| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind de afwisseling wel leuk tussen de verschillende apparaten en de drempel is dus niet zo hoog en het is hier niet zo duur; 20 euro per maand. Dat valt best mee, volgens mij. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ga zometeen maar weer eens een (opgenomen) aflevering van X:enius kijken. Altijd wel even leuk.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zoek naar een salsapartner dus ook maar! M'n zusje wilde trouwens misschien wel meedoen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Over sportscholen: Ik wil (lees: moet) eigenlijk ook, maar ik durf niet, want ik heb nog nooit ook maar iets van sport gedaan en dan is die drempel om te beginnen toch wel heel hoog. ![]() Maar het kan zo echt niet meer hoor. Ik kan me de laatste keer dat ik onder de 85 kilo woog niet eens meer herinneren. Wrs was ik toen 10 ofzo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
omg. Gaaf.
De opa van mijn opa: ![]() En een foto van mijn opa! ![]() Vlijmen 1958: Herman Daelmans, van de fa.Daelmans Koekbakkerij, in 1909 door zijn grootvader begonnen.
|
|
|
Verwijderd
|
Hihaho, ik smeet net iets te rigoureus iets in een pan met hete olie en toen kreeg ik een kleine plens olie op m'n arm terug. Meteen een lap huid eraf :') De bovenste laag, ofzo. Wat is huid toch een mietje. Maar toch jammerlijk, want ik moet nog de hele nacht dingen typen en dat is op deze manier toch vrij, eh, oncomfortabel.
|
|
|
||
|
heers, Hermanus was een oude baas!
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
<3Hoewel dat laatste geen enkel verschil zou maken, want ik ben al scarred-4-life als een emo. Bedankt, weltschmerz en puberteit. |
||
![]() |
|
|