, kan ik tenminste nog een goeie film kijken in de tussentijd.
Oud 13-12-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Sportschool lijkt me echt het saaiste wat er is. 2 uur lang me doodvervelen met saaie repetitieve oefeningen. En je moet er ook nog eens voor de deur uit. Dan liever thuis een hometrainer en wat gewichtjes, kan ik tenminste nog een goeie film kijken in de tussentijd.
Nah, ik heb zelf de ervaring dat wanneer je er eenmaal bent je harder werkt dan wanneer je thuis aan het klootviolen gaat. En nou ja, verstand op nul, blik op oneindig en wachten tot die endorfines gaan stromen is best fijn hoor, zeker met een inspirerend muziekje
Oud 13-12-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Toe maar! Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent!
Oud 13-12-2010, 23:41
Carn
Carn is offline
omg. Gaaf.

De opa van mijn opa:

En een foto van mijn opa!

Vlijmen 1958: Herman Daelmans, van de fa.Daelmans Koekbakkerij, in 1909 door zijn grootvader begonnen.

Oud 13-12-2010, 23:45
Verwijderd
Ik werd gebeld door de politie met de mededeling dat de gozer die mij op m'n bek heeft geslagen tegen mij een aanklacht wegens mishandeling heeft ingediend. Ik verwond mensen aan hun vuist met m'n kaak, .
Oud 13-12-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat werkt zeker zo!
Op zoek naar een salsapartner dus ook maar!
M'n zusje wilde trouwens misschien wel meedoen
Je hebt bij de meeste scholen geen partner nodig.
Oud 13-12-2010, 23:47
Verwijderd
Hihaho, ik smeet net iets te rigoureus iets in een pan met hete olie en toen kreeg ik een kleine plens olie op m'n arm terug. Meteen een lap huid eraf :') De bovenste laag, ofzo. Wat is huid toch een mietje. Maar toch jammerlijk, want ik moet nog de hele nacht dingen typen en dat is op deze manier toch vrij, eh, oncomfortabel.
Oud 13-12-2010, 23:47
Carn
Carn is offline
heers, Hermanus was een oude baas!

Citaat:
De sociëteit rond 1900.
vlnr.: notaris Tacx, wethouder Bart van de Wiel, burgemeester P.Zwaans, Mommersteeg, dokter Verlinden, Michel van Helvoirt en Honcoop uit Haarsteeg.
staande: onbekend, meester Goossens, Hermanus Daelmans, meester van Hout, meester Toetser en meester Van der Linden.
Oud 13-12-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Hihaho, ik smeet net iets te rigoureus iets in een pan met hete olie en toen kreeg ik een kleine plens olie op m'n arm terug. Meteen een lap huid eraf :') De bovenste laag, ofzo. Wat is huid toch een mietje. Maar toch jammerlijk, want ik moet nog de hele nacht dingen typen en dat is op deze manier toch vrij, eh, oncomfortabel.
Pas daar mee op! Ik ''negeerde'' zo'n leuke brandwond ook eens en dat bleek na een uur of wat een stúk erger dan ''de bovenste laag'' eraf. Goed verzorgen en zo!
Verwijderd
Citaat:
Ik werd gebeld door de politie met de mededeling dat de gozer die mij op m'n bek heeft geslagen tegen mij een aanklacht wegens mishandeling heeft ingediend. Ik verwond mensen aan hun vuist met m'n kaak, .
Awesome +5.
Verwijderd
Citaat:
10 minuten lauw water, de rest komt later!
Oud 13-12-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
wat
Oud 13-12-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Pas daar mee op! Ik ''negeerde'' zo'n leuke brandwond ook eens en dat bleek na een uur of wat een stúk erger dan ''de bovenste laag'' eraf. Goed verzorgen en zo!
Ja, ik doe hier nu wel laconiek maar ik ging natuurlijk wel meteen braaf tien minuten koelen met lauw stromend water, hoor.
Oud 13-12-2010, 23:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omg. Gaaf.

De opa van mijn opa:

[afbeelding]

En een foto van mijn opa!

Vlijmen 1958: Herman Daelmans, van de fa.Daelmans Koekbakkerij, in 1909 door zijn grootvader begonnen.

[afbeelding]
Toffe grampa!

Citaat:
Hehehe, lijk je op Jaws?

Citaat:
Hmm, idd koelen en niet eigenwijs zijn! Tenzij je scarred-4-life wil zijn als een emo!
Oud 13-12-2010, 23:55
Verwijderd
Zeg, als zoiets geseponeerd wordt, is het dan ook volledig uit het systeem? Of blijven geseponeerde aanklachten wel nog achter je naam staan?

Niet dat ik me ergens zorgen over maak. Gewoon interessant om te weten.
Oud 13-12-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik doe hier nu wel laconiek maar ik ging natuurlijk wel meteen braaf tien minuten koelen met lauw stromend water, hoor.
En een zalfje (of een stukje Aloë vera, ik vind jou wel iemand om dat in huis te hebben) en een gaasje!
Oud 13-12-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Zeg, als zoiets geseponeerd wordt, is het dan ook volledig uit het systeem? Of blijven geseponeerde aanklachten wel nog achter je naam staan?

Niet dat ik me ergens zorgen over maak. Gewoon interessant om te weten.
*hersens kraakt* Ik gelóóf dat eerste, maar ik weet het niet zeker.
Oud 13-12-2010, 23:59
Verwijderd
Ik ga zo lekker een pizza vressen.
Oud 13-12-2010, 23:59
Verwijderd
Dat eerste want je wordt niet veroordeeld toch? Althans dat was bij mij zo.
Oud 14-12-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
10 minuten lauw water, de rest komt later!
Al gebeurd dus En nu heb ik er een schijfje aardappel op gelegd, want dat helpt om een of andere reden ook erg goed tegen brandwonden. /omawijsheid

Citaat:
Hmm, idd koelen en niet eigenwijs zijn! Tenzij je scarred-4-life wil zijn als een emo!
Niet eigenwijs zijn <3

Hoewel dat laatste geen enkel verschil zou maken, want ik ben al scarred-4-life als een emo. Bedankt, weltschmerz en puberteit.
Oud 14-12-2010, 00:00
Carn
Carn is offline
zo, weer genoeg fotos van vroeger gezien en nu maar weer eens verder met dexteur

Regels voor berichten